damzet Opublikowano 3 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2015 Witam jak zwykle kupilem wymarzone enduro TT600R Yamahe .Sprzedajacy byla calkowicie zimna kopnąl kilka razy odpalila. Pochodzila przejechalem sie bylo okPrzywiozlem ja proby kopniecia- teraz wiem jak sie pali 4t o pojemnosci 600 - czytaj bardzo ciezkoJak sie nakopalem (caly mokry) odalila pieknie chodzi pojezdzilem super nic sie nie dziejePodjechalem pod garaz zgasilem - moto cieplutkie probuje kopnąc dramat.Jak pojeban... sie nakopalem nicCo zauwazylem przewod paliwowy do wymiany przy poruszaniu lapie powietrze- moze to byc?Dodam ze jak odplila na wolnych troche nierowno ale bez tragedii przy jezdzie super chodziJeszcze jedno z odpowietrznika baku leci powietrzeSwiece wymienilem na nową, moze tolewe powietrze byc przyczynaProsze o pomocMoze jest ktos z okolic Dabrowy Gorniczej???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 3 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2015 Napisz jak ją kopiesz Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damzet Opublikowano 3 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2015 Napisz jak ją kopiesz naczytalem sie na neci i w kazdy sposob prubujejak ciepla bez ssania bez gazu, prubuje przelamac i heja czasmi az noge chce wyrwacprobuje przedmuchiwac czyli bez zaplonu przekopuje i wtedy wydaje sie ze chce prawie zagadacwkurza bo kilka kopow mam dobrych a potem to juz lipa moze jakiegos lewusa lapie-powietrze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 3 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2015 Ale jak ustawiasz tłok? Ogólnie zasada jest taka: na zimno, okręcasz kranik 3-4 kopy na wyłączonym zapłonie, ssanie, zapłon i kop. Gdy motocykl jest ciepły ustawiasz tylko tłok i powinna palić z pierwszego. Najważniejsze jest dobre ustawienie tłoko bo kopnięcie kopnięciu nierówne. Jedziesz kopką w dół, słyszysz kliknięcie dekompresatora naciskasz jeszcze kawałeczek żeby tłok był za gmp i wracasz kopką do samej góry, teraz możesz dopiero kopnąć z całej siły. Zawsze kopiesz bez gazu chyba że nie lubisz swojej prawej nogi. Aha kierownice zawszę miej skręconą w lewą stronę żeby kolano się z manetką nie zapoznało za dobrze. Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 3 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2015 no na moje też źle ustawiasz tłok...... nie kop na siłę bo ustawiania tłoka bo jak ttafisz GMP w złym momencie to będziesz kuśtykał................ można też z ręcznym deko -jedziesz kopką powoli aż trafiasz na mega opór , wciskasz lekko ręczny deko minimalnie w dół i potem wracasz do góry i but....... możesz mieć też źle wyregulowane zawory ( za mały luz ) wtedy na ciepłym silniku się nie domykają i ciężko pali........ Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damzet Opublikowano 3 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2015 naczytalem sie na neci i w kazdy sposob prubujejak ciepla bez ssania bez gazu, prubuje przelamac i heja czasmi az noge chce wyrwacprobuje przedmuchiwac czyli bez zaplonu przekopuje i wtedy wydaje sie ze chce prawie zagadacwkurza bo kilka kopow mam dobrych a potem to juz lipa moze jakiegos lewusa lapie-powietrze?bylem ja teraz odpalic jak zimna pali powiedzmy kilka razy kopnolem i palirozgrzewa sie chodzi wciagam ssanie gasniepo rozgrzaniu nie chce palic no na moje też źle ustawiasz tłok...... nie kop na siłę bo ustawiania tłoka bo jak ttafisz GMP w złym momencie to będziesz kuśtykał................ można też z ręcznym deko -jedziesz kopką powoli aż trafiasz na mega opór , wciskasz lekko ręczny deko minimalnie w dół i potem wracasz do góry i but....... możesz mieć też źle wyregulowane zawory ( za mały luz ) wtedy na ciepłym silniku się nie domykają i ciężko pali........witajdzieki za rady nie mam recznego deko a pale ja tak przelamuje ten opor kopki tylko nie wracam do gory(jak wroce to potem tak jakby deko nie zalaczyl i potrzeba mega sily)czyli jak przelame to heja w dol i teraz jak bylem to zagadala pochodzila na ssaniu cos zaczela nierowne obroty lapac zgasla - zapalilem na ssaniu chodzila przegazowalem rozgrzalem wylaczylem ssanie pyrkala ladnie az ja zgasilem - nie ma szans odapicWAZNE- krociec ssacy ten co do glowicy idzie poruszalem nim jest lekko sparcialy (nie popekany) ale cos go bierze jutre postanawiam to wymienic- moze to byc ze na cieplym lewe powietrze lapie???? no na moje też źle ustawiasz tłok...... nie kop na siłę bo ustawiania tłoka bo jak ttafisz GMP w złym momencie to będziesz kuśtykał................ można też z ręcznym deko -jedziesz kopką powoli aż trafiasz na mega opór , wciskasz lekko ręczny deko minimalnie w dół i potem wracasz do góry i but....... możesz mieć też źle wyregulowane zawory ( za mały luz ) wtedy na ciepłym silniku się nie domykają i ciężko pali........mialem 2t to zapragnolem 4t coz pewnie trzeba sie nauczyc wszystkiegoprzy 2togarnialemjak sprawdzic luzy???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 3 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2015 Czym nazywasz rozgrzanie? Przy takiej pogodzie to jakieś 10 -15 km, tam w środku jest 3,5 litra oleju. Odpalasz, ruszasz jak czujesz ze silnik ma już ochotę to podczas jazdy chowasz ssanie. Jak grymasi to oddajesz ssanie. Ot uroki starego singla. Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damzet Opublikowano 3 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2015 Czym nazywasz rozgrzanie? Przy takiej pogodzie to jakieś 10 -15 km, tam w środku jest 3,5 litra oleju. Odpalasz, ruszasz jak czujesz ze silnik ma już ochotę to podczas jazdy chowasz ssanie. Jak grymasi to oddajesz ssanie. Ot uroki starego singla. chodzil w garazu jakies 10 minut- piec caly gorący to dobre rozgrzanie czy nie?i jak go mialem palic po zgasnieciu w tym konkretnym przypadku z ssaniem czy beza jeszcze jedno jak go mocno przygazowalem to ogien z rury i strzalA tak wogole dzieki za zainteresowanie tematemMoto mam 2 dni pojedzilem wkolo bloku bo sie boje dalej jechac- jak jezdzi to bardzo ladnie bez zastrzez tylko jak zgasze to co mam robic? chyba modlic sie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 3 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2015 Moto mam 2 dni pojedzilem wkolo bloku bo sie boje dalej jechac- jak jezdzi to bardzo ladnie bez zastrzez tylko jak zgasze to co mam robic? Serwis, Panie. Kompletny. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 3 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2015 przelamuje ten opor kopki jego trzeba przełamać minimalnie ..........jak przełamiesz opór kopki w połowie ruchu startera i potem kopiesz to ci nie odpali to trzeba je*nąć jak polityka w dupę żeby od koryta oderwać a nie klepać jak panienkę w burdelu w tyłek dłonią, musisz mieć do dyspozycji cały zakres ruchu startera a nie 1/18 obrotu......... jak sprawdzic luzy???? 20 sek szukania w youtube nie gryzie :D tylko że u ciebie pewno jest inny luz zaworowy niż w xt niech ci stolec powie albo serwisówke sobie ściągnij Przy takiej pogodzie to jakieś 10 -15 km, tam w środku jest 3,5 litra oleju. eee chyba nie u mnie chyba po 4km już jest 40-60 stopni na termometrze oleju , a termometr reaguje ze zwłoką , fakt że xr600 ma 2 z hakiem litrów oleju