Skocz do zawartości

Motocykl na B lub A2 bez blokowania


Rekomendowane odpowiedzi

Nie, nie.. kawasaki odpada. Czyli nic ciekawego nie znajdę, już mi się odechciewa tego A2. Zrobili kategorię a nic na to nie ma. Zostaje tylko yamaha ybr 250, honda cbf 250 i jakieś skutery

Przecież tą kategorię, to zrobili specjalnie po to aby od ludzi wyciągać pieniądze. Przecież jest tyle motocykli, co tylko o kilka km przekraczają te 35kw w dowodzie, a są świetne do nauki jazdy. Ale po co, dać już np. te 40-45 kw, jak producenci motocykli wyprodukują specjalnie już zdławione wersje motocykli? Takie jak gladius, xj6 czy er6n. Tak samo, jest z placem manewrowym. Jak myślisz po co robi się po dwa razy to samo zadanie. Takie jak slalom wolny, szybki o omijanie przeszkody?

 

A co do dławienia i odławiania. Teraz się zapytam, jak oni w racie wypadku będą sprawdzać zgruzowany sprzęt? Jeszcze nie słyszałem, aby ktoś gdzieś coś sprawdzał. Przecież na hamowanie moto nie wezmą, jak jak miało solidnego dzwona.

 

Co do motocykli.

Jeżli chodzi o mnie. To bym wybrał zdławioną yamahę xj 600 diversion, bądź honde cb 500. Jest jeszcze GPZ 500.

 

Albo Suzuki GS 500 F.

Ma owiewki, ma 47 koni fabrycznie, dobry na początek:

http://otomoto.pl/oferta/suzuki-gs-500f-gs500f-gs500-f-polski-salon-a2-ID6ymYSH.html#d14300909f

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pewno będzie w trasie o niebo lepsza od każdej 125. YBR są popularne w motoszkołach, więc pewnie przy odrobinie samozaparcia kupując jakąś jedną lub dwie lekcje mogłabyś sama legalnie sprawdzić.

 

Pozdr.

F.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Okej, więc zrobię tak. Pokuszę się na ybr albo cbf 250. Raczej na cbf bo czytałam że mimo to to samo to jednak lepsza. Raczej mocy mi nie braknie bo jeżdżę sobie spokojnie. Już wspomniałam, że motorower by mógł zostać tylko te górki... no i jeśli moje zdanie się zmieni to sprzedam bez strat i kupię coś zdławionego.

 

W sumie jak po motorowerze to chyba lepiej wleźć na taką 250 niż 650 od razu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie jak po motorowerze to chyba lepiej wleźć na taką 250 niż 650 od razu :)

 

650 w 1 cylindrze o mocy 48KM to nie jest żaden potwór, bez problemu do opanowania po przesiadce z motoroweru. Co innego 600tka o mocy 130KM ale tu mowa o 650 w singlu co ma skromne 35kW ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ludzie na Xt600 -też chłodzonych powietrzem jeżdżą przez Afrykę, to niby czemu taka YBR ma nie ogarnąć w naszym klimacie?

 

Ja u siebie w 1150 chłodzonym powietrzem mam nalatane 140 000 km i o dziwo zużycie oleju jest na poziomie tylko 100 ml / 1000 km, w zeszłym sezonie jeździłem tym w korkach w 30 stopniowych upałach i nic się nie działo :) Za dawnych lat jak bawiłem się w enduro to katowałem w terenie DR350, ani razu nie zdarzyło mi się żeby odczuć jakiekolwiek skutki przegrzania a sprzęt lekko nie miał.

 

Nie ma się co bać chłodzenia powietrzem, tam wszystko jest odpowiednio wyliczone przy spasowaniu silnika, że nic się nie stanie. Pełno tego jeździ po włoskich czy hiszpańskich miastach a tam jest sporo cieplej niż u nas. W końcu projektowały to tęgie głowy i wiedzieli co robią ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

650 w 1 cylindrze o mocy 48KM to nie jest żaden potwór, bez problemu do opanowania po przesiadce z motoroweru. Co innego 600tka o mocy 130KM ale tu mowa o 650 w singlu co ma skromne 35kW ;)

powiem że nawet bezpieczniej tym daleko jeździć niż taką 250, choć to może lekko naciągana teoria, na pewno wygodniej :-) jedynie masa sporo większa np w XTZ, alee, do ogarnięcia, do jazdy w trasie wygodniej, stabilniejsza i w ogóle

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli taką 250 dam radę objechać sporo z moją masą i wzrostem :D jak na motorowerze się po 200km robiło i było okej to na takim tym bardziej. No pierwsze chcę to prawko zrobić a potem motocyklu szukać może się trafi jakaś okazja na coś zdławionego to to wezmę zamiast tej hondy cbf 250 zobaczymy co to wyjdzie z tego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiem że nawet bezpieczniej tym daleko jeździć niż taką 250, choć to może lekko naciągana teoria, na pewno wygodniej :-) jedynie masa sporo większa np w XTZ, alee, do ogarnięcia, do jazdy w trasie wygodniej, stabilniejsza i w ogóle

 

I jeszcze dochodzi kwestia obrotów. Bardziej komfortowo jechać mając przy 100 km/h ~4500 obrotów niż ~7000 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...