natha Opublikowano 25 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2004 Techniczni Eksperci :-)Mam do Was wielka prosbe - a mianowicie chodzi mi o ŁOPATOLOGICZNE i KROK PO KROKU wytłumaczenie jak sie zmienia olej w amortyzatorach. Chodzi mi konkretnie o model KTM EXC 250 z 2000 roku. Czy wymiana oleju wyglada tak samo w kazdym amortyzatorze typu upside-down (mowie o motorach typu cross, hard enduro)?Licze na Wasza pomoc i z gory dziekuje.pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pink Opublikowano 25 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2004 Hehehe… Już myślałam, że chodzi ci o wymianę uszczelek w amortyzatorach a to tylko o olej chodzi… :( Dziś spędziłam z kumplem w warsztacie 5-6 godzin na wymianie uszczelek + wymiana oleju… Gdybyśmy nie chcieli być piękniejsi niż mądrzejsi to cała robota trwała by chyba max godzinkę a nie TYLE. :( :mrgreen: Pozdrawiam i życzę miłej zabawy :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
natha Opublikowano 26 Sierpnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2004 hmm - ale jak konkretnie sie to robi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Idaho Opublikowano 26 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2004 Chodzi ci o amortyzatory przednie czy tylnie??? Wyciągnij lagi z pułek, odkręć nakrętke za górze lagi wylej olej, odstaw aby ściekło, ewentualnie przemyj je benzyną ekstrakcyjną, zalej daną ( katalogowo) ilośc oleju i finito. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
natha Opublikowano 26 Sierpnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2004 dzieki za pomoc, ale nie wiem jeszcze jednego - jak ustawic naprezenie wstepne sprezyn w lagach i jaki zalac poziom oleju (nie mam manuala, wiec nie wiem ile zaleca producent). Ogolnie chodzi mi o to, zeby charakterystyka zawieszenia byla twardsza i amortyzator nie dobijał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Idaho Opublikowano 26 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2004 zalac musisz więc gęstszy olej w ilości jaką zaleca producent motocykla, a napięcie wstępne spręzyn ustaw na takie jak było poprzednio. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 26 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2004 hmm - ale jak konkretnie sie to robi? Masz tu linka do mojego tekstu ze SM sprzed kilku miesięcy - opisane krok po kroku. http://serwisy.gazeta.pl/motocykle/1,56423...23,1976940.html Oczywiście do samej wymiany oleju wystarczy tylko wyjąć lagi i ogkręcić górny korek, nie trezba rozbierać całości tak jak to opisałem w przypadku wymiany uszczelniaczy. A co do Upside-down. Trochę inna konstrukcja, ale wszystko odbywa się bardzo podobnie. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 26 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2004 dobra ja tez znalzalem Cos dla Ciebie - może nie w 10000% trafne, ale może choc odrobinę CI się przyda!:http://www.dr650rs.friko.pl/zrobtosam/uszc...czelniacze.html no i to może CI się przyda;http://www.motofiches.com/sites/CSCNEL/fic...30300250~EXC~EU (gdyby sie przerwało to wklej do adresu to co zostało):( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
natha Opublikowano 27 Sierpnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2004 bardzo dziekuje za pomoc, zobacze co sie uda samemu zrobic z amorami.i dzieki za super linki do serwisowki i manuala Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.