Skocz do zawartości

Honda crf 450r help


rokos250
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Najlepiej wymienic kartery, ewentualnie wywali ten walek jesli nic nie napędza. ..

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie miałem styczności z crf 450 i nie wiem jak to tam wygląda ale jedyną opcja to wpasowanie na różnice temp tulejki jak ktoś wcześniej napisał w dobrym zakładzie ci to zrobią i roztoczyć wpasowaną tulejkę pod dobrane nowe łożysk[ mniejsze lub wkleić łożysko na Loctite 648 ale to nigdy nie wiadomo ile wytrzyma na kleju lub wymiana karterów

Edytowane przez Demonklx
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

demonklx - tez myślę że najtańszym sposobem było by wsadzić właśnie mniejsze łożysko.

Co do świstu z silnika obstawiałbym łańcuszek rozrządu - być może wyrobiona prowadnica lub rolka napinacza, chyba że jest na laskach nie na łańcuszku.

Po za tym nie słyszałem żeby wraz z obrotami wzrastał poziom hałasu, wiec musi być to coś co kręci.obraca się z taką sama prędkością.

hmm co to może być :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...