Icea_PL Opublikowano 29 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2004 niewiezysz ze ten simson pojechal na 2biegu 60 kmh moze dlatego ze nienapisalem ze mial 4 szlify na cylindrze rozwiercany tez byl !! i to bylo z niezbyt duzego wzniesienia!! A zapomnialem zapytac... czy mial tjuningofe naklejki ? :lol: :lol: :lol: :lol: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość joserodo Opublikowano 29 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2004 Naklejki to nie ale owiewke co to dodaje 34 km/h na pewno miał. I pewnie skrzynie bez 2 i 3 dlatego na "drugim" biegu szedł 60, a z górki dlatego, że simson jest mało elastycny i wrzucenie 4 z jedynki powoduje zwalnianie, a jak jest z górki to sie rozpędzał chociaz :banghead: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalym Opublikowano 29 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2004 nie mail zadnych naklejek i owiewek mail wszystkie 4 biegi ale tak go zylowal z tej gorki za mu sie srubki od pokryw poodkrecaly i amortyzator!!jak niewiezysz to na nastepne wakacje wpadnij do nowej deby i sam zobaczysz!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Neos Opublikowano 29 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2004 ja tam wole charta :D chociaz simsony s51 tez sa fajne ale mi sie oobiscie zabardzo nie podoba :banghead: jak juz simson to sr50 :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Papa Opublikowano 29 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2004 nie mail zadnych naklejek i owiewek mail wszystkie 4 biegi ale tak go zylowal z tej gorki za mu sie srubki od pokryw poodkrecaly i amortyzator!!jak niewiezysz to na nastepne wakacje wpadnij do nowej deby i sam zobaczysz!!!jesli rozwiercany to mogl tyle pojsc ale tylko z gorki byl na allegro simson rozwiercany co osiagal 17tys obr 8O i na 3 lecial 105 8O a wiec ja wierze mogl tyle isc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżawa50 Opublikowano 29 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2004 dobra, my tu tak gadu gadu, ale nikt nie podał konkretnych powodów czemu simson ma przewage nad chartem...????... I pragnę jeszcze podkreślić ze nie każdy simson miał instalację 12V, były też 6V, więc takie jak chart.. tak samo silnikowo charta powinniśmy porównywać z simsonem 3 biegowym..... I tu pewien argument na temat charta, każdy chart miał modół zapłonowy co znacznie upraszcza obsługę motoroweru.. simson niestety w większości miał platynki itp... I tu jeszcze raz zaznaczam że wersii simaka było sporo, a chartów było znacznie mniej, więc porównujac charta do sima, porównój podobne modele o podobnej skrzyni i instalacii... tak samo nic nie zmieni faktu ze charta ma koła 17' a simak tylko 16' więc co za tym idzie chart jest większy, ogólna sylwetka charta bardziej przypomina motor niz motorower... Ps.. tak tak na 2 biegu 60km/h haha chopie dajże spokuj..a tak jesszcze jesteś z nowej dęby, tam robili silniki do charta, podobno można tam kupić silnik 4 biegowy... nie wiesz moze jakie ceny.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek Opublikowano 29 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2004 owiewke co to dodaje 34 km/h hej jose co ty gadasz glupoty, przy dobrym ustawieniu daje nawet 35 km/h :!: :!: :!: :mrgreen: :banghead: :mrgreen: :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość joserodo Opublikowano 29 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2004 owiewke co to dodaje 34 km/h hej jose co ty gadasz glupoty' date=' przy dobrym ustawieniu daje nawet 35 km/h :!: :!: :!: :mrgreen: :banghead: :mrgreen: :D[/quote'] Możliwe, dawno nie miałem z nimi styczności. Słyszałem nawet że jakies nowe modele wypuscili. Co do simsoka: sprawdziłe na wykresi. Przy 60 km/h na drugim biegu powinien kręcić około 11000 rpm, raczej mało wykonalne w tym silniku bez wiekszych przeróbek. Wracając do tematu. Ideał to Chart z silnikiem simsona. Simsony wyglądaja paskudnie, ale mają dobry silnik i zawieszenie. Charty wyglądają spoko i mają lepszą, wytrzymalszą rame ale za to do dupy zawias i silnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalym Opublikowano 29 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2004 ten simek byl rozwiercany i mial 4 szlify!! takze Papa dobze mnie rozumie, ale kazdy ma zdanie na temat tego ja wiem swoje a ty swoje i gites.i to bylo z gorki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość joserodo Opublikowano 29 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2004 A co ma rozwiercania do szybkoobrotowości silnika??? Bo z tego co mnie uczono jasno wynika że jedno z drugim nie ma nic wspólnego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Papa Opublikowano 29 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2004 A co ma rozwiercania do szybkoobrotowości silnika??? Bo z tego co mnie uczono jasno wynika że jedno z drugim nie ma nic wspólnego.napisalem co wiem od innych i allegro bylo tego potwierdzeniem z reszta tak czy tak jesli rozwierca to moc sie zwieksza a co za tym idzie predkosc sie zwieksza no i zarazem predk na poszczegolnych biegach tez. To tak na moja logike moge sie mylic :mrgreen: PS. tego nie przewiercaja jakies patałachy ze wsi tylko profesjonalne zaklady . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość joserodo Opublikowano 29 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2004 Żeby prędkość się zwiększyła nie wystarczy sam wzrost mocy. Musi zmienić się albo szybkoobrotowość silnika, albo przełożenia. Bo to jest bezpośrednio powiązane z prędkością. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Papa Opublikowano 29 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2004 Żeby prędkość się zwiększyła nie wystarczy sam wzrost mocy. Musi zmienić się albo szybkoobrotowość silnika' date=' albo przełożenia. Bo to jest bezpośrednio powiązane z prędkością.[/quote']mozliwe, jedno wiem na pewno ze jesli on przewiercal (w zakładzie) to i moc mu wzrosla i predkosc co to jest ta szybkoobrotowosc silnika jesli wolo wiedziec :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NiceTree Opublikowano 29 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2004 wg mnie chart bije na głowę simsona pod względem wyglądu,simson za to mocniejszy jest, no i 4 biegi.o mało co nie stałem się właścicielem charta z tarczówką z przodu,(przód miał od suzuki jakiegoś ponoć) to był dopiero piękny charcik :cry:a simsony są brzydkie, jeszcze te naklejki w stylu loga klocków lego :lol:jeszcze charciki tańsze, nie wiem czemu te simsony takie drogie w Polsceheh łatwiej kupić mz 250 albo 251 w dobrym stanie niż simsonanie wchodząc powyżej 2000 z cenąogólnie można porównać silnik charta do tego z simsona s50szkoda że tak mało wersji charta zrobilijakby był jeszcze z 4 biegowym silnikiemuuuuuu :banghead: nie wiem czy by ktoś jeździł simsonami po naszych drogach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madrider Opublikowano 29 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2004 ludzie !! rozwiercenie silnika to rozumiem ze to jest powiekszenie jego pojemnoisci ??jezeli tak to wiecie ile mm trezbaby rozwiercic takiego simsona zeby cos poczuc, jakakolwiek moc .jak koelga napisal powiedzmy 4 szlif ,wezme przyklad z inego motocykle ale to chyba wszedzie jest tak samo , 4 szlif tj. srednica cylindra wieksza od nominalu o 1mm, sadzicie ze to na tyle duzo ze da tyle kopa? ja niesadze.nawet jezeli dostanie teorwtycznie troche mocy to nie bedzei sie wkrecal na wieksze obroty niz nierozwiercony tz chodzi mi o niskie biegi bo na wyzszych bedzie,dalej jezeli silnik ma sie wyzej wkrecac to musi przejsc mnostwo modyfkacji typu zmiejszenie masy elementow ruchomych , w 2 suwie rozwiercanie wszystkich kanalow w silniku pod doklanie okreslony wymiar ,itd. jezeli silnik zostanie poddany takim modyfikacjom to i sprzeglo trzeba prawie zawswsze przerabiac zeby moglo one wogole przeniesc ta wyzsza moc na kolo . reasumujac takie modyfikacje sa CHOLERNIE drogie i wykonywane zazwyczaj tylko do sportu, powiem tak : jezeli kolega ma silnik przerobiony na wyczynowy to moze i jezdzi tak ja mowi ale jezeli nie to wiecie sami :banghead: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi