mirek59 Opublikowano 31 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2015 (edytowane) Witam, może ktoś z szanownego grona, zna wymiary tych dwóch śrub pasowych(do mojego modelu), które trzymają silnik przy filtrze olejowym . Pzdr Edytowane 31 Października 2015 przez mirek59 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirek59 Opublikowano 1 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2015 Witam, jeżeli Szanowne Grono nie zna wymiarów w/w śrub, to może dowiem się gdzie takie śruby będę mógł kupić. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 1 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2015 (edytowane) http://www.werbus.pl/pl/c/SRUBY-CALOWE/273 Tutaj kupowałem śruby calowe, tylko zwróć uwagę czy drobny czy gruby skok gwintu. Poza tym w serwisówce nie ma podanych śrub od danego elementu? A jak nie to podane są klucze, a dalej to już powinno być łatwiej znaleźć :) Albo małyhd czy cuś na allegro. Edytowane 1 Listopada 2015 przez przemek96 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirek59 Opublikowano 1 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2015 (edytowane) Witam, urwały mi się dwie śruby, nie wiem jaki jest ich skok gwintu,ani ich wymiar, wiem że otwór od góry jest fi 11(korpus silnika), a od dołu fi 10, Jak nie znajdę oryginałów to przewiercę od dołu na fi 11 i dam na przestrzał śrubę fi 11 Pzdr. Edytowane 1 Listopada 2015 przez mirek59 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 1 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2015 Patrząc na tą stronę co podałem, wychodzi 3/8 lub 7/16 cala. Suwmiarka w dłoń i dokładnie to zmierz, potem najwyżej kupisz jedną z drobnym, jedną z grubym i tyle. Na stronie UNC lub UNF, długość dobierz sam jaką potrzebujesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirek59 Opublikowano 1 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2015 Witam, dolna część fi 10 mm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wallygatorr Opublikowano 1 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2015 Mirek, a możesz podać okoliczności w jakich urwały Ci się te śruby? Cytuj http://keeprockin.art.pl/Facebook Keep Rockin' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirek59 Opublikowano 1 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2015 Witam, blok silnika fi 11 mm, dolna( blacha, uchwyt poduszki) nie znam fachowej nazwy tego ustrojstwa to fi 10 mm, a już skok gwintu śruby, to już kosmos. Pzdr.Naciągałem pas według serwisówki, po takim naciągu (6,4 - 7,9 mm. na nóżce, 4,8 - 6,4 mm. na podnośniku) docisk 4,5 kg. upierdoliły się te dwie śruby, Po tym wszystkim byłem u fachowca i powiedział mi ze docisk ręką ( siłą średnią) i ugięcie pasa powinno być około 1 cm. Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wallygatorr Opublikowano 2 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2015 1. Fachowiec, który mówi żeby naciąg pasa sprawdzać ręką, a nie przyrządem to d..a nie fachowiec... Chyba, że wymianę łożysk w tylnym kole, wahaczu, skrzyni i sprzęgle oraz wymianę pasa i pulleyów będzie robił on, to mozna odczytać jako zabezpieczenie przed przyszłym kryzysem... BTW. to dzięki takim fachowcom chodzi opinia, że HD się strasznie sypie...2. Pęknięcie tych śrub po napięciu pasa to najprawdopodobniej zbieg okoliczności, naciąg pasa nie ma nic do ramy w touringu - wahacz ma oś mocowaną do skrzyni biegów, a cały układ napędowy jest mocowany na gumach (przód poduszka, tam, gdzie te pęknięte śruby, tył gumy na końcach osi wahacza) i za pomocą łącznika u góry cylindrów. Te śruby musiały być naruszone wcześniej, nie jest tak łatwo zerwać taką śrubę.3. Motocykl miał jakąś straszną przygodę, obstawiam dzwon, na drugim miejscu mechanika patałachy, bo jak pisałem nie jest łatwo zerwać taką śrubę... W EVO dwie takie śruby trzymają do kupy silnik ze skrzynią, i nigdy nie słyszałem o zerwaniu tych śrub, lub śrub poduszki przedniej wskutek czegoś innego niż dzwon...4. Nie wnikam w to, czy rama jest prosta, bo to grubsza sprawa.... Powinieneś skontaktować się a kimś, kto zrobi Ci badanie mocowania przy silniku (tam, gdzie przychodzi ta blacha) penetrantem pod kątem mikropęknięć - jeśli pęknie Ci mocowanie podczas jazdy to może skończyć się tragicznie...5. Co do śrub, to zadzwoń do HD, podaj im VIN i oni Ci przyślą śruby dokładnie takie, jakie mają być (zamów razem z nakrętkami i podkładkami). Wym miejscu przychodzą śruby pasowane, są one wzmocnione. Będzie to najtańsze, najszybsze i najbezpieczniejsze rozwiązanie. Cytuj http://keeprockin.art.pl/Facebook Keep Rockin' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirek59 Opublikowano 2 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2015 (edytowane) Witam, wallygatorr dzięki za podpowiedż, też tak myślałem, że naciąg pasa nie ma nic wspólnego z tymi śrubami. Dzisiaj będę dzwonił do HD i zamówię te śruby. Dałeś mi trochę do myślenia Pzdr. Edit: Śruby zamówione( 2* śruby, 2*podkładki, 2*nakrętki zaciskowe) koszt 40 pln. czas oczekiwania 7 dni. Pzdr. Edit: Witam, według mojej wiedzy i opinii, to te śruby się po odkręcały, a nie pourywały, mogło to trwać 1,2,3...lata, złapały trochę luzu i czas zrobił swoje, taka jest moja opinia i usprawiedliwienie. Ja bez tych śrub zrobiłem 250 km. Pzdr. Edytowane 2 Listopada 2015 przez mirek59 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIS Opublikowano 23 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2015 Watpię....się samo nic nie robi - to HD... Cytuj "Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.'' Autoryzowany dealer S&S Cycle https://harley-parts.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.