kuba127 Opublikowano 8 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2015 Witam!Otóż w mojej kawasaki kx250f, 2005r. Jest mały problem z głowicą. Jest wytarty ten 'rowik' który smaruje wałek ssący. Znajomy mechanik powiedział, że jesteśmy w stanie złożyć to tak, że smarowanie będzie, zostawiając odpowiedni luz. U niego była bardzo podobna sytuacja, przejechane do tej pory 200mth i jeździ dalej. Czytałem w internecie, że ludzie też mieli podobne przypadki, jednak nic ciekawego się nie dowiedziałem. Co byście zrobili na moim miejscu? Może ktoś miał do czynienia z takim problemem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 8 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2015 Bez zdjęcia nie jestem w stanie się domyśleć o co chodzi. Czy to łoże wytarte czy wałek. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba127 Opublikowano 8 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2015 (edytowane) Zdjęcia niestety dziś nie dam rady wstawić. Uszkodzonie jest na głowicy. Wałek swoją drogą jest do wymiany, ale chodzi mi o głowice. Tam tak jak pisałem jest taki rowek który służy do smarowania. Wytarte jest tak ze tego rowka nie ma. Edytowane 8 Grudnia 2015 przez kuba127 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 8 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2015 Pewnie chodzi o ten. No to grubo, powiem Ci. Zapomnij że jeszcze na tej głowicy pojeździsz. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba127 Opublikowano 9 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2015 Cos podobnego. Dlaczego tak twierdzisz? Na logikę to smarowanie będzie, bo to tego jest ten rowik przeznaczony, a przrciez teraz jest tam jesscze więcej miejsca. Podobno jeśli dobrze będę pilnował oleju i płynu chłodniczego to to pojezdzi. Ale i tak czekam dalej na Wasze opinie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 9 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2015 Cos podobnego. Dlaczego tak twierdzisz? Na logikę to smarowanie będzie, bo to tego jest ten rowik przeznaczony, a przrciez teraz jest tam jesscze więcej miejsca. Podobno jeśli dobrze będę pilnował oleju i płynu chłodniczego to to pojezdzi. Ale i tak czekam dalej na Wasze opinie. Jeśli wytarte jest łoże wałka,to ten wałek będzie stukał. Pytaj o regenerację tego łoża lub szukaj drugiej głowicy. Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żółf Opublikowano 9 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2015 Cos podobnego. Dlaczego tak twierdzisz? Na logikę to smarowanie będzie, bo to tego jest ten rowik przeznaczony, a przrciez teraz jest tam jesscze więcej miejsca. Podobno jeśli dobrze będę pilnował oleju i płynu chłodniczego to to pojezdzi. Ale i tak czekam dalej na Wasze opinie.Przecież nikt Ci nie zabroni, montuj nowy wałek i licz godziny jazdy, obstawiam 2 do czasu aż zacznie stukać i jakieś 5 do całkowitego zatarcia. Ciężko będzie zregenerować te panewki, więc lepiej zacznij od telefonu do serwisu ile stoi głowice(sprawdziłem na ebay - koło 2500zł). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Songo Opublikowano 9 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2015 Renegeracji nie polecam. Poprzedni właściciel zrobił to w DRZ mojej dziewczyny i sprzedał. Pochodziło to jakieś 4 tysiące km i pierdykneło. Skończyło się na nowej głowicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 9 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2015 Jak to jest tak wytarte, że rowek zginał, to ja nie widzę przyszłości dla tej głowicy. Postaraj się o zdjęcie. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba127 Opublikowano 9 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2015 (edytowane) Czy mówicie o zatarciu z powodu braku smarowania tego wałka? Co do stukania to najlepsze jest to ze tak jeździłem i nic nie było słychać. A były jeszcze dziury w szklankach i wyciągnięty łańcuszek... Edytowane 9 Grudnia 2015 przez kuba127 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 9 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2015 Jak dbasz tak masz. Ale skoro mechanik mówi że będzie chodzić to składaj i jeździj. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żółf Opublikowano 9 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2015 Czy mówicie o zatarciu z powodu braku smarowania tego wałka? Co do stukania to najlepsze jest to ze tak jeździłem i nic nie było słychać. A były jeszcze dziury w szklankach i wyciągnięty łańcuszek...Czyli brak smarowania. Rozebrałbym jeszcze dół, bo gwarantuje że znajdziesz tam jeszcze wiele podobnych niespodzianek:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba127 Opublikowano 9 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2015 (edytowane) Nie jak dbam tak mam tylko jak kupie tak mam. :) dół jest ok. Chodzi mi o głowice. Co do smarowania. To smarowanie na logikę powinno być. Bo skoro ten rowek służył do smarowania a jest wytarte na równo, to tego oleju będzie tam dochodzić więcej. Dobrze myślę? Edytowane 9 Grudnia 2015 przez kuba127 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 9 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2015 zle myslisz , jak loze walka ma luz, to rozdupcy glowice. Po to jest to pasowane fabrycznie, aby tego luzu nie bylo. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba127 Opublikowano 9 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2015 (edytowane) Tak to wygląda Edytowane 9 Grudnia 2015 przez kuba127 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.