PawełVTR Opublikowano 8 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2016 (edytowane) ,,Zawory zostały wyregulowane,, a po wyregulowaniu sprawdzona kompresja? Edytowane 8 Maja 2016 przez PawełVTR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wkuq00 Opublikowano 11 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2016 Witam, tak po regulacji wszystko było sprawdzone. Na 95% problem jest typowo elektryczny ponieważ falowanie objawia się tylko przy zwiększąnym poborze prądu. sprawdzałem miernikiem i przy wyłączonych wszystkich światłach napięcie na akumulatorze wynosi ok 14V i moto chodzi dobrze gdy włączę światła kierunkowskazy oraz stop napięcie spada do ok 12V i moto zaczyna falować. Wygląda to na awarie regulatora napięcia tylko że był on sprawdzany u mechanika tak jak akumulator oraz wszystkie masy przy silniku. Macie jakieś pomysły co to może jeszcze być? moduł zapłonowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 11 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2016 Regulator sprawdzasz pod obciążeniem czyli przy 5 tys. obr. i z włączonymi światłami. Mi to wygląda raczej na aku. Załóż jakiś inny na próbę. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wkuq00 Opublikowano 12 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2016 regulator był sprawdzany na serwisie i podobno jest ok ale postaram się go jeszcze sam sprawdzić w najbliższym czasie. Jeśli chodzi o akumulator to zmieniłem na inny i moto chodzi bez zmian czyli akumulator można wykluczyć. Dodaję kolejny filmik żeby pokazać wam jak dokładnie skacze te napięcie https://www.youtube.com/watch?v=meKP7hztllI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rogger Opublikowano 12 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2016 Nie powinno tak spadać . Sprawdź jeszcze raz ten regulator , jeśli jest dobry to sprawdź szczotki na alternatorze . No i sprawdź czy altek ma 3 fazy . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 12 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2016 Zrób jeszcze jeden pomiar jak radzi Limo Regulator sprawdzasz pod obciążeniem czyli przy 5 tys. obr. i z włączonymi światłami Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 12 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2016 Nie powinno tak spadać . Sprawdź jeszcze raz ten regulator , jeśli jest dobry to sprawdź szczotki na alternatorze . No i sprawdź czy altek ma 3 fazy . Spadać jak spadać, ale nie powinno tak skakać od 12 do 14V na jałowych. Faktycznie aku można wykluczyć. Coś z ładowaniem jest nie tak. Jakie jest ładowanie przy 5k obr. i włączonych światłach? Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wkuq00 Opublikowano 12 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2016 (edytowane) Przy wyłączonych światłach jest około 14,46 V natomiast włączenie świateł, kierunkowskazów, światła stop powoduje spadek do około 12 V. Kiedy światła, kierunkowskazy i sygnał stop nie jest włączony jest stabilne 14,46/14,47/14,48 V. Jutro postaram się jeszcze raz sprawdzić regulator napięcia. Poniżej jest filmik jak moto chodzi i jakie daje napięcie przy 5k obr najpierw jest bez świateł itp a następnie już z światłami ale bez kierunków i światła stop. https://www.youtube.com/watch?v=KIowHW-PSxY&feature=youtu.be Edytowane 12 Maja 2016 przez Wkuq00 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 12 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2016 No nie to tam jest wszystko w porządku. I też nie zauważyłem żeby obroty jakoś mocno falowały. Chyba szukasz dziury w całym. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wkuq00 Opublikowano 12 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2016 Falowanie ma miejsce tylko na biegu jałowym z włączonym światłami podczas jazdy nic się nie dzieje. Uwierz mi praca silnika gdy stoję na światłach z kierunkiem i światłem stop to jakaś masakra jutro postaram się jeszcze jakoś dokładniej Ci to przedstawić na filmiku bo zdecydowanie taka praca silnika nie jest normalna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.