i ma mniejszą powierzchnię chłodząca cylindra i głowicy ale 10 km to chyba przy -20 :D ? tak długo się TTr grzeje ? piec caly gorący jak dało się cylinder i głowicę dotknąć dłonią to jeszcze nie był gorący.... jak jezdzi to bardzo ladnie bez zastrzez tylko jak zgasze to co mam robic? wysoka górka albo długa i względnie twarde podłoże , 2 albo 3 bieg i puszczasz sprzęgło jak nabierze pędu i dupą w siedzenie z całej siły żeby koło się nie zablokowało , ja często moją tak palę jak nie chce po glebie mi się jej kopać , bez ssania , bez gazu....... na popych na płaskim raczej jej nie zapalisz nie złamiesz kompresji....... a jeszcze jedno jak go mocno przygazowalem to ogien z rury i strzal wydech pusty czy seria ? Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damzet Opublikowano 3 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2015 Serwis, Panie. Kompletny.co masz na mysli moto nie kopci jezdzi bardzo dobrze wiec czemu serwis kompletny jego trzeba przełamać minimalnie ..........jak przełamiesz opór kopki w połowie ruchu startera i potem kopiesz to ci nie odpali to trzeba je*nąć jak polityka w dupę żeby od koryta oderwać a nie klepać jak panienkę w burdelu w tyłek dłonią, musisz mieć do dyspozycji cały zakres ruchu startera a nie 1/18 obrotu......... 20 sek szukania w youtube nie gryzie :Dtylko że u ciebie pewno jest inny luz zaworowy niż w xt niech ci stolec powie albo serwisówke sobie ściągnij eee chyba nie u mnie chyba po 4km już jest 40-60 stopni na termometrze oleju , a termometr reaguje ze zwłoką , fakt że xr600 ma 2 z hakiem litrów oleju i ma mniejszą powierzchnię chłodząca cylindra i głowicy ale 10 km to chyba przy -20 :D ? tak długo się TTr grzeje ? jak dało się cylinder i głowicę dotknąć dłonią to jeszcze nie był gorący.... wysoka górka albo długa i względnie twarde podłoże , 2 albo 3 bieg i puszczasz sprzęgło jak nabierze pędu i dupą w siedzenie z całej siły żeby koło się nie zablokowało , ja często moją tak palę jak nie chce po glebie mi się jej kopać , bez ssania , bez gazu....... na popych na płaskim raczej jej nie zapalisz nie złamiesz kompresji....... wydech pusty czy seria ? kurcze nie wiem? co masz na mysli moto nie kopci jezdzi bardzo dobrze wiec czemu serwis kompletny kurcze nie wiem? co masz na mysli moto nie kopci jezdzi bardzo dobrze wiec czemu serwis kompletny kurcze nie wiem?tylko jak zlame ten punkt i dam kopke do gory to potem zesrac sie moge a nie kopnąc - nie da rady taki opordzieki za pouczajaca odpowiedz nie tylko na temat moto:))) Serwis, Panie. Kompletny.czyli co masz na mysli - silnik padaka tylko czemy jezdzi , mocny, nie kopci???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 3 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2015 co masz na mysli moto nie kopci jezdzi bardzo dobrze wiec czemu serwis kompletny Bo nie pali na ciepło :biggrin: . A tak poza tym moto masz dwa dni to skąd wiesz co tam siedzi? Chyba że nie masz kasy to co innego, wtedy pozostaje Ci jeździć aż przestanie palić w ogóle. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 3 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2015 Jak wali marchewy to obstawiam lewe powietrze, a w xt/tt króćce lubią przepuszczać. Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 3 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2015 Wtedy obroty by rosły na jałowych. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 3 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2015 Niekoniecznie, może być wyregulowany pod zubożałą mieszankę. Prędzej dłużej by spadał do jałowych. Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.