adamo0077 Opublikowano 18 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2016 Witam. Mam problem ze sprzęgłem w Vulcanie 750. Mając go na nóżkach centralnych i wbijajac pierwszy bieg koło zaczyna się kręcić. Tak samo jak moto stoi na kołach to na biegu delikatnie ciągnie do przodu. Regulacja linka nic nie pomaga bo jak podciagne to zaczyna się slizgac podczas jazdy. A i jak wbijam jedynkę na postoju to jest takie delikatnie szarpniecie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 18 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2016 zmniejsz obroty jałowe, ew. wymiana oleju może pomóc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamo0077 Opublikowano 18 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2016 Obroty mam 1000/1100, motor kupiłem miesiąc temu i olej miał wymieniany przez poprzedniego właściciela. Zapewniał że wymieniał. Nie żaden handlarz tylko starszy Pan który nim jeździł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SamotnyWilk Opublikowano 18 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2016 wygląda to na sklejone tarcze sprzęgłowe,wymiana oleju może pomóc. Jednak najpierw spróbuj wyregulować naciąg linki,nie przy klamce,tylko z drugiej strony. Obok chłodnicy z lewej strony na lince masz taką śrube ,Spróbuj wyregulować tym i drugą regulacją przy klamce. Możliwe też ,że same tarcze sprzęgłowe już nadają się do wymiany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danonek1993 Opublikowano 18 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2016 Nie jest to objaw sklejomych tarcz nie słuchaj przedmowcy ;) jeżeli objaw wygląda następująco tzn . Wciskasz klame wbija bieg i koło się kręci to po prostu tarcze są zużyte przepalone cokolwiek . Również jeżeli spróbujesz podciągnąć linkę w 2 gum miejscu to nic nie da ... jeżeli regulacji przy klamce wystarczyło to jaki wpływ miała by 2 Ga regulacja na dole ? Powodzonka trzymaj się ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SamotnyWilk Opublikowano 18 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2016 (edytowane) Nie jest to objaw sklejomych tarcz nie słuchaj przedmowcy ;) jeżeli objaw wygląda następująco tzn . Wciskasz klame wbija bieg i koło się kręci to po prostu tarcze są zużyte przepalone cokolwiek . Również jeżeli spróbujesz podciągnąć linkę w 2 gum miejscu to nic nie da ... jeżeli regulacji przy klamce wystarczyło to jaki wpływ miała by 2 Ga regulacja na dole ? Powodzonka trzymaj się ;)Uśmiałem się naprawdę jak przeczytałem to co napisałeś :) Pseudo mechaniku Dzięki za poprawę humoru :D Edytowane 18 Lipca 2016 przez SamotnyWilk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamo0077 Opublikowano 19 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2016 Ale jeździć narazie mogę? Wymiana sprzęgła jest skomplikowana? I jakie elementy muszę kupić? Pchać się w uzywke? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 19 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2016 Mając go na nóżkach centralnych i wbijajac pierwszy bieg koło zaczyna się kręcić. Takie coś będzie prawie w każdym motocyklu. Co prawda koło zatrzymasz z łatwością np. dotykając opony czubkiem buta ale takie kręcenie to normalna rzecz. Co innego jeśli siedzisz na motocyklu i po wbiciu biegu czujesz, że lekko jedzie do przodu na sprzęgle. Jeśli minimalne podciągnięcie linki (zajrzyj do książki jaki luz na klamce powinien być wg producenta) powoduje, że sprzęgło się ślizga to znak, że raczej jego koniec. Nie baw się w używane sprzęgło bo to głupota, przecież to elementy cierne, które się zużywają... Na pewno będziesz musiał kupić tarcze oraz sprężyny i uszczelkę dekla. Przekładki byś musiał ocenić czy proste i nie przepalone - ale dla 150 zł bo tyle kosztują przekładki to nie wiem czy warto oszczędzać, lepiej wymienić cały komplet. No i tak jak poprzednicy wspominali - wymień olej na taki, jaki powinien być bo zły olej potrafi być powodem ślizgania się sprzęgła. Nie słuchaj sprzedającego bo cholera wie co on mógł wlać a jak sam zalejesz to wiesz co. Ja tak wyślizgałem sprzęgło w swoim motocyklu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamo0077 Opublikowano 19 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2016 Ciągnie na postoju. Na zimę zamówię taczki, przekładki, uszczelke i sprężyny. A co z dociskiem? Też trzeba wymienić?Wymiana skomplikowana? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.