jelu Opublikowano 26 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2004 Jeśli śmigasz Kawasaki VN 1500 D1/D2 rocznik 96-97 i za cholere nie możesz dojść z jakich to powodów :Symptom 1Podczas jazdy, spada prędkość - czasami przyczyną jest praca na jednym cylindrze lub gaśnie całkowicie. Ponowne uruchomienie może udać sie po dopiero 2,3 minetach. Może wtedy towarzyszyć temu strzelanie w gaźnik lub strzelanie w rurę wydechową. Symptom ten może zdarzyć sie po ok 1000km i może występować nieregularnie!Symptom 2Strzelanie w gaźnik występuje zarówno podczas rozgrzewanialub po rozgrzaniu silnika. Czasami towarzyszy temu strzelanie w rurę.Symptom 3Gdy silnik jest zimny gazowanie powoduje strzelanie w gaźnik lub może doprowadzić do zgaśnięcia silnika.Objawy te nie występują gdy silnik jest rozgrzany....to znaczy że masz problem z jakim ja podiąłem heroiczną walkę nie myśląc ani przez chwilę by sprzęta opchnąć następnemu frajerowi.Motocykl posiada dość poważną wade fabryczną, z którą można sobie poradzić - oczywiście nakładem finansowym oraz czasowym.Wyników przeprowadzonej naprawy nie mogę na razie przedstawić gdyż jestem dopiero w fazie składania silnika (ociągam się nisamowicie gdyż jestem sołdzierem - brak czasu).Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej w tej sprawie to pisz: [email protected]Powodzonka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krasnal Opublikowano 27 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2004 ...Ponowne uruchomienie może udać sie po dopiero 2' date='3 minetach...[/quote']Hmmmm.... brzmi intrygująco, dobrze, że w mojej Yamci nie występują takie symptomy :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Opublikowano 27 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2004 ...Ponowne uruchomienie może udać sie po dopiero 2' date='3 minetach...[/quote'] Wrrrr....Qrczę i pomyśleć, że niedawno sprzedałem taki fajny motocykl nie nie wiedząc o jego ukrytych zaletach. A tak poważnie, czy mógłbyś coś więcej napisac na temat tej wady :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jelu Opublikowano 27 Lutego 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2004 Uważam, że dla tych którzy nie maja do czynienia z danym modelem, wystarczy wiedzieć że występują takowe przupadłości. Aby przedstawić problem w bardziej wyrazistym świetle należałoby przedstawić rysunki itp. itd. Dla tych którzy mają to nieszczęście i doświadczają tej pechowej sytuacji, poświęcę więcej czasu by pomóc.Kontak już podałem wcześniej.Ciekawskich i dociekliwych serdecznie przepraszam za nieuszczegółowienie tematu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jelu Opublikowano 27 Lutego 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2004 A co do minet...nie lubicie? :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Norbert Grzesik Opublikowano 28 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2004 Witam. Chciałbym zapytać, czy ktoś ma jakieś ciekawe informacje oraz opinie na tema motocykla Kawasaki VN 155 Classic? Mam możliwość kupienia tego motocykla z 1997 roku. Czekam na odpowiedzi. Pozdrowienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
intruz_ Opublikowano 28 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2004 Ale o jaki model ci chodzi vn 15 czy vn 1500?? Jesli chodzi o ten drugi to moge ci cos na ten temat powiedziec bo taki motocykl uzytkuje moj brat, ja posiadam 1600 ale to prawie takie same silniki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Norbert Grzesik Opublikowano 30 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2004 Oczywiście chodzi o VN 1500 Classic z 1997 roku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 30 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2004 Ja co prawda duzych doswiadczeń z VN 1500 Classic nie mam ale spotkałem się z opiniami (od gości którzy mają takie motocykle) że po bardzo małym przebiegu (np:30tys km) trzeba było zmieniać pierścienie tłokowe. Raz nawet widziałem ogłoszenie i gość w opisie pisał że już to zrobił (moto miało około 40 tys km przebiegu). Z ciekawości zadzwoniłem i zapytałem o co chodzi. Koles twierdził ze w serwisie powiedzieli mu że to normalna sprawa i że trzeba te pierścienie zmieniać.Kiedyś chciałem kupić Classica ale jak mi w ASO powiedział znajomy mechanik że trzeba się liczyć z e zuzyciem oleju nawet w fabrycznie nowym moto to dałem sobie spokój.Ale to wszystko to tylko jakieś pogłoski. Vulcan jest bardzo ładnym motocyklem z mocnym silnikiem i dobrymi hamulcami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jelu Opublikowano 30 Września 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2004 Jeszcze nie uważam sezonu za zamkniętego, ale do tej pory od remontu zrobiłem ok.3K mil, silnik pracuje bez zarzutów. Oby tak dalej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thor.pl Opublikowano 5 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2006 Jeśli może któryś z kolegów doradzić co to za motocykl ile pali itp to chętnie posłucham zanim go kupię Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
noise of death Opublikowano 5 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2006 Witam, tu masz troche opisane: http://forum.motocyklistow.pl/viewtopic.ph...&highlight=1500 http://forum.motocyklistow.pl/viewtopic.ph...&highlight=1500 Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
doktor xvs Opublikowano 10 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2006 Mam jakieś materiały z gazet Swiat motocykli,jeśli chcesz to daj znać ,zrobię skany i ci wyslę. Z tego co pamiętam to są olejożerne - ten typ tak ma.(kwestia,który rocznik? ) Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAFAL Opublikowano 21 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2006 Co myślicie na temat tego motorku??Będe wdzięczny za słow pare na jego temat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAFAL Opublikowano 21 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2006 Śmigam teraz takim motorkiem 2001r nie narzekam prowadzi sie dobrze z serwisem tez nie ma problemu troszke duzo pali ale pojemnoscm tez spora.Dobry na długie trasy,mocny z wyprzedzanie nie ma najmniejszego problemu kolejny nie robia na nim wrazenia. Z tego co wiem roczniki do 1999 wciągały troche oleum .Ustawienie tylnego zawiesznia jest dziecinnie proste przekrecasz i .........juz :D Troszke miękki przód ale to kwestja przyzwyczajenia sie mnie ono odpowiada.W zakretach prowadzenia sie bdobre.W dwoch słowach super motorek.Bernard napisal slabe heble no nie do konca sie z nim zgodze motorek troche waży wiec...... :lol: a swoją moc ma.Co do dziweku wydechu (tuningowe cobry) to muzyka dla mych uszu :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.