michoa Opublikowano 13 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2015 Honda stała na dworze w lekki deszcz.. stary nie przesadzaj to jest offroad moto , choćby 24h przez miech stało w zacinającym deszczu musi odpalać i jexdzić nie może być że elektryka zamaka od lekkiego deszczu :D Wróce do domu i sprawdzę czy jest iskra mam nadzieje że nie spaliłem modułu czy coś..................... ;( cewka świetlna na 95% jest inną cewką niż cewki zasilające CDI ( nie masz tam akumulatora ? ) więc coś mogło się coś złego stać ale nie od twojego dłubania..... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
napster-karol Opublikowano 13 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2015 Cewka na pewno jest inna bo mam dwie. Jedna do świateł a jedna pod magnetem. Aku nie mam. Dziwna sprawa naprawde, moto zgasło nagle jak mocniej przygazowałem. Sprawdzę świece, przewody, później w gaźnik. Mam nadzieję że nie będe musiał odkręcać magneta i tam szukać problemu, bo tego sie obawiam najbardziej. Normalnie załamka, same koszta.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 13 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2015 Jedna do świateł a jedna pod magnetem powinny być minimum 3 elementy - cewka zasilająca cdi , impulsator , cewka zasilająca światła , jeśli najpierw jest stator a potem magneto to wszystko musi być pod magnetem... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
napster-karol Opublikowano 13 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2015 Michoa właśnie nie. Ta wersja Hondy ma jeszcze jedną cewke na zewnątrz Magneta. Na pokrywie:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
napster-karol Opublikowano 17 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2015 Nie zakładam nowego tematu. Iskra jest.Wyczyscilem gaźnik.Filtr powietrza wymienię jutro.... Pomimo tego Moto nie odpala.....Pomóżcie gdzie szukać problemu..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nabokow Opublikowano 18 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2015 Ten regler od quada powinien działać lepiej niż ten skuterowy, ale muszą być spełnione 3 warunki - "Generator" generuje odpowiednią moc, cewka prądowa musi być nieumasowiona, czyli wychodzą z niej 2 przewody i idą bezpośrednio do reglera do przewodów białego i żółtego, na wyjściu z reglera (czerwony +, zielony -) równolegle do odbiorników musi być podłączony kondensator ~ 22000 uF, ~20V. Świeca mokra czy sucha? Cytuj https://www.youtube.com/watch?v=4bOYumujA_k Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
napster-karol Opublikowano 18 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2015 Dzieki za info. Świece jak wykrecilem byla sucha.... jutro wymienię filtr powietrza + spray do niego zobaczymy czy cos to da Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nabokow Opublikowano 18 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2015 Nic nie da ;)Zmierz kompresję. Cytuj https://www.youtube.com/watch?v=4bOYumujA_k Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
napster-karol Opublikowano 18 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2015 (edytowane) A co do kompresji to juz do mechanika. Nie mam sprzętu... Ale co do kompresji to rozumiem ze sprawdzam stan tłoka między innymi. A gdyby on był już na wykończeniu to raczej Moto nie o odpalilo by za 1 razem i nagle po 10km zgasło..... zmierzyc kompresje trzeba ale myślę ze obiawy bylyby widoczne wczesniej...słabo by odpalał i falowalyby obroty.... Edytowane 18 Grudnia 2015 przez napster-karol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nabokow Opublikowano 18 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2015 Dość typowy objaw zatarcia. Cytuj https://www.youtube.com/watch?v=4bOYumujA_k Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
napster-karol Opublikowano 18 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2015 No to super teraz wyłożyć 1.5k....Do zamknięcia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nabokow Opublikowano 18 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2015 Spokojnie ;) Najpierw zmierz tą kompresję.Próbowałeś w ogóle odpalić na pych? Wlać trochę paliwa pod świecę? Cytuj https://www.youtube.com/watch?v=4bOYumujA_k Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 19 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2015 Iskra jest.Wyczyscilem gaźnik.Filtr powietrza wymienię jutro.... Pomimo tego Moto nie odpala.....Pomóżcie gdzie szukać problemu..... Zajrzyj do zaworu membranowego.Coś czuję,że Ci płytki popękały Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
napster-karol Opublikowano 19 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2015 Dobra nie dramatyzujmy, wiadomo że remont przyjdzie nieubłagalnie. Jeszcze raz wyczyściłem gaźnik,wymieniłem filtr powietrza i nasączyłem,paliwo dochodzi bo świeca mokra.Zdemontowałem nawet tą cewkę świateł która zamieszczam na zdjęciu (jednocześnie dla zainteresowanych, właśnie tak jest rozwiązana instalacja w tym crossie)Jednak nadal nie odpala. Kompresje poznam w przyszłym tyg. Jeszcze jedno co zauważyłem to co jakieś 10 kopnięć moto raz prychnie. Jeśli ktoś ma jakikolwiek pomysł oprócz kompresji (bo ja zmierze za pare dni) to wielkie dzieki. Czekam na pomoc Zajrzyj do zaworu membranowego.Coś czuję,że Ci płytki popękały Mógłbyś mi więcej przybliżyć jak się do tego zabrać, na co zwracać uwagę żeby nie pogorszyć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 19 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2015 (edytowane) Mógłbyś mi więcej przybliżyć jak się do tego zabrać, na co zwracać uwagę żeby nie pogorszyć? Pozycja nr 5 na schemacie http://www.partzilla.com/parts/search/Honda/Motorcycle/1999/CR125R+A/CRANKCASE/parts.html Wykręć z karteru ,zrób zdjęcie i wrzuć do oceny jego stanu Sprawdź też GMP tłoka i porównaj ze znakami na kole magnesowym.Mogło Ci też klin zerwać Edytowane 19 Grudnia 2015 przez DZIKOWSKI Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.