piter125 Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2016 i takie jeszcze jedno pytanie czy jest jakaś różnica pomiędzy tymi dwoma uszczelkami ?chodzi mi o to czy ta dziurka prostokątna bedzie jakoś pływała inaczej na prace silnika bo jesst w innym miejscu 1 stara uszczelka.http://www.fotosik.pl/zdjecie/usun/U_bSHpYMRyqSoBGTEfhtmLa6zsTVoT2 uszczelka ze sklepu motoryzacyjnego :http://www.fotosik.pl/zdjecie/usun/MISWUPhQZ11zWjNMtTAXDjBVqFXZpa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2016 przede wszystkim to oddaj głowicę komuś kumatemu niech oceni czy nie trzeba jej planować bo może planowanie zostało źle zrobione i jest krzywa a potem klucz dynamometryczny.... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter125 Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Planowanie było robione u fachowca do którego wcześniej oddawałem i nic się z nimi nie działo.jak odkrecilem korek od chłodnicy zobaczyłem że pływa na płynie czarna guma taka jak od uszczelki więc chyba znalazła się przyczyną Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2016 a dokręcałeś to kluczem dynamoetrycznym czy na pałę ? ja się przyznaje że 3x dt80 na pałę skręcałem jeszcze kluczem oczkowym i się udało ale jak nie masz wprawy to dobrze nie skręcisz... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter125 Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2016 (edytowane) nie zakładając nowego tematu chciałem się jeszcze zapytać co może oznaczać brudny wlot do filtra powietrza ?Moto zaczął coś szwankować to stwierdziłem,że może być zatkany gaźnik lecz po rozebraniu okazał sie być czysty ale co mnie zaniepokoiło,to to że po zdemontowaniu był on brudny (wewnątrz) na ściankach wlotu od str. filtra.Idąc za brudem zobaczyłem żę cała "rura" prowadząca do filtra jest ubrudzona tak jakby mieszanką oleju i błota dziwna ("maź") czy jest to powód do niepokoju ? -ta dziwna "maź":http://www.fotosik.pl/zdjecie/usun/NysiEnwuIkLRl2IQ6ELGwG0og1iiL1-znajdująca sie tu:http://www.fotosik.pl/zdjecie/usun/E33rsJtmNpqflyo0Yl7g5wY0VxqcXR Edytowane 24 Kwietnia 2016 przez piter125 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2016 podano błedny kod do usunięcia wyskakuje....... w dolocie z filtra powietrza może być paliwo z olejem jeśli wadliwe funkcjonuje membrana ale nie może być piachu czy innych zanieczyszczeń Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter125 Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Jakoś nie bardzo wiem jak może zle dzialać membrana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2016 nie domykają listki w stanie spoczynku i paliwo wraca z skrzyni korbowej w gaźnik albo i jest pchane w filtr powietrza -w starych symetrycznych 2T typu ogar czy wsk zawsze tak jest ( dlatego ogar 200 z zdjętym filtrem powietrza pluje paliwem podczas pracy ) a w japsach po to jest membrana żeby tego nie było ....... Jeśli moto ma membrane a nie działa ona prawidłowo to traci moc bo nie ma napełniania cylindra w takim stopniu jak przewidział producent... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter125 Opublikowano 1 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2016 Ok sprawdzę a przyczyną zniszczenia się uszczelki pod głowicą może być to że jest źle założona ? Tzn.na uszczelce z jednej str.jest takie wybrzuszenie jakby i nie do końca wiem z której str ma być Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 1 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2016 no jeżeli ma jakiś sposób zakładania ( nie jest symetryczna a raczej nie jest ) to jak ją źle założyłeś to nie będzie działać........ Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter125 Opublikowano 5 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2016 A mam jeszcze jedno pytanie dalego wydmuchuje mi uszczelkę ciągle w jednym miejscu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter125 Opublikowano 22 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2016 Powtracajac do tematu zastanawiam sie ile by wytrzymała uszczelka dana na specjalnym spreju do silników wyczynowych czy jakoś tak? Wie coś ktoś ? ☺ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter125 Opublikowano 2 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2016 Jest parę tematow na necie ale chciałbym się dowiedzieć tego od specjalistów :) a mianowicie polecacie uszczelki firmy omp chodzi mi o uszczelkę pod głowice .miał ktoś do czynienia z tym ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 2 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2016 OMP to takie najtańsze uszczelki,raczej nie najwyższej jakości. Chcesz dobrą to zapakuj OEM Yamaha. Jeśli i ona puści ta masz pewność, że przyczyna leży gdzie indziej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 2 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2016 Również podpisuję się pod oryginalną uszczelką. A szczególnie pod głowicę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.