Shokei Opublikowano 21 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2016 Witam wszystkich, założyłem nowy tłok do rs'ki wosnera, wymieniłem wszystkie uszczelki itp, zrobiłem 130 km i wczoraj jadąc zaczęło ją dławić potem zgasła, próbuje ją odpalić i nic, kreci rozrusznikiem tłok pracuje iskra jest, nie zalewa się, paliwo dostaje, i nawet nie piernie ... dodam jeszcze że gdy ją złożyłem zapomniałem podpiąć masy do silnika raz stykała a raz nie ale stykała na tyle że rska nie gasła, może przez to nie łączenie moduł się spalił? na dniach sprawdzę jeszcze kompresje..., olej kupiłem Motul 800 road racing i lałem 30ml na litr paliwa.Drugie pytanie to takie że rska się wgl nie wkręcała tzn do 5 tys się wkręcała a żeby się wyżej wkręciła to trzeba było zredukować na niższy bieg aż przekroczyło 6,5 tys obr. dopiero wtedy szła...Zaobserwowałem że zawór wydechowy działa w druga stronę tzn jak dodam gazu to on się zamyka a jak puszcze z gazu to się otwiera..., jak go wyregulować?będę wdzięczny za pomoc... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shokei Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Witam wszystkich, mam problem z odpalaniem rs 125, pali tylko wtedy gdy naleje benzyny do cylindra i wtedy wszystko jest ok, ale gdy postoi z 5 min to nie odpala. Kompresja 7,5 bara na ciepłym silniku, gaźnik wyregulowany, paliwo w gaźniku jest, więc co może być do h.ja nie tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spaliniarz Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2016 7.5 bara to zgon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shokei Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2016 7.5 bara to zgonTo co kupić nowy cylinder? na myśli mam ten:http://allegro.pl/nowy-cylinder-tlok-rotax-122-123-aprilia-rs-rx-125-i6396837960.htmlAha dodam jeszcze że jak zgaszę ją i postoi z 15 minut to nie odpali ale jak dam ssanie i bez gazu kręcę rozrusznikiem to odpali bez problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Chyba musisz oddać do kogoś kto się zna na mechanice. Niech zmierzy kompresję porządnym miernikiem i wyreguluje gaźnik. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shokei Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Chyba musisz oddać do kogoś kto się zna na mechanice. Niech zmierzy kompresję porządnym miernikiem i wyreguluje gaźnik.Kompresję mierzyłem dwoma miernikami z tego jeden kupiłem nowy i na ciepłym silniku jest 7,5 bara.Mechanikom nie ufam, wszystko robię sam, jedynie serwis ale najbliższy mam 200km od domu więc nie ma sensu.I jeszcze nie mam pojęcia czego zawór wydechowy się nie otwiera, jest dobrze wyregulowany, może to być wina elektromagnesu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SamotnyWilk Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2016 (edytowane) Chcesz kupować cały zestaw ,za kafla,a tak naprawde to chyba nie wiesz co jest do wymiany. Czasami wystarczy wymienić tylko pierścienie za kilkanaście złotych. Najpierw to trzeba pomierzyć precyzyjnie ,a potem myśleć co wymienić Ps. I kompresję mierzy się manometrem a nie miernikiem, Edytowane 24 Sierpnia 2016 przez SamotnyWilk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Za taką kasę to bym wolał zestaw polliniego 160ccm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SamotnyWilk Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2016 (edytowane) Za taką kasę to bym wolał zestaw polliniego 160ccmtoowdie jest zestaw poliniego pod ten silnik za 2 kawałki....http://allegro.pl/cylinder-polini-alu-154cc-aprilia-rs-rx-125-rotax-i5742621563.htmlDo tysiaka nie kupi wossnera,stage6 czy poliniego no chyba że podróbe klepaną w chinach Zestaw wossnerahttp://www.moto.bidoncs.pl/cylinder-tlok-uszczelki-aprilia-rs-125-rotax-122-123-4576.html Zresztą po co gdybac, niech to rozbierze,pomierzy i wtedy będzie wiadomo co jest do wymiany. Edytowane 24 Sierpnia 2016 przez SamotnyWilk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Panowie, ale nienaklaniajcie na publicnym Forum do lamania prawa ! Kolo mialby kat A2 to nie bawil by sie w 125. :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SamotnyWilk Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Panowie, ale nienaklaniajcie na publicnym Forum do lamania prawa ! Kolo mialby kat A2 to nie