Skocz do zawartości

Simson & Chart -spór co jest lepsze i bardziej wytrzymał


parabolic
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

ty co Żyd że odpowiadasz pytaniem na pytanie?

To samo pomyslalem :)

 

kur.a z tego co tu pisze Jawka/Ogar to prawie simson

Po tym wszystkim odnosze takie same wrazenia.

 

przypominam ten temt ma nazwe co jest lepsze simson czy chart a nie jakies ogary i motorynki zaluzcie oddzielny temant i juz

Cicho ... :!: Ta dyskusja jest "fajna" :) :mrgreen:

 

a ty jeszcze mówisz ze w 2 osoby 70.. No litosci chłopie..

Taak! Noo litosci ... :lol:

 

Gt daj juz sobie spokoj albo podaj wreszcie cos konkretnego - o ile wiem, ze cos takiego nie istnieje. Wiec daj sobie spokoj :D .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie bede sie chwalił ile wyciągnie moja Jawka bo byscie sie załamali.Powiem tylko tyle ze ma takie przyspieszenie ze jak miajam simsona a ten właczy w tym czasie swiatło to moge wyprzedzić promień tego swiatła. 8)

Dejcie spokój z tymi predkościami maxymalnymi.Jak w Ogarku pokaże 70 to chyba przy wygietej do przodu wskazówce, 60 max na polskim silniku (Z Jawowskim silnikiem po zaawansowanym tuningu MOŻE będzie te 70); Simson 70-75 da rade bez problemu czym przewyzsza Charta który jest wolniejszy z tego co mi wiadomo.Chyba że predkosci tych dwóch ostatnich ulegna zmianie po wymianie zębatki (w Simku sie da ale nie wiem czy Chart ma taka mozliwosc).A tak w ogóle to po co motorek ma tak zadupiać? Ja wole żeby maiał porzadnego kopa do przodu i nawet niech jedzie te 50.Ale zato nie zdechnie pod zadną góre, po prostu-ruszasz pod góre np.na Równicę :twisted: -1,2,3 osiagasz 50 i nic wiecej.To by mi sie podobało :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem tylko tyle ze ma takie przyspieszenie ze jak miajam simsona a ten właczy w tym czasie swiatło to moge wyprzedzić promień tego swiatła.

Tym: :?:

Jawa 50 Enduro

 

Zejdz na ziemi ... 50cc i przyspiesznie :lol: ... jawa i przyspieszenia.

 

LUDZIE TO PIPRZ........ MOTOROWERKI, nie rakiety.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:) Chart moim skromnym zdaniem jest znacznie mniej niezawodny od simsona, ma solidniejszą ramę, lepszy zapłon i znacznie lepsze przednie zawieszenie, oprócz tego nowoczesną stylistykę (jak na owe czasy) którą, skopiowali Niemcy w modelu s53.

Jeździłem i Chartem - ponad 25 tyś km jak i simsonem - obecnie 150 ccm

i polecam charta!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

LUDZIE TO PIPRZ........ MOTOROWERKI, nie rakiety.

 

dokladnie, tak jak kiedys napisalem, kazdy teraz patrzy na predkosc, byle by tylko jechac szybko :| ja na jawce jezdzilem z max. predkoscia 55km/h i nie byla dla mnie wazna predkosc, tylko przyjemnosc z jazdy bo to tylko motorower i do tego stary :D ale nie powiem kiedys mialem ochote wycisnac z jawki ile sie da i robilem ten pitolony tuning :) ktory ja zniszczyl tylko :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ty mi wytłomacz z kąd się wzieła liczba 40??

a i nie biorę pod uwagę wykresów z "chamowni" (hehe) które podają zawyżone osiągi

bo na podstawie swoich doświadczeń uważam że jawka się nie wkręca na takie obroty.

quote]

 

Widze że będe musiał oddać do ciebie moje moto żebyś na podstawie wibracji odczuwalnych na czterech literach określił jaką ma moc i przyjakich obrotach :mrgreen: :mrgreen:

 

Po.2 Nie pier**l że seryjny ogara jest w stanie wyprzedzić baaa....co ja mówię jest w stanie osiągnąć prędkość 70 km/h... (rozumiem ze twój byl po tuningu). Więc w takim razie po co nam dajesz dane z hamowni jawki...

