Skocz do zawartości

Rozrząd


Lukasz
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

... Ważne jest tez odpowienie obchodzenie się z napinaczem - pamiętaj' date=' ze w normalnych warunkach działa on praktycznie tylko w jedną stornę, po zdemontowaniu musisz go "złożyć" i w takim położeniu zamontować...[/quote']

 

Jak to złożyć? 8O U mnie np. jest to w zasadzie nierozbieralna część...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak ale co zrobić gdy na wale są dwa znaki T na przeciw siebie  tzn. gdy ustawię na znak T ( pierwszy) to mam 1 i 4 tłok w górnym położeniu a po obróceniu wału o 180 stopni mam też znak T z 2 i 3 tłokiem w górnym położeniu.

 

Chodzi o to pierwsze T czyli 1 i 4 TŁOK NA GÓRZE. Konktetnie jeszcze musisz miec zapłon na 1 cylindrze, czyli krzywki uniesione tak samo do góry (jest to tak naprawdę bardziej w poziomie) i oba zawory zamknięte. Wtedy musisz sprawdzić ustawienie znaków, oraz odległość obu wałków (podaje się np, że odległość pomiędzy znakiem A i B (najczęsciej określone jako EXT i IN, ale często jest inaczej, w Suzuki łapie się między 2 a 3) musi wynosić tyle a tyle "bolczyków" na łańcuchu.

 

Co do składania napinacza - zawsze jest jakaś metoda - czasami zapadka, którą trzeba odchylić, czasami wykręca się taki klin (np. Kawasaki), czasami też cofa sprężynę (taką jak w zegarku :-)) śrubokrętem.

 

POzdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...