Skocz do zawartości

Oświetlenie a dodatkowa cewka


napster-karol
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

 

Honda stała na dworze w lekki deszcz..

 

stary nie przesadzaj to jest offroad moto , choćby 24h przez miech stało w zacinającym deszczu musi odpalać i jexdzić nie może być że elektryka zamaka od lekkiego deszczu :D

 

 

Wróce do domu i sprawdzę czy jest iskra mam nadzieje że nie spaliłem modułu czy coś..................... ;(

 

cewka świetlna na 95% jest inną cewką niż cewki zasilające CDI ( nie masz tam akumulatora ? ) więc coś mogło się coś złego stać ale nie od twojego dłubania.....

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cewka na pewno jest inna bo mam dwie. Jedna do świateł a jedna pod magnetem. Aku nie mam.

Dziwna sprawa naprawde, moto zgasło nagle jak mocniej przygazowałem. Sprawdzę świece, przewody, później w gaźnik. Mam nadzieję że nie będe musiał odkręcać magneta i tam szukać problemu, bo tego sie obawiam najbardziej. Normalnie załamka, same koszta....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Jedna do świateł a jedna pod magnetem

 

powinny być minimum 3 elementy - cewka zasilająca cdi , impulsator , cewka zasilająca światła , jeśli najpierw jest stator a potem magneto to wszystko musi być pod magnetem...

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten regler od quada powinien działać lepiej niż ten skuterowy, ale muszą być spełnione 3 warunki - "Generator" generuje odpowiednią moc, cewka prądowa musi być nieumasowiona, czyli wychodzą z niej 2 przewody i idą bezpośrednio do reglera do przewodów białego i żółtego, na wyjściu z reglera (czerwony +, zielony -) równolegle do odbiorników musi być podłączony kondensator ~ 22000 uF, ~20V.

 

Świeca mokra czy sucha?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co do kompresji to juz do mechanika. Nie mam sprzętu...

 

Ale co do kompresji to rozumiem ze sprawdzam stan tłoka między innymi. A gdyby on był już na wykończeniu to raczej Moto nie o odpalilo by za 1 razem i nagle po 10km zgasło..... zmierzyc kompresje trzeba ale myślę ze obiawy bylyby widoczne wczesniej...słabo by odpalał i falowalyby obroty....

Edytowane przez napster-karol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Iskra jest.

Wyczyscilem gaźnik.

Filtr powietrza wymienię jutro....

 

Pomimo tego Moto nie odpala.....

Pomóżcie gdzie szukać problemu.....

 

Zajrzyj do zaworu membranowego.

Coś czuję,że Ci płytki popękały

Nie sztuką jest się rozpędzić.
Sztuką jest wyhamować!

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra nie dramatyzujmy, wiadomo że remont przyjdzie nieubłagalnie.

 

Jeszcze raz wyczyściłem gaźnik,

wymieniłem filtr powietrza i nasączyłem,

paliwo dochodzi bo świeca mokra.

Zdemontowałem nawet tą cewkę świateł która zamieszczam na zdjęciu (jednocześnie dla zainteresowanych, właśnie tak jest rozwiązana instalacja w tym crossie)

Jednak nadal nie odpala. Kompresje poznam w przyszłym tyg.

 

Jeszcze jedno co zauważyłem to co jakieś 10 kopnięć moto raz prychnie.

 

Jeśli ktoś ma jakikolwiek pomysł oprócz kompresji (bo ja zmierze za pare dni) to wielkie dzieki. Czekam na pomoc

 



 

Zajrzyj do zaworu membranowego.

Coś czuję,że Ci płytki popękały

Mógłbyś mi więcej przybliżyć jak się do tego zabrać, na co zwracać uwagę żeby nie pogorszyć?

post-81550-0-94485000-1450537559.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mógłbyś mi więcej przybliżyć jak się do tego zabrać, na co zwracać uwagę żeby nie pogorszyć?

 

Pozycja nr 5 na schemacie http://www.partzilla.com/parts/search/Honda/Motorcycle/1999/CR125R+A/CRANKCASE/parts.html

 

Wykręć z karteru ,zrób zdjęcie i wrzuć do oceny jego stanu

 

Sprawdź też GMP tłoka i porównaj ze znakami na kole magnesowym.Mogło Ci też klin zerwać

Edytowane przez DZIKOWSKI

Nie sztuką jest się rozpędzić.
Sztuką jest wyhamować!

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...