Skocz do zawartości

Jaki wybrać pierwszy turystyk?


Rekomendowane odpowiedzi

Bandit :D

 

Co prawda ja się kulam na 600, ale nadaje się idealnie. Pozycja wygodna dla kierowcy, można się położyć i można też jechać luzacko, można zejść na kolano i jechać jak starszy pan, w sumie bardzo uniwersalny sprzęt. Plecaki nigdy nie narzekają na brak komfortu, dodatkowo możesz dorzucić kufry i dla pasażera bajka. Raczej nie ma się co zepsuć, bo moto nieskomplikowane, części dostępne na dziale warzywnym w każdym większym markecie, wiele elementów pasuje z innych sprzętów typu gsxf, busa czy gixxer, cholernie duże możliwości modyfikacji, jedyne ograniczenie to w sumie będzie kasa ;). Jeśli tylko masz wystarczająco dużo oleju i paliwa to ten sprzęt zawsze pojedzie ;). Do komfortowej jazdy 600 nawet starcza, nie ma problemu z wyprzedzaniem czy utrzymaniem się z innymi sprzętami, przyspieszenie nie jest najgorsze.

 

W ciągu ostatniego weekendu nawinąłem na koła ponad 1400km i nic mnie nie bolało, więc chyba nie jest źle... Jedyne do czego bym się przyczepił to alergia na deszcz, jak porządnie przypierdoli to moja zaczyna się dławić. No i dzisiaj poszła mi jedna linka gazu, ale biorąc pod uwagę fakt, że moto z 97 roku, to nic dziwnego.

 

Tylko uważaj przy zakupie, bo Bandity mają generalnie ciężki żywot :D. Moja nieźle dostała po dupie, ale nadal ciągnie tak samo :D :D :D

 

Zgadzam się ze wszystkim, oprócz spalania oleju i paliwa! Mój bandzior bierze średnio 0.5l oleju na 5-6 tys km (nie kręcę powyżej 6 tys - bo i po co? :biggrin: )

A co do spalania, dzisiaj na trasie 320 km z prędkościami 100-120 km/h na pełnym zbiorniku (do przełączenia na rezerwę) zrobiłem 280 km, a przy tankowaniu weszło 15.5 litra :) To chyba nie wiele jak na tą pojemność i możliwości...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tadek, ale mój Bandit był kilka razy kręcony do odcinki, więc i bierze olej :D :P ..... Nie dużo, około pół litra na 2000km.

Ja na pełnym zbiorniku robię 120-140 mil zanim przeskoczę na rezerwę, a zdarzyło mi się zrobić nawet 90 :P Lubię ją kręcić powyżej 7-8k, bo wtedy nie muszę się pieprzyć z biegami, ale na autostradach siedzę sobie na 6 i odpoczywam :D

"Suzuki maj motór maj lajf"
En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96 | En-125 2a '05

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój też nie zawsze ma lekko, ale na prawdę oleju nie żre.

Dzisiaj całą trasę przejechałem dość dynamicznie, ale uwierz mi, tego moto nie ma sensu kręcić pow. 5-6 tys. Przy 3.5 tys masz 100 km/h na 5 biegu i praktycznie nie musisz redukować do wyprzedzania. Ja osobiście uwielbiam ten motocykl. I zawsze, kiedy najdzie mnie ochota na zmianę wystarczy, że się przejadę i natychmiast przechodzą mi głupie pomysły...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wierz mi, że próbowałem już różnych motocykli, ale żaden jeszcze nie spełnia tak wielu oczekiwań jednocześnie. Podaj mi przykład innego moto, które spełni założenia: prosty konstrukcyjnie, tani w zakupie ( do 12 tysi), tani w serwisowaniu, duża pojemność, mocny "dół", możliwość zamontowania 3 kufrów, wygodny dla 2 osób...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A powiedz mi Tadek czy przedni zawias jest taki sam w 12 i w 6?? To chyba największa ch**nia w tym moto. Próbowałem swoją poderwać na przednie koło i jedyne co osiągnąłem to jebnięte uszczelniacze :D :P Przydałaby się zmiana na USD z K5 1000...

"Suzuki maj motór maj lajf"
En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96 | En-125 2a '05

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzisz Limo, problem jest taki, że ja śmigam dużo, daleko i w różnych warunkach. O ile na sam widok GSX-Ra dostaję erekcji, o tyle nie jestem do końca pewien czy to faktycznie dla mnie... Ale sama zmiana przedniego zawieszenia, bo to miałem na myśli, wcale nie jest głupim pomysłem...

Bandit wydaje się być zajebiście przemyślany, dół silnika wyprofilowany tak, że można tam położyć nogi i się ogrzać czy po prostu wyluzować - ergonomia na każdym kroku... ;)

"Suzuki maj motór maj lajf"
En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96 | En-125 2a '05

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja jestem z plemienia Siuksów :biggrin:

Major, nie wiem czy zawias jest taki sam. W 12 jest dołożony jeszcze łącznik lag na błotniku co ma je dodatkowo usztywnić. Nie stawiam na gumę, więc ten problem dla mnie nie istnieje.

 

Limo, na prawdę zdaję sobie sprawę, że Bandit ze swoją ramą i zawieszeniem nie jest wzorem poręczności. Żeby poprawić łatwość zmiany kierunku na winklach założyłem szerszą kierownicę i Pilot Roady 2. Teraz da się nawet pośmigać :)

Ja porównując motocykle i doradzając innym Bandita zawszę patrzę przez pryzmat ceny, tzn, jak wiele motocykla można dostać za niewielkie pieniądze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja też mam łącznik lag, ale do sztywności to sporo brakuje. Ma to swoje zalety na krajówkach, fajnie buja w rytm muzyki :D :D :D

Odnośnie kiery - ja mam w swoim jakieś Renthal'e, ale szczerze mówiąc, jeśli przyjdzie do zmiany zawiasu, to będę zakładał pasujące clip ony. Obecnie niby na szerokość jest ok, ale za cholerę pozycja nie jest perfekcyjna - ani pochylona, ani wyprostowana i o ile nie przeszkadza mi to zbytnio, to jednak jest jakoś dziwnie...

"Suzuki maj motór maj lajf"
En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96 | En-125 2a '05

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...