yorgoo Opublikowano 24 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 Primo nie "mistrzu", tak sobie możesz pod biedronką do kolegów rozmawiać, po drugie w tych silnikach luzy zaworowe się zacieśniają i nie usłyszysz jak coś będzie nie tak. Dodatkowo u Ciebie robi się kontrole/regulację co 12tys km a synchronizację co 6tys km.Ewidentnie nie masz wiedzy bo jakbyś miał to byś już te zawory zrobił (da się spokojnie w godzinę zrobić) i wiedziałbyś że w olejakach suzuki od tego się cokolwiek zaczyna. Ale twoje moto i Twoja wola, Twoje również pieniądze bo po regulacji zaworów będziesz musiał na nowo zaglądać do gaźników. To nie jest wsk-a czy komar gdzie metodą prób i błędów kręcąc na pałe wyregulujesz gaźnik.Kolego mlodszy (bo mam 36 wiosen) jakbym chcial Cie obrazac to wierz mi pod biedronka bys nie uslyszal takich rzeczy, nie zalozylem tematu zebys mi jezdzil tu od malo znajacych sie na rzeczy wiec zrob mi te przyjemnosc i nie odpisuj nastepnym razem jak chcesz sobie pouzywac! Pisalem juz chlopie w poprzednich postach ze wszedlem tu by uslyszec cos innego niz oddaj sprzet do porzadnego mechanika bo taka wersje to mialem przed napisaniem tego tematu.Dzieki za podanie kilometrowki serwisowania mojej maszyny chyba caly dzien na recznym bede jechal. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 24 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 Przecież Ty zacząłeś jechać z "mistrzami" więc się nie dziw.Poza tym nie oszukujmy się, mało się znasz na rzeczy ;) Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadeo Opublikowano 24 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 He he, nie mało, koleś nie ma pojęcia o czym pisze, a do tego kupił czterocylindrowca i usilnie próbuje dupe szkłem obetrzeć. Jak chcesz zaoszczędzić na motocyklu, to jedyną opcją jest sprzedaż! Ale po tym co piszesz, i jakie masz podejście, to wrogowi nie życzyłbym zakupu motocykla od Ciebie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yorgoo Opublikowano 25 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2016 (edytowane) He he, nie mało, koleś nie ma pojęcia o czym pisze, a do tego kupił czterocylindrowca i usilnie próbuje dupe szkłem obetrzeć. Jak chcesz zaoszczędzić na motocyklu, to jedyną opcją jest sprzedaż! Ale po tym co piszesz, i jakie masz podejście, to wrogowi nie życzyłbym zakupu motocykla od Ciebie...Nastepny znachor. Jak tu macie same takie towarzystwo to wam sie wesolo zyje. Zmien hasla bo te ze szklem powielasz enty raz. Nie znasz mnie i nie masz pojecia czy dbam o motocykl dobrze czy zle, jakbym mial wieksza wiedze to bym tutaj nic nie pisal a ze tu wiecej baranow niz ludzi dobrej woli to nie trzeba bylo dlugo czekac jeszcze raz dziekuje chlopaki za odpowiedzi przydadza mi sie tyle co obcieranie dupy szklem! Edytowane 25 Lutego 2016 przez yorgoo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadeo Opublikowano 25 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2016 Pierwsze trzy posty dały Ci pełną odpowiedź co należy zrobić, żeby wyeliminować opisany problem. Po zanegowaniu przez Ciebie powyższych wypowiedzi otrzymałeś dodatkowo ich uzasadnienie. Jednak nie pokryło się to wszystko z Twoją wizją "naprawy", ponieważ chcesz to wykonać "jakoś", "patentem" i bezkosztowo. Więc określenie "znachor", którego użyłeś względem mojej osoby, sobie powinieneś przypiąć! A jeśli pytasz o całokształt forum, to tak, wielu ludzi jest już zmęczonych odpowiadając sensownie na pytania zadawane przez takich jak Ty, a następnie muszą wysłuchiwać impertynencji i głupich docinek "motocyklistów, którym nikt nie chce pomóc".Chcesz być traktowany z szacunkiem, sam go okaż... Pozdrawiam.Tadeo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 25 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2016 Pokory troche, kolego :) Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 25 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2016 Pierwsze trzy posty dały Ci pełną odpowiedź co należy zrobić, żeby wyeliminować opisany problem. Po zanegowaniu przez Ciebie powyższych wypowiedzi otrzymałeś dodatkowo ich uzasadnienie. Jednak nie pokryło się to wszystko z Twoją wizją "naprawy", ponieważ chcesz to wykonać "jakoś", "patentem" i bezkosztowo. Więc określenie "znachor", którego użyłeś względem mojej osoby, sobie powinieneś przypiąć! A jeśli pytasz o całokształt forum, to tak, wielu ludzi jest już zmęczonych odpowiadając sensownie na pytania zadawane przez takich jak Ty, a następnie muszą wysłuchiwać impertynencji i głupich docinek "motocyklistów, którym nikt nie chce pomóc".Chcesz być traktowany z szacunkiem, sam go okaż... Pozdrawiam.Tadeo.Pretensjonalna postawa to domena nowych. Ci co siedzą w naszym piekiełku jakoś się nie gorączkują.Jak widać niezależnie od ilości wiosen można być odpornym na dobre rady.W zasadzie po pierwszej negacji miałem ochotę również napisać aby zapchał sobie airbox szmatną coby wyrównać mieszankę skoro nie chce zrobić jak należy i jak radził toowdie. Założycielu topica, też uważam, ze chcesz wytrzeć dupę szkłem (tak, lubimy to powiedzenie tutaj) bo patent to można znaleźć na obicie siedzenia ale nie na mechanikę i serwisowanie silnika.Parking strzeżooooony czynny całą doooobęęęęę. Pokory troche, kolego :) Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.