Piotrx95 Opublikowano 10 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2016 Nie, nie.. kawasaki odpada. Czyli nic ciekawego nie znajdę, już mi się odechciewa tego A2. Zrobili kategorię a nic na to nie ma. Zostaje tylko yamaha ybr 250, honda cbf 250 i jakieś skuteryPrzecież tą kategorię, to zrobili specjalnie po to aby od ludzi wyciągać pieniądze. Przecież jest tyle motocykli, co tylko o kilka km przekraczają te 35kw w dowodzie, a są świetne do nauki jazdy. Ale po co, dać już np. te 40-45 kw, jak producenci motocykli wyprodukują specjalnie już zdławione wersje motocykli? Takie jak gladius, xj6 czy er6n. Tak samo, jest z placem manewrowym. Jak myślisz po co robi się po dwa razy to samo zadanie. Takie jak slalom wolny, szybki o omijanie przeszkody? A co do dławienia i odławiania. Teraz się zapytam, jak oni w racie wypadku będą sprawdzać zgruzowany sprzęt? Jeszcze nie słyszałem, aby ktoś gdzieś coś sprawdzał. Przecież na hamowanie moto nie wezmą, jak jak miało solidnego dzwona. Co do motocykli.Jeżli chodzi o mnie. To bym wybrał zdławioną yamahę xj 600 diversion, bądź honde cb 500. Jest jeszcze GPZ 500. Albo Suzuki GS 500 F.Ma owiewki, ma 47 koni fabrycznie, dobry na początek:http://otomoto.pl/oferta/suzuki-gs-500f-gs500f-gs500-f-polski-salon-a2-ID6ymYSH.html#d14300909f Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Songo Opublikowano 10 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2016 (edytowane) Honda Dominator też się chyba łapie. http://hondadominator.pl/viewtopic.php?t=1352 Edytowane 10 Maja 2016 przez Songo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NinjaSV Opublikowano 10 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2016 Właśnie, pisał ktoś o SZR 660, ale jak SZR 660, to i XTZ 660, i ta się łapie na pewno, i stosunek mocy do masy, i moc do 35KW, spełnione. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anigh Opublikowano 10 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2016 a co myślicie o tej ybr 250 w trasie? Bo za 8k można wyrwać bardzo młody rocznik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 10 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2016 Na pewno będzie w trasie o niebo lepsza od każdej 125. YBR są popularne w motoszkołach, więc pewnie przy odrobinie samozaparcia kupując jakąś jedną lub dwie lekcje mogłabyś sama legalnie sprawdzić. Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anigh Opublikowano 10 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2016 Okej, więc zrobię tak. Pokuszę się na ybr albo cbf 250. Raczej na cbf bo czytałam że mimo to to samo to jednak lepsza. Raczej mocy mi nie braknie bo jeżdżę sobie spokojnie. Już wspomniałam, że motorower by mógł zostać tylko te górki... no i jeśli moje zdanie się zmieni to sprzedam bez strat i kupię coś zdławionego. W sumie jak po motorowerze to chyba lepiej wleźć na taką 250 niż 650 od razu :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 10 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2016 Na pewno lepiej, tyle że teoretycznie przy każdej sprzedaży i kupnie tracisz. Teoretycznie, bo czasami bywa inaczej ;) Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 10 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2016 W sumie jak po motorowerze to chyba lepiej wleźć na taką 250 niż 650 od razu :) 650 w 1 cylindrze o mocy 48KM to nie jest żaden potwór, bez problemu do opanowania po przesiadce z motoroweru. Co innego 600tka o mocy 130KM ale tu mowa o 650 w singlu co ma skromne 35kW ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anigh Opublikowano 11 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2016 Tylko teraz pytanie czy takie 250 chlodzone powietrzem ogarnie to 400km :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fincher Opublikowano 11 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2016 Ludzie na Xt600 -też chłodzonych powietrzem jeżdżą przez Afrykę, to niby czemu taka YBR ma nie ogarnąć w naszym klimacie? Cytuj Łoś50>Dragstar125>CBR125>FZS600>FZ6>CBR600>SV650>FZS1000>Versys650>G310r/gs>F850GS>K1600Gt>RnineT Scrambler>R1250GS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 11 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2016 Ludzie na Xt600 -też chłodzonych powietrzem jeżdżą przez Afrykę, to niby czemu taka YBR ma nie ogarnąć w naszym klimacie? Ja u siebie w 1150 chłodzonym powietrzem mam nalatane 140 000 km i o dziwo zużycie oleju jest na poziomie tylko 100 ml / 1000 km, w zeszłym sezonie jeździłem tym w korkach w 30 stopniowych upałach i nic się nie działo :) Za dawnych lat jak bawiłem się w enduro to katowałem w terenie DR350, ani razu nie zdarzyło mi się żeby odczuć jakiekolwiek skutki przegrzania a sprzęt lekko nie miał. Nie ma się co bać chłodzenia powietrzem, tam wszystko jest odpowiednio wyliczone przy spasowaniu silnika, że nic się nie stanie. Pełno tego jeździ po włoskich czy hiszpańskich miastach a tam jest sporo cieplej niż u nas. W końcu projektowały to tęgie głowy i wiedzieli co robią ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NinjaSV Opublikowano 11 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2016 650 w 1 cylindrze o mocy 48KM to nie jest żaden potwór, bez problemu do opanowania po przesiadce z motoroweru. Co innego 600tka o mocy 130KM ale tu mowa o 650 w singlu co ma skromne 35kW ;)powiem że nawet bezpieczniej tym daleko jeździć niż taką 250, choć to może lekko naciągana teoria, na pewno wygodniej :-) jedynie masa sporo większa np w XTZ, alee, do ogarnięcia, do jazdy w trasie wygodniej, stabilniejsza i w ogóle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anigh Opublikowano 11 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2016 Czyli taką 250 dam radę objechać sporo z moją masą i wzrostem :D jak na motorowerze się po 200km robiło i było okej to na takim tym bardziej. No pierwsze chcę to prawko zrobić a potem motocyklu szukać może się trafi jakaś okazja na coś zdławionego to to wezmę zamiast tej hondy cbf 250 zobaczymy co to wyjdzie z tego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 11 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2016 powiem że nawet bezpieczniej tym daleko jeździć niż taką 250, choć to może lekko naciągana teoria, na pewno wygodniej :-) jedynie masa sporo większa np w XTZ, alee, do ogarnięcia, do jazdy w trasie wygodniej, stabilniejsza i w ogóle I jeszcze dochodzi kwestia obrotów. Bardziej komfortowo jechać mając przy 100 km/h ~4500 obrotów niż ~7000 :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anigh Opublikowano 11 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2016 Kurcze no coraz bardziej mi wybijacie z głowy tą 250 ale czy ja utrzymam coś takiego masywnego jak ja mam czasem problem z moim motorowerem co waży 120kg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.