Albin77 Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2016 (edytowane) Witam wszystkich i mam prośbę .Czy któryś z szanownych kolegów mógłby podpowiedzieć jak prawidlowo wyregulować wtryski które przez niewiedzę zostały rozregulowane ?Przyznam sie bez bicia ze do tej pory mialem zawsze gazniki. Od jakiegos czasu posiadam sprzęt na wtrysku i chcialem przeprowadzić synchronizacje Niestety nie wziąłem najpierw serwisówki i wykonalem synchro jak w gaznikach.Czyli regulacja 1-2 potem 3-4 a na koniec dwie pary ze sobą. Niestety takim oto sposobem spierdzielilem temat gdyż po przeczytaniu serwisówki dowiedzialem sie że synchro we wtryskach robi sie zupelnie inaczej.Reguluje sie kazdą przepustnicę srubą przy niej do wzorcowej #3. z ustawieniem jej na poziomie 190 mmHg Teraz pojawia sie pytanie :W jaki sposób ustawić poprawne ustawienie uchylenia poszczególnych przepustnic żeby można bylo wykonać pozniej poprawne synchro ? Wiadomo że przepustnica #3 jest wzorcowa i nie ma możliwosc jej regulacji,wiec ona jest OK. A co z resztą ? Cy może pozycja wyjsciowa przepustnic jest wszystkie domknięte ? Jeżeli tak by było to może szczelinomierzem jest szansa wyregulować takie samo polozenie ? Nic innego nie przychodzi mi do glowy. :( Edytowane 26 Kwietnia 2016 przez Albin77 Cytuj SQ7FBY Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Nie wiem co tam w RN09 wymyślil, ale.... Po pierwsze to wtrysków przy synchro się nie dotyka tylko dokładnie tak samo regulujesz uchyły przepustnic jak w gaźnikach.I u mnie w Hayce robi się to dokładnie tam samo na wtryskach jak w innych motocyklach na gaźnikach. A tutaj skoro przy przepustnicy nr 3 nie ma śrubki no to trzeba ustawić pozostałe przepustnice na wakumetrach własnie do tej przepustnicy, tak żeby było po równo na wakumetrach i tyle... I myślę, że to cała filozofia. Podkreślam, że to są moje przypuszczenia bez zaglądania do serwisówki RN09. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Albin77 Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Nie wiem co tam w RN09 wymyślil, ale.... Po pierwsze to wtrysków przy synchro się nie dotyka tylko dokładnie tak samo regulujesz uchyły przepustnic jak w gaźnikach.I u mnie w Hayce robi się to dokładnie tam samo na wtryskach jak w innych motocyklach na gaźnikach. A tutaj skoro przy przepustnicy nr 3 nie ma śrubki no to trzeba ustawić pozostałe przepustnice na wakumetrach własnie do tej przepustnicy, tak żeby było po równo na wakumetrach i tyle... I myślę, że to cała filozofia. Podkreślam, że to są moje przypuszczenia bez zaglądania do serwisówki RN09.No to kolego niestety się mylisz.Nie wolno ruszac tych srub od przepustnic,tych które standardowo uzywamy pry gaznikach. Nawet jest to w serwisówce oznaczone "Do not use the throttle valve adjusting screws to adjust the throttle body synchronization" . Ja trochę inaczej to zinterpretowalem i teraz mam nauczkę.Wykminilem że najpierw ustawię wszystkie przepustnice w pozycji zamkniętej,tak zeby rowno sie razem otwierały a pozniej zrobie synchro śrubami powietrza.Mam nadzieję że to dobry plan na regulację. Cytuj SQ7FBY Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Ja u siebie w Hayce mimo wtrysków mam śruby od przepustnic jak gaźnikach którymi się synchronizuje i po temacie. A tutaj aż z ciekawości w wolnej chwili zerknę do serwisówki co oni tam wymyślili... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tuzmen Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2016 TDM 900: tutaj przepustnic się nie rusza, podciśnienia reguluje się bypass'ami na gardzielach.Tak więc każde moto ma inaczej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Albin77 Opublikowano 29 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2016 TDM 900: tutaj przepustnic się nie rusza, podciśnienia reguluje się bypass'ami na gardzielach.Tak więc każde moto ma inaczejDokladnie tak. Cytuj SQ7FBY Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 1 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2016 (edytowane) to teraz masz trochę zabawy, ale do rzeczy, podpinasz wakuometry, wkręcasz choćby śrubą wolnych bądź manetką obroty na ok 4 tys obr i dopiero synchronizujesz przepustnice, na końcu zabawy ustawiasz jałowe poprawne i dopiero bawisz się baypasami, ale tutaj z carbtune będzie Ci wygodniej Edytowane 1 Maja 2016 przez toowdie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wienio81 Opublikowano 25 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2020 W dniu 26.04.2016 o 23:19, Albin77 napisał: Witam wszystkich i mam prośbę . Czy któryś z szanownych kolegów mógłby podpowiedzieć jak prawidlowo wyregulować wtryski które przez niewiedzę zostały rozregulowane ? Przyznam sie bez bicia ze do tej pory mialem zawsze gazniki. Od jakiegos czasu posiadam sprzęt na wtrysku i chcialem przeprowadzić synchronizacje Niestety nie wziąłem najpierw serwisówki i wykonalem synchro jak w gaznikach.Czyli regulacja 1-2 potem 3-4 a na koniec dwie pary ze sobą. Niestety takim oto sposobem spierdzielilem temat gdyż po przeczytaniu serwisówki dowiedzialem sie że synchro we wtryskach robi sie zupelnie inaczej.Reguluje sie kazdą przepustnicę srubą przy niej do wzorcowej #3. z ustawieniem jej na poziomie 190 mmHg Teraz pojawia sie pytanie : W jaki sposób ustawić poprawne ustawienie uchylenia poszczególnych przepustnic żeby można bylo wykonać pozniej poprawne synchro ? Wiadomo że przepustnica #3 jest wzorcowa i nie ma możliwosc jej regulacji,wiec ona jest OK. A co z resztą ? Cy może pozycja wyjsciowa przepustnic jest wszystkie domknięte ? Jeżeli tak by było to może szczelinomierzem jest szansa wyregulować takie samo polozenie ? Nic innego nie przychodzi mi do glowy. 😞 Witam Jak poradziłeś sobie, mam ten sam problem z 3 cylindrem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.