StefanTG Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Witam kolegów, właśnie skończyłem mierzyć luzy zaworowe w f4i, proszę o poradę czy jest sens to w ogóle ruszać, poniżej dodaje zdjęcie wyników. Z góry dzięki za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Jaka jest tolerancja? Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
StefanTG Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2016 według serwisówki +/-0,03 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2016 To ssące już wychodzą poza tolerancję. Pojeździsz sezon i trzeba będzie rozbierać znowu. Bez sensu. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
StefanTG Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Robić wszystkie ssące ? tzn 0,19 0,18 też ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2016 0,19 bym zostawił, resztę zrobił. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
StefanTG Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Dzięki za pomoc :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Ja bym zrobił tylko te 0,16 a resztę zostawił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 26 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2016 dociągnij wszystkie ssące do 19ki Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
StefanTG Opublikowano 27 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2016 Zrobiłem na 0,18 0,20 0,19 0,19 0,20 0,20 0,20 0,19 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
StefanTG Opublikowano 27 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2016 (edytowane) Problemów z motocyklem ciąg dalszy - motor bardzo nierówno pracuje, tak jakby nie palił na wszystkie cylindry, spaliny strasznie śmierdzą paliwem. Regulacja zaworów, ani zmiana sprężynki napinacza nie przyniosła żadnych efektów. Świece wyglądają ok, przerwy 0,9mm, cewki podmieniałem wszystkie są ok( miałem 1 dobrą od kumpla). Zamieszczam film pracy silnika- może ktoś coś doradzi. Dodam jeszcze, że sytuacja ma miejsce po zejściu z ssania. Próbowałem już odłączać po 1 cewkofajce i odpalać (podobnie jak kolega z tego tematu http://forum.motocyklistow.pl/index.php/topic/152936-nierowna-praca-silnika-cbr-f4i/) jednak motor nie gasł jak u kolegi. Edytowane 27 Sierpnia 2016 przez StefanTG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 28 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2016 Głosu na filmiku nie ma... Tak się działo jeszcze przed regulacją zaworów? Mi to wygląda na jakieś niepodłączone podciśnienie pod czujnik, albo pomylone wężyki od podciśnień... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
StefanTG Opublikowano 28 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2016 Głosu na filmiku nie ma... Tak się działo jeszcze przed regulacją zaworów? Mi to wygląda na jakieś niepodłączone podciśnienie pod czujnik, albo pomylone wężyki od podciśnień...Sprawdzałem zarówno na komputerze, jak i telefonie i wszędzie dźwięk jest. Przed regulacją było identycznie niestety. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.