bolek81 Opublikowano 12 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2016 Witam pasjonatów starych motocykli. Dziś chciałem poruszyć temat tak jak w opisie a mianowicie zacznę od tego iż kupiłem silnik do shl m11 z nowych części złożony. Odpala bez problemu. Jedynym jak na razie problemem jest to że włączając 1 bieg rusza do tyłu. Pytałem mechanika twierdzi iż źle wał jest wyważony i dlatego tak jest. Czy miał ktoś kiedyś z czymś takim do czynienia? Będę wdzieczny za każdą odpowiedź. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lech N Opublikowano 12 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2016 Zmień mechanika - zapłon jest źle ustawiony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 12 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2016 Wał jest źle wyważony więc jeździ do tyłu...Tekst roku.Chłopie, ustaw sam sobie zapłon według tego opisu i będzie jeździł do przodu.http://www.shlka.fora.pl/elektryka,16/m11-zaplon-ustawienie-wszystko-na-temat,306.html Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nico Opublikowano 12 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2016 Zbyt wczesny zaplon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolek81 Opublikowano 13 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2016 A widzicie jak to dobrze mądrych ludzi poradzić :biggrin: się na forum. Wielkie dzięki za odpowiedź i za zainteresowanie moim tematem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolek81 Opublikowano 10 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2016 Witam ponownie otóż dziś ustawiłem zapłon i rzeczywiście motocykl ruszył i przejechałem się nim kawałek. Po zgaszeniu motocykla i chwilowej przerwie niestety ponownie nie zapalił. Sprawdziłem jeszcze raz ustawienie zapłonu z czujnikiem zegarowym i okazało się teraz że czop wału się przestawił. Czy jest to możliwe? Z tego co wiem kupiłem ten silnik SHL M 11 i był regenerowany wał. Dlatego chciałem zapytać dlaczego czop się przestawił i co jest tego przyczyną? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klas500 Opublikowano 10 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2016 A nie ścięło czasem klina na wale ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 11 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2016 Tak jak powyżej, najprawdopodobniej ścięło ci wpust czułenkowy . Przestawienie się czopa też jest możliwe, ale dużo mniej prawdopodobne. Ścięcie spowodowane jest przeważnie niedopasowaniem stożka w kole magnesowym ze stożkiem na wale - tu może pomóc docieranie obu za pomocą pasty zaworowej. Również przyczyną często jest zbyt duża wysokość wpustu. Wówczas zamiast na stożku części wiszą podparte wpustem. Siły odśrodkowe powodują przesunięcie części i rozregulowanie zapłonu. Przestawienie czopa w wale świadczy o jego złej kondycji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.