Limo Opublikowano 15 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2016 Zajrzyj do sąsiedniego tematu o VF 500. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Techdx Opublikowano 15 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2016 Potwierdzam mój silnik miał dwa razy tej firmy i siadły Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
StefanTG Opublikowano 15 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Września 2016 Zamawiam oryginał w takim razie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
StefanTG Opublikowano 28 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2016 Pytanko - odebrałem głowice ze sprawdzenia szczelności (zawory były wyciągane przez warsztat do sprawdzenia) oraz planowania, wszystko złożyłem i z ciekawości sprawdziłem luzy zaworów ssących i są one o 0,01 większe niż przed ściągnięciem głowicy, czy jest to normalne, czy ewentualnie sprężynki mogły zostać źle założone - np. pomylona sprężyna ssąca z wydechową (honda wyróżnia 2 rożne) ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 28 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2016 Docierali gniazda? Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
StefanTG Opublikowano 28 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2016 Docierali gniazda?tego nie wiem , zapłaciłem tylko za planowanie i sprawdzanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 29 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2016 Składaj, wyreguluj zawory i po zawodach. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
StefanTG Opublikowano 9 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2016 (edytowane) Złożyłem, wszystko działa, silnik pracuje dobrze, ale dalej węże są twarde..., także albo źle sprawdzona głowica albo nie wiem, ponadto przy odkręconym korku przy temp 70 stopni tryska z chłodnicy - nie wiem czy to normalne. Tryska przy dodawaniu gazu. Edytowane 9 Października 2016 przez StefanTG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 10 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2016 Robisz rzeczy, ktorych nikt znający się nie robi. Niezłośliwie zupełnie poczytaj jak działa układ chłodzenia. Sprawdzanie przy 70 stopniach z otwartym korkiem i dodawaniem gazu jest diagnostycznym absurdem. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
StefanTG Opublikowano 10 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2016 Robisz rzeczy, ktorych nikt znający się nie robi.Niezłośliwie zupełnie poczytaj jak działa układ chłodzenia. Sprawdzanie przy 70 stopniach z otwartym korkiem i dodawaniem gazu jest diagnostycznym absurdem. Wysłane z iPhone za pomocą TapatalkFakty :1. przy 70 stopniach węzę są twarde2. przy odpowietrzaniu zgodnie z serwisówką hondy ( zimny silnik, otwarty korek chłodnicy) po 1 minucie wody w chłodnicy zaczyna przybywać, gdzie na odwrót powinno jej ubywać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 10 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2016 Źle rozumiesz serwisówke ... przeczytaj całość a nie wyciagaj znjaome dla ciebie fragmenty. Zignoruj twardość węży. Od regulacji cisnienia w ukladzie jest korek. Sprawdzałeś jego funkcje w ręku? Jest o tym w manualu o ile dobrze pamiętam. Spróbuj go scisnac/wcisnąć jego wnętrze tak by sprawdzić czy nic nie blokuje sprężyny. Jak coś blokuje to nie zadziała. Jak pisałem wcześniej obserwuj zachowanie płynu w zbiorniczku wyrównawczym. To jest najważniejsze. Jak układ oddaje i pobiera plyn z układu to wszystko jest z układem ok. Jak to juz bedziesz wiedział a motocykl nadal bedzie sie grzał w trakcie jazdy! to dalej szukasz przyczyny w silniku. Zgodnie z twoim opisem nie masz takich problemów jeszcze tylko nie rozumiesz jak działa niestety skromnie zaprojektowany układ chłodzenia w f4. Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
StefanTG Opublikowano 10 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2016 Korek jest ok sprawdzałem manualnie, będę kontrolował twardość węży. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 10 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2016 Nadal nie kumasz. Węże zrobią się twarde ponieważ układ pracuje pod ciśnieniem, które też zwiększa temp. wrzenia płynu chłodzącego (to z fizyki). Temp. również zwiększa objętość płynu co dla Ciebie wydaje się, ze zamiast się odpowietrzać to go wywala. Odpowietrzenie to najlepiej jak zamkniesz układ, rozgrzejesz sprzęt aby termostat się otworzył, przelecisz się o ostudzisz. Potem uzupełniasz i chłodnicę i zbiornik wyrównawczy.Odpierwiastkuj się od tych węży bo co innego puchnące węże a co innego twarde.Zastosuj się do tego co napisał Bimbak, obserwuj zbiornik wyrównawczy. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 11 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2016 Jedna rzecz mi sie jeszcze przypomniała. Kiedys trafił do sprzęt który zrzucal i rozrywal węże wody. Okazalo się że nikt nie zwrócił uwagi ze kołnierz na którym trzyma sie korek na wlocie chłodnicy był zdeformowany w taki sposób ze po zamocowaniu korka ten nie był w stanie zadziałać prawidłowo. Trochę płynu przepuszczal i zaciągal ale za mało by nadążyć za zmianami ciśnienia w układzie. Wystarczyło wmasować wlot do chłodnicy mosiężnym mlotkiem i przywrócić mu pierwotny kształt by wzzystko wróciło do normy. Jednak zwracam uwage że u ciebie z tego co piszesz nadal nie było takich objawów i na moje układ jest sprawny. Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.