jakubo123 Opublikowano 2 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2015 Witam.mam kolejny problem z moim kx'em parę dni temu mój Kx zaczą gasnąć na niskich obrotachnie dzieje się to w czasie jazdy tylko kiedy stanę na luzie czy nawet na biegu motor nagle gaśnie.Dodam że to mój pierwszy motor i nie wiedziałem że trzeba nasączać filtr powietrza,i tego nie robiłem. jeżdziłem nim jakieś 20 normalnych godzin (nie mth).czy to może być od tego ? czy mógł sie przytrzeć?dodam że odkąd zaczą gasnąć nie jeździłem nim. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4jku Opublikowano 3 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2015 (edytowane) A jak już wrzucisz na luz to jak szybko zgaśnie? Rozumiem że wcześniej tak nie było? Może po prostu zmieniła się temperatura i pasuje zmienić dyszę? Gdzieś na pewno jest na forum, a jak nie to w internetach znajdziesz pierdylion stron w temacie. Teoretycznie dyszę dobierasz do temp i ciśnienia ;) Weź pod uwagę że ten sprzęt został stworzony do tego żeby cisnąć na torze do odcinki a nie pyrkać sobie po lesie, więc zastanów się też czy użytkujesz go zgodnie z przeznaczeniem. Aha, jak jeździłeś 20 "normalnych godzin", to sprzęt był użytkowany 20mth ;) Śmiem twierdzić że nic nie zepsułeś ;) Edytowane 3 Grudnia 2015 przez 4jku Cytuj Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :) https://battle.net/recruit/SGD6NTGVLV?blzcmp=raf-hs&s=HS&m=pc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakubo123 Opublikowano 3 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2015 (edytowane) Dosyć szybko gaśnie, gdzieś tak po 5 sekundach. Ale dodaje delikatnie gazu i nie gaśnie.Ale wcześniej jak go rozgrzewałem przed jazda to też gasł po jakiś 3/4 minutach.Tak wiem zdaje sobie z tego sprawę do czego służy ta maszyna :D ma za sobą parę wypadów na tor,ale tor jest dosyć daleko wiec nie bywam tam często.Na wiosnę będę zmieniał na jakieś enduro ponieważ to bardziej mi się podoba,a jeżdżenie crossówka w enduro to po prostu katowanie sprzetu.A dzwięk przy tym jak gaśnie jest taki jakbyś dodał gazu i trzymał przycisk od odcięcia zapłonu,tak jakby się dusił. Edytowane 3 Grudnia 2015 przez jakubo123 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Katje Opublikowano 3 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2015 Albo obroty na jałowym masz za niskie, albo to coś z gaźnikami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 4 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2015 w kurzu latałeś czy nie kurzyło sie ? Filtr jak nie jest nasączony sporo przepuszcza kurzu ( przekonałem się o tym jak zabiłem jeden silnik :D ) i być może dysza wolnych obrotów się tylko zatkała.... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4jku Opublikowano 4 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2015 w kurzu latałeś czy nie kurzyło sie ? Filtr jak nie jest nasączony sporo przepuszcza kurzu ( przekonałem się o tym jak zabiłem jeden silnik :D ) i być może dysza wolnych obrotów się tylko zatkała.... Biorąc pod uwagę pogodę to zgaduję że kurzu być nie powinno ;) Natomiast też nie wiemy czy filtr wymienił i nie nasączył, czy po prostu nie czyścił i nie nasączył, albo tylko nie nasączył :D (najlepsza opcja) :) Cytuj Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :) https://battle.net/recruit/SGD6NTGVLV?blzcmp=raf-hs&s=HS&m=pc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakubo123 Opublikowano 5 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2015 W kurzu nie latałem. Nie wymieniałem filtra. I nie nasączałem, i nie czyściłem go. Wyjąłem go wczoraj jest dosyć brudny i baaaaaardzo lepki ze nie mogę rąk odmyć. Poprzedni właściciel musiał go nasączać skoro jest taki lepki. Gdzie znajduje się ta dysza ?. jeśli jest przytkana,to trzeba wyczyścić tylko? Czy kupić nową? trudno jest ja zdemontować ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 5 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2015 service manual + pooglądaj sobie filmiki jak się czyści gaźniki i wyczyść cały gaźnik .... Biorąc pod uwagę pogodę to zgaduję że kurzu być nie powinno ;) ja tam jak jest w calej Polsce nie wiem a u mnie np na żwirowni gdzie biorą taki drobny piasek cos jak formierski kurzyło się niedawno całkiem ostro :D Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.