Skocz do zawartości

Problem z silnikiem WFM 125


bolek81
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam kłopot z jazdą moją WFM 125. Kupiłem motocykl 9 miesięcy temu, dokonałem wymiany wału, zapłon elektroniczny. Z początku jazda przebiega bez kłopotów, po mniej więcej 2 kilometrach jazdy silnik traci moc, redukuję na mniejsze biegi po momencie znowu wrzucam na 3 bieg i za chwilę motocykl w czasie jazdy gaśnie, po prostu go coś ,,dławi". Kiedy zapalę i kontynuuję jazdę znowu pojawia się gaśnięcie w czasie jazdy. Paliwo dochodzi, pali z pierwszego kopa obroty ma dobre. Tylko ta jazda męczy. Po prostu dzieje się to w czasie jazdy na 3 biegu! Czy problem może być ze skrzynią biegów? Czy ktoś miał podobne objawy? Gdzie może być przyczyna?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za mało paliwa -brudny kranik , zatkane odpowietrzenie baku , wadliwy zaworek igilicowy gaźnika tu szukać

 

ja obstawiam odpowietrzenie baku......

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Powracam z powrotem do tematu. Zdjąłem korek paliwa, jeździłem bez niego, kranik wymieniłem na nowy, gaźnik jest czysty. Szukałem tutaj przyczyn, ale to nic nie dało. Jadąc nim na 3 biegu po prostu nagle coś ,,blokuje" silnik, gaśnie i trzeba go zapalać i kontynuować jazdę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no właśnie -blokuje w sensie blokuje się koło( staje wał ) czy po prostu gaśnie i hamuje silnikiem ?

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gaśnie i hamuje silnikiem tak właśnie się zachowuje :)



Co do świecy, to kolor jest jakby brązowy na izolatorze. A może to tłok jak podpowiedział kolega Goofer? Ponieważ zaobserwowałem jeszcze jedną rzecz mianowicie za bardzo coś się cylinder nagrzewa po 2 km mocno gorący nie wiem czy tak ma być,czy nie, ale trudno go dotknąć i dymi się z niego. Kurde! Ja tym zajmuję się od kilku miesięcy, nie znam się jeszcze na tyle co jest, a tak jak od kogoś ten motocykl kupiłem, to nie wiadomo co kto tam majstrował i później wychodzą problemy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

za bardzo coś się cylinder nagrzewa po 2 km mocno gorący nie wiem czy tak ma być,czy nie, ale trudno go dotknąć i dymi się z niego.

 

cylinder takiego silnika podczas pracy to może mieć i 100 stopni więc nic dziwnego że nie da się dotknąć :D A że dymi się może po prostu jest brudny w oleju albo smarze i ten olej albo smar pali się od temperatury i dymi ?

 

 

gaśnie i hamuje silnikiem tak właśnie się zachowuje :)

 

to ja obstawiam dopływ paliwa , poziom w komorze pływakowej praiwdłowy ?

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...