Pomarańczowy Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Witam, jestem zupełnie nowy w temacie motoryzacji, ale od zawsze moim marzeniem było mieć jednoślada. Problem w tym, że mam prawo jazdy kat. B od 1 roku i 10 miesięcy ( a byłem przekonany że 125-ątą można jeździć po dwóch latach posiadania kat. B) dlatego właśnie zwracam się do was o pomoc.1. Jakimi jednośladami o jakiej największej pojemności lub największej możliwej prędkości mogę się poruszać w tej sytuacji? możecie również polecić mi dokładne modele :)2. Hipotetycznie - co stałoby się, jeśli w tej sytuacji skontrolowała mnie policja, a miałbym 125-ątkę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major87 Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Twoje drugie pytanie daje do zrozumienia, co i tak masz zamiar zrobić ;).Odpowiedzi na te pytania są ogólnodostępne zarówno tu na forum, jak i u wujka google. Cytuj "Suzuki maj motór maj lajf"En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96 | En-125 2a '05 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pomarańczowy Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Niestety szukałem na Google i nie mogłem tego znaleźć, dlatego właśnie trafiłem na to forum po fachową poradę. Jeśli ktoś miałby ochotę podzielić się swoją wiedzą to naprawdę będę wdzięczny :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...