 

Poto żeby wam uswiadomić że orginalna rozblokowana miała ponad 3.5hp (bez tuningu)

 

(żeczą normalną jest że moto na hamowni ma duzo lepsze wyniki.. Po 1. Większa prędkosć maksymalna.Po2. Zadnych obciążeń' date=' wiatrów, itp idt..) . [/quote']

 

To poco by wydawali pieniądze na hamownie skoro miały by podawać fałszywe wyniki?? (chodzi mi o moc i moment)

 

A i doszły mnie słuchy że w czechsłowacji.. były jawki ale miały większą pojemność..

 

A ja słyszałem że święty mikołaj przylatuje co zime na harleyu :mrgreen: :mrgreen: Masz jakies konkrety??

 

Jeżeli ty wdupcyłes do swojego wypełniacze do wału, Splanowaną głowice, Cylinder 60..itp.. no to wiesz .. 65 był w stanie osiągnać ... a ty jeszcze mówisz ze w 2 osoby 70.. No litosci chłopie

 

To nie jest teoria... to jest sprawdzone.... już o tym pisałem...

 

Gt daj juz sobie spokoj albo podaj wreszcie cos konkretnego - o ile wiem, ze cos takiego nie istnieje. Wiec daj sobie spokoj

 

Wykres z chamowni nie jest dla ciebie konkretny?? Przecież to osiagi normalnej jawki

 

Nie bede sie chwalił ile wyciągnie moja Jawka bo byscie sie załamali.Powiem tylko tyle ze ma takie przyspieszenie ze jak miajam simsona a ten właczy w tym czasie swiatło to moge wyprzedzić promień tego swiatła.

 

To się pościgamy :) Zobaczymy czyje światła znikną prędzej :)

 

 

Jak w Ogarku pokaże 70 to chyba przy wygietej do przodu wskazówce, 60 max na polskim silniku (Z Jawowskim silnikiem po zaawansowanym tuningu MOŻE będzie te 70);

 

Cały czas mówimy o ogarku 200 z silnikiem jawoskim....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wykres z chamowni nie jest dla ciebie konkretny?? Przecież to osiagi normalnej jawki

 

Chrzanie cale te wykresy z hamowni ... czy ta jawka ma te zalosne 3 .. czy 3,5KM.

Interesuje mnie vmax, w sumie to tylko jako ciekawostka - albo odskocznia od nudy. Ale nie wierze - i nie uwierze ze nawet z jedna osoba wyciagnie az tyle.

hehe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jawka miała tylną zębatke identyczną jak ogar, przednia była o jeden ząb większa niż ogarowska (13z) i koła 16 calowe... Mój ogar miał przedniązębatke 13 i koła 17 cali co dawało szybsze przełożenie niż ma jawka.. przy mocy simaka i tym przełożeniu prędkość 70 to nie problem......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat:

(żeczą normalną jest że moto na hamowni ma duzo lepsze wyniki.. Po 1. Większa prędkosć maksymalna.Po2. Zadnych obciążeń, wiatrów, itp idt..) .

 

 

To poco by wydawali pieniądze na hamownie skoro miały by podawać fałszywe wyniki?? (chodzi mi o moc i moment)

 

Tu sie zgadzam z GT80, bo na hamowni są realne i rzeczywiste paramerty. Po to są haownie zeby zmierzyć jaką moc ma silnik i najlepsi tunerzy reguuja motocykl własnie na hamowni. Tyle że hamownia zawsze ma lekki bląd pomiaru ale to jest góra 5%.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator

Jestem moderatorem tego działu również, obok Samsona.

Przeczytałem cały ten temat od dechy do dechy.

Jeżeli interesują Was moje wnioski z lektury, odsyłam do "Ostrzeżeń użytkowników".

Mam nadzieję, że niektórzy dojrzeją. A jeśli nie, to ich sprawa.

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeczytałem cały ten temat od dechy do dechy

 

współczuję Ci

 

Nie ma czego... nie wiecie nawet ile mialem smiechow i hihow przy tym temacie :lol: :lol: :lol:

Warte to tego jednego ostrzezenia... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

 

Ale wiecej takich zachowan nie wykaze - cenie prace moda :)

 

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

według mnie chart jest lepszy bo polski, ładniejszy, tańszy, orginalniejszy(jest ich mniej), wszystkie charty maja elektroniczny zapłon, większy, wygodniejszy, cichy(chart od kolegi bez tłumika chodził ciszej niż mój ogar 200 :) ).No i to by bylo na tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...