żółf Opublikowano 12 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2016 Jak masz dwa czujniki to w momencie gdy kosa jest otwarta i puszczasz klamke motór gaśnie. Jak zewrzesz na stałe włącznik przy klamce to normalnie ruszysz z otwartą kosą. I o ile przy predkości do 5 km/h skręcisz w lewo to kosa sie złoży a Ty się uratujesz ale odrobinę większa prędkość i będzie gleba jak nic.Podobna zasada jest gdy przy klamce nie masz włącznika tylko przy kosie. Wtedy jak wrzucisz bieg, czyli zgaśnie kontrolka luzu to motong zgaśnie. TTOK, ale to chyba nie dotyczy wszystkich instalacji, bo s tych które miałem, to czujnik sprzęgła działał niezależnie od czujnika kosy i silnik gasł już w chwili wpięcia biegu na kosie (wciśnięte sprzęgło). Tak sobie przeglądałem przykładowe diagramy instalacji to jest to różnie rozwiązane tutaj jest przypadek o którym mówisz popraw mnie jeżeli się mylę Tutaj nawet nie odpalisz na kosie, tylko nie ma przekaźnika rozrusznika, więc najwyżej szarpnie a tutaj odpalisz na kosie ale tylko na neutralu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 12 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2016 A pomyślał ktoś o tym, że zblokowanie takiego czujnika to info dla ECU, żeby zmienił mapę dla biegu neutralnego?Czyli mówiąc krótko silnik wtedy będzie śmigał na mapie biegu neutralnego - będzie słabszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 12 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2016 NIe dotyczy to wszystkich instalacji bo rozwiązań jest kilka jak sam wyszperałeś. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 12 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2016 A co do klamek to wystarczy dokleić jakiś niewielki wyprofilowany plastik aby nadać kształt temu ,,popychaczowi" tak jak w oryginale i po temacie. Sam tak robiłem na wakacje u siebie przy wymianie klamek... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bmikel Opublikowano 14 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2016 (edytowane) Sorry za nieobecność ale próbowałem wyciągnąć ten włącznik lecz nie da rady Poznałem juz zasadę działania tego mechanizmu i wczoraj bawiłem się z tym dość sporo i najprawdopodobniej wiem co jest przyczynąPrzypuszczam że jest to wina wycięcia samej klamki, klamka oryginalna nie jest aż tak mocno przełamana I przy wciśnięciu klamki oryginalnej przełącznik dochodzi do 3/4 co pozwala odpalić moto nowe klamki są bardziej wygięte i przy odległości 1 są maksymalnie zbliżone do manetki co nie pozwala przesunąć włącznika do odległości 3/4 tylko na odległość 1/2, po zmianie odległości na 4 klamka odsuwa się od manetki na odległość pozwalająca przesunąć włącznik do odpowiedniej odległości Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka Dodatkowo na starych klamkach można odpalić dopiero po dotknięciu klamką manetki wcześniej nie odpali Chyba mali chińczycy nie przewidzieli tego problemu Można nadbudowac jak ktoś to zaproponował ale wtedy zmieni się odległość a klamek nie mam dla estetyki tylko dla funkcjonalnośći mam dość krótkie palce i ciężko mi było przy oryginalnychCzy widzi ktoś sposób na rozwiązanie takiego problemu. Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka Edytowane 14 Lutego 2016 przez bmikel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 14 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2016 Znajdź punkt w którym włącznik dotyka klamki, nawierć otwór, nagwintuj na śrubę 2 lub 3 i będziesz miał regulację jeśli dobrze rozumiem istotę problemu. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bmikel Opublikowano 14 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2016 A co sadzisz o zrobieniu dziurki na włącznik obok starej Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 15 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2016 Czy dziurka czy regulacja bo nie wiem w którą stronę brakuje (jest za dużo) jest dobrym pomysłem jeśli będzie działało jak potrzebujesz. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bmikel Opublikowano 19 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2016 Chodziło mi o regulacje i tak własnie zrobiłem jak narazie wszystko ok nawierciłem obok kolejną dziurkę włącznik upchałem i jest ok tylko delikatnie włącznik się wygina przy wciskaniu klamki ale inaczej się nie dało bo nie mogłem zrobić jednej wielkiej dziury bo było by po klamce ale myślę że nie będzie to problemem Dzięki za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 19 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2016 Zobacz czy możesz tak zeszlifować bolec włącznika aby się nie wyginał. Trochę mu to nie służy (zależy jest jak bardzo sie wygina i w którą strone)Ciężko doradzać jak nie widać. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bmikel Opublikowano 20 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2016 Wygina się delikatnie od motocykla na zewnatrz, myślałem tez o tym ale nie mogę odkręcić jednej śrubki od włącznika a klamka jest już na maksa zeszlifowana ale może jakoś spróbuję zeszlifowac w środku ale będzie ciężko.Mam jeszcze jedno pytanie odnośnie wymiany uszczelniaczy w lagach tylko nie wiem czy mogę zadać pytanie tutaj czy utworzyć nowe dodam że robię to już 2 raz i pierwszym razem miałem też ten problem zaryzykuję i zapytam.Mam już od kręcone lagi wyciągnięte nie chce wymieniać oleju ponieważ był wymieniany kilka miesięcy temu lecz przy wymianie przez pomyłkę założyłem ponownie stare uszczelniacze i trzeba zrobić wszystko jeszcze raz ,rozebralem juz lage wylalem olej założyłem uszczelniacz nowy lecz teraz przy wkręceniu śruby od dołu nie mogę rozsunac lagi tak aby wsadzic sprezyne, rurkę i zakręcić korek nawet bez zakręcenia tej śruby nie wejdzie sprężyna z rurką dodam że najpierw założyłem Uszczelniacz a potem zakrecalem śrubę taki sam problem miałem za pierwszym razem ale nie pamiętam jak go rozwiązałem Z góry przepraszam za nie poprawne nazwy poszczególnych części. Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 21 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2016 puknuj gumowym młotkiem w goleń żeby się rozsunęło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bmikel Opublikowano 21 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2016 (edytowane) Po wkręceniu śruby to nie wysuwa się ani milimetr próbowałem wysunąć jak przy wyciągania uszczelniacza ale nie idzie spróbuję jeszcze popukac w golen, jest możliwość wyciągnięcia uszczelniacza bez rozbierania i zlewania oleju ? jak wspomniałem mam do wymiany tylko uszczelniacze Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka Edytowane 21 Lutego 2016 przez bmikel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 21 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2016 Jest ale trzeba wiedzieć co się robi aby nie uszkodzić chromu...Mało profesjonalne ale działa. Wkręt czarny do regipsu i wkrętarka. Wkręt ustawiasz przy zewnętrznej stronie simeringu i wkręcasz wkrętarką. Wkręt wypycha simering, warto na dwa wkręty to robić. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bmikel Opublikowano 21 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2016 Niestety popukiwanie nic nie pomogło chrom nadal siedzi w środku i uniemożliwia włożenie sprężyny Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.