Skocz do zawartości

głowica kawasaki kx250f, 2005


kuba127
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Otóż w mojej kawasaki kx250f, 2005r. Jest mały problem z głowicą. Jest wytarty ten 'rowik' który smaruje wałek ssący. Znajomy mechanik powiedział, że jesteśmy w stanie złożyć to tak, że smarowanie będzie, zostawiając odpowiedni luz. U niego była bardzo podobna sytuacja, przejechane do tej pory 200mth i jeździ dalej. Czytałem w internecie, że ludzie też mieli podobne przypadki, jednak nic ciekawego się nie dowiedziałem. Co byście zrobili na moim miejscu? Może ktoś miał do czynienia z takim problemem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez zdjęcia nie jestem w stanie się domyśleć o co chodzi. Czy to łoże wytarte czy wałek.

8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITRO
SPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!

SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIE

https://www.facebook.com/bados84/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdjęcia niestety dziś nie dam rady wstawić. Uszkodzonie jest na głowicy. Wałek swoją drogą jest do wymiany, ale chodzi mi o głowice.

 

Tam tak jak pisałem jest taki rowek który służy do smarowania. Wytarte jest tak ze tego rowka nie ma.

Edytowane przez kuba127
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cos podobnego. Dlaczego tak twierdzisz? Na logikę to smarowanie będzie, bo to tego jest ten rowik przeznaczony, a przrciez teraz jest tam jesscze więcej miejsca. Podobno jeśli dobrze będę pilnował oleju i płynu chłodniczego to to pojezdzi. Ale i tak czekam dalej na Wasze opinie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cos podobnego. Dlaczego tak twierdzisz? Na logikę to smarowanie będzie, bo to tego jest ten rowik przeznaczony, a przrciez teraz jest tam jesscze więcej miejsca. Podobno jeśli dobrze będę pilnował oleju i płynu chłodniczego to to pojezdzi. Ale i tak czekam dalej na Wasze opinie.

 

Jeśli wytarte jest łoże wałka,to ten wałek będzie stukał.

Pytaj o regenerację tego łoża lub szukaj drugiej głowicy.

Nie sztuką jest się rozpędzić.
Sztuką jest wyhamować!

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cos podobnego. Dlaczego tak twierdzisz? Na logikę to smarowanie będzie, bo to tego jest ten rowik przeznaczony, a przrciez teraz jest tam jesscze więcej miejsca. Podobno jeśli dobrze będę pilnował oleju i płynu chłodniczego to to pojezdzi. Ale i tak czekam dalej na Wasze opinie.

Przecież nikt Ci nie zabroni, montuj nowy wałek i licz godziny jazdy, obstawiam 2 do czasu aż zacznie stukać i jakieś 5 do całkowitego zatarcia. Ciężko będzie zregenerować te panewki, więc lepiej zacznij od telefonu do serwisu ile stoi głowice(sprawdziłem na ebay - koło 2500zł).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak to jest tak wytarte, że rowek zginał, to ja nie widzę przyszłości dla tej głowicy. Postaraj się o zdjęcie.

8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITRO
SPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!

SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIE

https://www.facebook.com/bados84/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy mówicie o zatarciu z powodu braku smarowania tego wałka?

 

Co do stukania to najlepsze jest to ze tak jeździłem i nic nie było słychać. A były jeszcze dziury w szklankach i wyciągnięty łańcuszek...

Edytowane przez kuba127
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy mówicie o zatarciu z powodu braku smarowania tego wałka?

 

Co do stukania to najlepsze jest to ze tak jeździłem i nic nie było słychać. A były jeszcze dziury w szklankach i wyciągnięty łańcuszek...

Czyli brak smarowania. Rozebrałbym jeszcze dół, bo gwarantuje że znajdziesz tam jeszcze wiele podobnych niespodzianek:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jak dbam tak mam tylko jak kupie tak mam. :) dół jest ok. Chodzi mi o głowice.

 

Co do smarowania. To smarowanie na logikę powinno być. Bo skoro ten rowek służył do smarowania a jest wytarte na równo, to tego oleju będzie tam dochodzić więcej. Dobrze myślę?

Edytowane przez kuba127
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zle myslisz , jak loze walka ma luz, to rozdupcy glowice. Po to jest to pasowane fabrycznie, aby tego luzu nie bylo.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...