quadking Opublikowano 15 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2016 (edytowane) Witam, Mam problem z odpalaniem gilery na zimnym silniku, na ciepłym w miare dobrze pali (od 1 czasem od 2, z gazem zawsze od 1). Z lekkim dodatkiem gazu odpala jak zimna, ale po chwili gaśnie, jak postawię moto na bocznej stopce i jest przechylony to chodzi normalnie. Ssanie ręczne, na ssaniu jest jeszcze gorzej, zawsze na nim gaśnie, czy ciepły czy zimny. Świeca ma kolor kawy z mlekiem, kompresja wynosi 10 bar. Dodam jeszcze, że z połączenia gaźnik-filtr powietrza wycieka mieszanka. Co należałoby sprawdzić? Dodam jeszcze, ze siedzi w niej cylinder 80cc, gaźnik dellorto phva 17,5 dysza 90, wydech seria. Edytowane 15 Stycznia 2016 przez quadking Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 17 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2016 za wysoki poziom paliwa w komorze pływakowej ? Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 17 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2016 sugeruję skorzystać z wyszukiwarki, na pierszy rzut oka widzę kilkadziesiąt wątków w 2t o problemach z odpalaniem na zimnym... skumulowane porady zazwyczaj bywają przydatnejsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
quadking Opublikowano 18 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2016 za wysoki poziom paliwa w komorze pływakowej ? co mam zrobić żeby był normalny poziom? Dzisiaj sprawdziłem zawór membranowy i jest git, nie wiem co mam dalej sprawdzać, spróbuję jeszcze wymienić świece i od nowa wyregulować gaźnik, wyczyszcze filtr, jak nie pomoże to już nie wiem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
quadking Opublikowano 23 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2016 Świeca wymieniona, zawór membranowy też, bo jednak listki były trochę odgięte, filtr wyczyszczony, teraz ładnie trzyma obroty zimny czy ciepły, odpala, ale jest problem z wyregulowaniem go. Tzn. śruba od wolnych obrotów wykręcona prawie na maksa a moto ma wysokie obroty. Iglica ustawiona na środkowym ząbku. Co to może być? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
quadking Opublikowano 24 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2016 Pomoże ktoś? Żeby sprecyzować problem - gdy kręcę śrubką wolnych obrotów do pewnego momentu obroty się zmniejszają, lecz później już nie, mogę wykręcić śrubkę i obroty wciąż są takie same. Śrubka lata lekko na boki jak jest wykręcona w połowie, u was też tak jest? I jeszcze takie pytanie, do czego dokładnie służy podcisnienie , to które jest podłączone od kranika do gaźnika? U mnie przewód łączący to jest trochę luźny i nie wiem czy tak powinno być?Wykręciłem dzisiaj kranik i chciałem przedmuchać ten kanał podciśnienia i się nie dało, to normalne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuteek Opublikowano 26 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2016 Kranik podcisnienia dziala tak ze podcisnienie ktore wytwarzane jest w kolektorze ssacym otwiera membrane w kraniku podcisnieniowym i leci paliwo. Uklad podcisnienia musi bycc szczelny gdyz silnik nie bedzie prawidlowo pracowal, sprawdz wlasnie ten przewod ktory idzie od gaznika do kranika podisnieniowy nie paliwowy czy jest szczelny.Ja do sprawdzenie szczelnosci uzywam plaka lub zwyklego dezodorantu byle by byl latwopalny. Odpal moto niech chodzi sobie na wolnych jednakowych obrotach po czym pryskaj dezoorantem po kruccu ssasym jesli obroty samoistnie sie podniosa przy pryskaniu masz nieszczelny uklad. Sprawdz tez simeringi na wale tam tez moze ssac lewe powietrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 1 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2016 kanału podciśnienia do kranika nie da się przedmuchać , bo on jest ślepy -podciśnienie wyciąga membranę w kraniku i tyle tam nie ma ujścia dla powietrza , pozatym nie ma sensu tego przedmuchiwać bo tam panuje podciśnienie i jak to ma się zapchać :D ? jak ci się udało go przedmuchać to znaczy że membrana w kraniku jest dziurawa....... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
quadking Opublikowano 23 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2016 Dzięki za odpowiedź. A więc wymieniłem kranik i gaźnik. Teraz reaguje na każdą śrubkę, ale nadal mam dwa małe problemy. 1. Ciężko pali jak zimny a jak odpali to po chwili gaśnie, jak się już trochę nagrzeje to trzyma elegancko obroty. Jak wymieniłem świece to przez pierwsze 2 dni odpalał normalnie na zimno, ale znowu to samo. Dodam jeszcze, że kapie z wydechu. Mieszanke daje 1:40, przy 1:50 było to samo. 2. Dosyć dziwny problem, dostaje muła jak na biegu dam mało gazu tak mniej niż połowe, jak dam więcej to normalnie się wkręca. (na jałowych chodzi normalnie, normalnie się wkręca na małym i dużym gazie) Bardzo proszę o odpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrx95 Opublikowano 26 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2016 (edytowane) 1. Wszystko wskazuje, na źle wyregulowany gaźnik...Dostaje za bogatą mieszankę, sądzą po opisie. A jak z świecą? Jaki kolor, no i jak regulowałeś gaźnik. A filtr powietrza to w jakim jest stanie?2. To samo co wyżej. :) Edytowane 26 Lutego 2016 przez Piotrx95 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
quadking Opublikowano 28 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2016 1. Wszystko wskazuje, na źle wyregulowany gaźnik...Dostaje za bogatą mieszankę, sądzą po opisie. A jak z świecą? Jaki kolor, no i jak regulowałeś gaźnik. A filtr powietrza to w jakim jest stanie?2. To samo co wyżej. :) Tak jak mówiłeś, problem był z źle wyregulowanym gaźnikiem. Najpierw sprawdziłem świece i miała jasno szarawy kolor, dałem pół obrotu bogatszą mieszankę i jest git. Dzięki za pomoc. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
quadking Opublikowano 20 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2016 Witam, pojawił się nowy problem, a w sumie to już był wcześniej. Problem polega na tym, że na wolnych obrotach dodam gazu i ujme, obroty spadają do 3000 i sie zatrzymują, po paru sekundach spadają do właściwych 1500. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.