KristofPro Opublikowano 28 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2016 (edytowane) Dzień dobryOd dłuższego czasu borykam się z problemem luzującej się klamki sprzęgła. Dzieje się to tylko w trudnym terenie, kopaniu w błocie, strome podjazdy lub powolna jazda gdzie jedzie się tylko na jedynce i cały czas używamy sprzęgło gaz. Wtedy linka dostaje takiego luzu że nie można czasem wbić biegu. Oddałem do serwisu i wymieniłem: kompletne sprzęgło tarczki podkładki i sprężyny, kosz sprzęgłowy, zewnętrzny i wewnętrzny docisk. wyszło kupę kasy ale stwierdziłem że będę miał ,,na lata,, ale nic to nie dało i serwis rozkłada ręce a mnie krew zalewa! Ma może ktoś jakiś pomysł na przyczynę?????????????????Ps. Śmigam na Motul 10w 40 7100 Edytowane 28 Lipca 2016 przez KristofPro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 28 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2016 Linke też wymieniałeś ? Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuteek Opublikowano 28 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2016 Serwis swietnie widze podeszedl do sprawy i wymienil pol motocykla. Sprawdz linke, ten precik ktory wysprzegla jesli jest oraz srut moze za maly i ucieka, jest tez mozliwosc ze wypadlo zabezpieczenie lozyska walka sprzeglowego i wciskajac sprzeglo wyciskasz lozysko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KristofPro Opublikowano 28 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2016 Linke też wymieniałeś ?Linka nowa Serwis swietnie widze podeszedl do sprawy i wymienil pol motocykla. Sprawdz linke, ten precik ktory wysprzegla jesli jest oraz srut moze za maly i ucieka, jest tez mozliwosc ze wypadlo zabezpieczenie lozyska walka sprzeglowego i wciskajac sprzeglo wyciskasz lozysko.Mowa o tym łożysku igiełkowym co jest w karterze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tuzmen Opublikowano 29 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2016 Tak jakby sprzeglo puchlo od temperatury/pracy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 29 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2016 (edytowane) "Linka nowa" Oryginał czy zamiennik ? Pytam,bo kiedyś miałem podobne przeboje w innym moto z zamiennikiem tzn rozciągała się (splot się rozwijał) i po kilku regulacjach linka była już za długa. Po wymianie na OEM problemu nie było Edytowane 29 Lipca 2016 przez DZIKOWSKI Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 29 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2016 Ale jemu po ostygnięciu wszystko wraca do normy więc to nie linka. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 29 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2016 Ale jemu po ostygnięciu wszystko wraca do normy więc to nie linka.Gdzie to przeczytałeś ? Prywate Ci pisał ? Bo w temacie niema o tym mowy Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rambi Opublikowano 29 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2016 (edytowane) Ale jemu po ostygnięciu wszystko wraca do normy więc to nie linka.Tez chcialem o to zapytac - czy po ostygnieciu wszystko wraca do poprzedniego stanu, czy wymaga regulacji i po kazdej regulacji znowu sie luzuje. Edytowane 29 Lipca 2016 przez rambi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 29 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2016 (edytowane) "Dzieje się to tylko w trudnym terenie, kopaniu w błocie, strome podjazdy lub powolna jazda gdzie jedzie się tylko na jedynce i cały czas używamy sprzęgło gaz. Wtedy linka dostaje takiego luzu że nie można czasem wbić biegu." Edytowane 29 Lipca 2016 przez Limo Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 29 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2016 Autor nic nie wspomniał o tym że po ostygnięciu silnika sytuacja powraca do normy.Poczekajmy na jego wpis jak to się ma po wystygnięciu silnika Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 29 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2016 No skoro dzieje się to tylko w określonych warunkach to domyślam się że w innych nie. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rambi Opublikowano 29 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2016 "Dzieje się to tylko w trudnym terenie, kopaniu w błocie, strome podjazdy lub powolna jazda gdzie jedzie się tylko na jedynce i cały czas używamy sprzęgło gaz. Wtedy linka dostaje takiego luzu że nie można czasem wbić biegu." Ok to zrozumialem, ale co potem. Czy reguluje, czy tez czeka az wszystko wroci do normy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KristofPro Opublikowano 29 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2016 (edytowane) Ale jemu po ostygnięciu wszystko wraca do normy więc to nie linka.Dokładnie, wraca do normy (prawie) wymaga minimalnej regulacji Kiedy tak po nagrzaniu i paru naciągnięciach linki wpadam na dłuższą przelotówkę to wkręcam spowrotem linkę bo czuję że jest za duży naciąg i prawdopodobnie pali nowe sprzęgło. Dwa razy mi się zdarzyło że po całodziennym lataniu na drugi dzień miałem lekko sklejone sprzęgło Edytowane 29 Lipca 2016 przez KristofPro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Mam cos podobnego w LC4 , aczkolwiek nie tak drastycznego , po prostu czuje ze mam wiekszy luz na klamce po nagrzaniu sie silnika , zanim wymienilem oryginalne tarcze sprzegla, bylo to prawie nieodczuwalne. Dobry olej tez ma znaczenie , na zwyklym oleju motocyklowym mialem problemy z wybiciem na luz na postoju , na dobrym oleju syntetycznym nie ma zadnego problemu. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.