bawil by sie w 125. :crossy:Nie takie wały robią i jeżdząPrzykładowo do BMW E36 swap z 1,6 na 4,4 V8 ,a ubezpieczenie płaci jak za 1,6Da się !A jak miałeś 16 lat pewnie też chciałeś mieć więcej mocy chociaż budżet i przepisy nie pozwalały. :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shokei Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Chcesz kupować cały zestaw ,za kafla,a tak naprawde to chyba nie wiesz co jest do wymiany. Czasami wystarczy wymienić tylko pierścienie za kilkanaście złotych. Najpierw to trzeba pomierzyć precyzyjnie ,a potem myśleć co wymienić Ps. I kompresję mierzy się manometrem a nie miernikiem,Mierzyłem cylinder średnicówką, cylinder mam na nicasilu i cylinder jest wytarty nierównomiernie i nie jestem w stanie zrobić takiego honowania żeby to wszystko idealnie wyrównać i dobrać tłoka, zresztą próbowałem do niego dobrać tłoka wossnera, i wiecie co? pierścionki się przytarły i stracił całkiem kompresje bo nie dobierze tłoka idealnie bo cylinder jest nierównomiernie wytarty..., muszę nowy cylinder kupić tylko nie wiem czy brać tego za 1k z allegro czy coś lepszego i chu.. wie czego zawór wydechowy się nie otwiera tzn trzeba piłować i redukować biegami żeby przeskoczyła na 6,5k obrotów wtedy dopiero idzie, chyba będę musiał kupić jeszcze zawór wydechowy tylko tym razem RAVE 2. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Nie takie wały robią i jeżdząPrzykładowo do BMW E36 swap z 1,6 na 4,4 V8 ,a ubezpieczenie płaci jak za 1,6Da się !A jak miałeś 16 lat pewnie też chciałeś mieć więcej mocy chociaż budżet i przepisy nie pozwalały. Samotny wilk Nie chcialbym byc niemily, ale to jaki kto sobie silnik do katamarana wlozy, to jego Problem, mi tam nic do tego. Tyle, ze ograniczenia mocy a co za tym idzie momentu obrotowego w przypadku mlodych maja sens i tego bym sie trzymal. :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SamotnyWilk Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Nie takie wały robią i jeżdząPrzykładowo do BMW E36 swap z 1,6 na 4,4 V8 ,a ubezpieczenie płaci jak za 1,6Da się !A jak miałeś 16 lat pewnie też chciałeś mieć więcej mocy chociaż budżet i przepisy nie pozwalały. Samotny wilk Nie chcialbym byc niemily, ale to jaki kto sobie silnik do katamarana wlozy, to jego Problem, mi tam nic do tego. Tyle, ze ograniczenia mocy a co za tym idzie momentu obrotowego w przypadku mlodych maja sens i tego bym sie trzymal. :crossy: Zgadza się,ale tutaj będzie miał raptem kilka koni więcej,przez które napewno nie ściągnie go z siodła ,nie mówimy o mocach kilkudziesięciu czy kilkuset koni jak to ma miejsce przy swapach,więc uważam,że włożenie większego cylindra ma jak najbardziej sens. Mierzyłem cylinder średnicówką, cylinder mam na nicasilu i cylinder jest wytarty nierównomiernie i nie jestem w stanie zrobić takiego honowania żeby to wszystko idealnie wyrównać i dobrać tłoka, zresztą próbowałem do niego dobrać tłoka wossnera, i wiecie co? pierścionki się przytarły i stracił całkiem kompresje bo nie dobierze tłoka idealnie bo cylinder jest nierównomiernie wytarty..., muszę nowy cylinder kupić tylko nie wiem czy brać tego za 1k z allegro czy coś lepszego i chu.. wie czego zawór wydechowy się nie otwiera tzn trzeba piłować i redukować biegami żeby przeskoczyła na 6,5k obrotów wtedy dopiero idzie, chyba będę musiał kupić jeszcze zawór wydechowy tylko tym razem RAVE 2.Możesz zrobić szlif cylindra i zrobić honowanie,oczywiście nie ty tylko są w Polsce specjalistyczne zakłady ,które to wykonują,kwestia czy jest sens się w to bawić,bo póżniej trzeba szukać nadwymiarowego tłoka. Napewno byłoby taniej niż kupno nowego zestawu ze sklepu. Zrobisz jak uważasz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shokei Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Ok,kupię nowy, ale co z tym zaworem że przy 5tys obr sie muli ale jak zredukuje np z 6 na 4 i jak obroty przeskocza na 6-6,5 tys to dopiero idzie, ale to trzeba redukowac ale żeby sama od zera się wkręciła na wysokie obroty to nie ma szans, to jest wina zaworu czy słanej kompresji?, tak samo jest z paleniem jak jest lekko zimna czyli postoi z 10-15 minut to nie odpali bez ssania a na zimnym silniku to wgl nie ma mowy, jedynie na ssaniu pali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.