Skocz do zawartości

Hornet 99r utrata mocy strzał w wydech zgaśnięcie


Wkuq00
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, tak po regulacji wszystko było sprawdzone. Na 95% problem jest typowo elektryczny ponieważ falowanie objawia się tylko przy zwiększąnym poborze prądu. sprawdzałem miernikiem i przy wyłączonych wszystkich światłach napięcie na akumulatorze wynosi ok 14V i moto chodzi dobrze gdy włączę światła kierunkowskazy oraz stop napięcie spada do ok 12V i moto zaczyna falować. Wygląda to na awarie regulatora napięcia tylko że był on sprawdzany u mechanika tak jak akumulator oraz wszystkie masy przy silniku. Macie jakieś pomysły co to może jeszcze być? moduł zapłonowy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

regulator był sprawdzany na serwisie i podobno jest ok ale postaram się go jeszcze sam sprawdzić w najbliższym czasie. Jeśli chodzi o akumulator to zmieniłem na inny i moto chodzi bez zmian czyli akumulator można wykluczyć. Dodaję kolejny filmik żeby pokazać wam jak dokładnie skacze te napięcie

https://www.youtube.com/watch?v=meKP7hztllI

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie powinno tak spadać . Sprawdź jeszcze raz ten regulator , jeśli jest dobry to sprawdź szczotki na alternatorze . No i sprawdź czy altek ma 3 fazy .

 

 

Spadać jak spadać, ale nie powinno tak skakać od 12 do 14V na jałowych. Faktycznie aku można wykluczyć. Coś z ładowaniem jest nie tak. Jakie jest ładowanie przy 5k obr. i włączonych światłach?

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy wyłączonych światłach jest około 14,46 V natomiast włączenie świateł, kierunkowskazów, światła stop powoduje spadek do około 12 V. Kiedy światła, kierunkowskazy i sygnał stop nie jest włączony jest stabilne 14,46/14,47/14,48 V. Jutro postaram się jeszcze raz sprawdzić regulator napięcia. Poniżej jest filmik jak moto chodzi i jakie daje napięcie przy 5k obr najpierw jest bez świateł itp a następnie już z światłami ale bez kierunków i światła stop.

 

https://www.youtube.com/watch?v=KIowHW-PSxY&feature=youtu.be

Edytowane przez Wkuq00
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Falowanie ma miejsce tylko na biegu jałowym z włączonym światłami podczas jazdy nic się nie dzieje. Uwierz mi praca silnika gdy stoję na światłach z kierunkiem i światłem stop to jakaś masakra jutro postaram się jeszcze jakoś dokładniej Ci to przedstawić na filmiku bo zdecydowanie taka praca silnika nie jest normalna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...