Skocz do zawartości

napster-karol

Forumowicze
  • Postów

    61
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Enduro

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia napster-karol

NOWICJUSZ - trzecia Mordka

NOWICJUSZ - trzecia Mordka (10/46)

0

Reputacja

  1. Posmarkal? Rozumiem żeby pospawac;P Tylko pytanie się nasuwa. Czy jak dam cylek do pospawania - to czy nie odksztalci się z jednej strony nicasil pod wpływem temperatury... Ale do stracenia dużo nie mam, i tak trzeba zbierać 300usd na Nowy cylinder Ogólnie na tym zdjęciu wygląda jakby ten cylinder był strasznie popekany Ale tam jak się przyjrzeć to pęknięcie jest na około 1.5cm zaraz za nakretka
  2. Tak, jest to szpilka z tuleją. Podczas rozbierania (do wysyłki) trzeba było ją zdemontować i podgrzałem ją żeby wyszła. To dlatego? Dokręcanie kluczem dynamo nie jest możliwe bo z dwóch stron przeszkadza zawór wydechowy. Ale na chama nie dociągałem, z czuciem. Podczas odebrania cylindra - pęknięcia nie było, tak jak w momencie docierania, dopiero po drugim baku.... Przegrzać go nie przegrzałem bo mam czujnik temperatury który najwięcej mi pokazał na torze ok 74*C
  3. Tragedia. Po regeneracji nicasilu czeskiego, złożeniu moto wszystko było ok. Odpalił od razu. Duża kompresja i naprawdę duża moc. Ale po drugim baku, zauważyłem wyciek płynu. Na zdjęciu zamieszczam miejsce pęknięcia. Wszyscy dookoła mi mówią - sprzedaj. Nikt się nie zorientuje. I fakycznie gdybym nie był jaki jestem ro bym takowego sprzedał. Ale nie robię takich rzeczy. Pytanie do Was. Co z tym zrobić? Czy da się to pospawac? Jakoś uratować? Czy cylek na złom? Nie ukrywam ze sezon zaczęty strasznie......
  4. Jak w temacie, Będe przez najbliższe dni się starał opisać jak i czy w ogóle udało mi się zarejestrować mojego crossa. Dokumenty z włoch oraz homologacja razem przetłumaczone zaraz do mnie dotrą. Później przegląd zerowy który już można powiedzieć mam dogadany - i do urzędu. Jest kilka rzeczy które mnie zastanawiają, więc jeśli ktoś mądrzejszy to piszcie:) 1. Na załączonym screenie widać wyraźnie że motocykl ma moc 8kv(!!!) i stosunek mocy do masy (czy jakoś tak) 0,0328 czyli nie przekracza 1.0 a co za tym idzie, mogę go zarejestrować jako motocykl na kat. B. czyż nie? Wyprowadźcie mnie z błędu o ile się nie myle.. Dodam że moto mnie (90kg) na 5 biegu wyrywa mocno a jak strzelę ze sprzęgła to na koło pójdzie więc myślę że jego moc jednak przekracza 8kv 2. Robiłem symulację ubezpieczenia OC w internecie tylko że podczas wpisywania modelu nie mogłem odnaleźć motocykla HM lub CRE a jedynie model CR który od razu pokazuje że ma 30kv/41km. Czy ktoś rejestrował kiedyś taki pojazd i co zrobić jak mojego modelu nie ma u ubezpieczyciela? Pozdrawiam wszystkich:)
  5. Wiem kiedys dużo złych opini Ale jednak do Czech. podobno jakosC powłoki się poprawiła. Zaryzykuję w tym sezonie i po dwóch miesiącach ścigane cylinder i wrzucę fotki jak wygląda po nie zbyt ostrej jezdzie
  6. Witam, Podczas demontażu cylindra, szpilek, zaworu i dekielków usunąłem niechcący hmm jak to nazwać, "pierścień na kolektorze". Na zdjęciu widać dokładnie gdzie był ten pierścień, miał on strukturę takiej jakby blaszki dookoła tej końcówki. Czy wie ktoś jak to się profesjonalnie nazywa i gdzie to dostać? Pozdrawiam
  7. Witam po sporej przerwie. Nie mogę dostać tłoka wossnera selekcja A Z OKNEM. Dlatego po dłuższym oczekiwaniu zrezygnowałem z tulejowania i wysyłam w poniedziałek cylinder do położenia nowej powłoki Nikasil. Cieszę się z decyzji że jednak uniknę tulei;]
  8. Dzięki za rady i wyczerpująca odp. Tłok mialem kupic vertexa lub wossnera. Mam jeszcze czas to przemyśle i popytam
  9. Tulejowanie 450zl Gość kazał mi kupic po prostu tłok selekcja A. I on ma do tego zrobić tuleje
  10. Czysty bo to porządnie umylem w benzynie:) Dzisiaj dałem do tulejowania w łodzi na prochnika 5. Zobaczymy za miesiąc....
  11. Ale dyskusja się rozwinęła:) Ale odbiegamy od tematu Trochę poczytałem i coś mi się wydaję że jednak zdecyduję się na tuleję.... Lipa z długim docieraniem ale faktycznie, gdybym teraz miał tuleję a nie Nikasil to tylko szlif i tłok, a tak problem tylko. Jednak nadal nie wiem Dlaczego silnik się zatarł. Poniżej zamieszczam zdjęcia tej przegrody (sami oceńcie bo dla mnie nie jest pęknięta) Najgorsze że Nikasil jest tylko z jednej strony zatarty a dookoła jest ok..... Więc czemu zatarty?? Czy możliwe jest że poprzedni właściciel go przegrzał i teraz ja odczuwam skutki? Mieszanka 1:40, płyn był w chłodnicy, a jak ściągałem cylka to w komorach też był płyn...... Dziś trochę pojeżdżę z tym cylindrem to może się dowiem co jest nie tak, bo nie problem zrobić mu remont i znowu się zatrze.... Aha jedyne co to lewa chłodnica jest trochę wgnieciona ale żadnych ubytków na płynie nie było, czy to by była przyczyna że po całym sezonie silnik stanął?
  12. I dość długie docieranie tuleji.... Znalazłem coś takiego. Sporo kosztuje Ale myślę ze warto http://allegro.pl/cylinder-std-honda-cr-125-r-92-99-langcourt-i5861081478.html
  13. Przegladalem ebay I właśnie dlatego Nowy cylek mnie bardziej przekonuje:)
  14. Wlasnie wolałbym kupić Nowy i chyba tak zrobię. Mam to od czerwca br A zrobiłem na nim hm 1l oleju więc czyli mniej więcej 5 pełnych bakow.... Ps tuleji wolę uniknąć. Dużo złych opini się nasluchalem
  15. Przegroda wydechu jest cała. Jeśli mówimy obcej przegrodzie co jest zawór wydechowy to nie jest pęknięty. Mieszanka zawsze 1:40 bez katowania. Zamierzam kupic nowy po regeneracji. Koszt 1.5k Tylko wydać tyle kasy jest szkoda skoro nie znam przyczyny zatarcia....
×
×
  • Dodaj nową pozycję...