Skocz do zawartości

Brak reakcji na zdjętą fajke suzuki rf 97r


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam problem w silniku 4 cylindrowym Suzuki rf 900 97r. Po zdjeciu fajki na odpalonym moto nie ma reakcji, jak by w ogóle nie musiała być. Podczas jazdy siedławi, niema mocy, na jednym cylindrze jest ładny kolor świecy na drugim w miare ale pozostałe 2 czarne. Gaźniki robione kompletnie i nic nie dało

Edytowane przez Wilczek89
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A które cylindry nie palą? 1 i 2 czy 1 i 3 albo 2 i 4?

To by wskazywało na padniętą cewkę wysokiego napięcia. Czasem może to być brak zasilania na tej cewce, albo spitolony impulsator.... musisz badać element po elemencie. W 4 cylindrowcu najłatwiej podmieniać elementy z drugiej cewki :)

Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam problem w silniku 4 cylindrowym Suzuki rf 900 97r. Po zdjeciu fajki na odpalonym moto nie ma reakcji, jak by w ogóle nie musiała być. Podczas jazdy siedławi, niema mocy, na jednym cylindrze jest ładny kolor świecy na drugim w miare ale pozostałe 2 czarne. Gaźniki robione kompletnie i nic nie dało

Czyli cylinder ten nie działa = brak iskry lub paliwa

Mechanika Motocyklowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cewki i przewody mogą być nowe a i tak mogą nie chodzić. Ten 1 i 4 to chodzą na tej samej cewce? Jeżeli tak, to masz odpowiedź...

Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak ale iskra jest

To ,że jest iskra nie znaczy,że zawsze będzie to działało jak należy. Gdy świece masz walnięte pod ciśnieniem już nie będą pracować,a na zewnątrz będą pokazywać iskre. Zamień cewki miejscami i podłącz odpowiednio przejedz kilka kilometrów,wykręć świece i będziesz miał pogląd. I nie odłączaj nigdy fajkocewek na pracującym silniku bo możesz uszkodzić moduł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

iskra iskrze nierówna... na bank masz coś padnięte w cewce. Może podaje za niskie napięcie, może zasilanie masz uszkodzone, a cewka to w końcu tylko transformator - jak podasz niższe napięcie (o pół volta) to wysokie będziesz miał niższe o 100-200V na przykład. A to ma znaczenie.....

Także zmierz dokładnie co się dzieje na wejściu i wyjściu cewki.

Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

iskra iskrze nierówna... na bank masz coś padnięte w cewce. Może podaje za niskie napięcie, może zasilanie masz uszkodzone, a cewka to w końcu tylko transformator - jak podasz niższe napięcie (o pół volta) to wysokie będziesz miał niższe o 100-200V na przykład. A to ma znaczenie.....

Także zmierz dokładnie co się dzieje na wejściu i wyjściu cewki.

Tak jest . Iskra iskrze nierowna. Zamien cewki 1-4 i 2-3 miejscami. Jezeli bedziesz miel czarne swiece na 2 i 3 cylindrze to masz problem z cewka.

Jezeli nic sie nie zmieni to cewka jest w porzadku. Wtedy szukaj w ukladzie zasilania (paliwo).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie jest pomiar tylko zamiana cewek.

1/ zdemontuj cewke dla cylindrow 1-4

2/ zdemontuj cewke dla cylindrow 2-3.

3/ cewke dla cylindrow 1-4 zamontuj w miejsce cewki dla cylindrow 2-3. Fajki ida do swiec 2-3.

4/ cewke dla cylindrow 2-3 zamontuj w miejsce 1-4. Fajki ida do swiec 1-4.

5/ uruchom silnik i troche pojezdzij.

6/ zgas silnik i wykrec swiece.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tam zapłon idzie w kolejności 1>2>4>3,na każdym przewodzie WN powinna być naklejka z cyferką.Prościej mówiąc pod 1 podpinasz 2 , pod 2 dajesz 1,no i kolejno 4 i 3. Problemem może być długość przewodów,czy wszystkie będą na tyle długie,żeby to odpowiednio podłączyc.

Edytowane przez SamotnyWilk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...