bolek81 Opublikowano 18 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2015 Mam kłopot z jazdą moją WFM 125. Kupiłem motocykl 9 miesięcy temu, dokonałem wymiany wału, zapłon elektroniczny. Z początku jazda przebiega bez kłopotów, po mniej więcej 2 kilometrach jazdy silnik traci moc, redukuję na mniejsze biegi po momencie znowu wrzucam na 3 bieg i za chwilę motocykl w czasie jazdy gaśnie, po prostu go coś ,,dławi". Kiedy zapalę i kontynuuję jazdę znowu pojawia się gaśnięcie w czasie jazdy. Paliwo dochodzi, pali z pierwszego kopa obroty ma dobre. Tylko ta jazda męczy. Po prostu dzieje się to w czasie jazdy na 3 biegu! Czy problem może być ze skrzynią biegów? Czy ktoś miał podobne objawy? Gdzie może być przyczyna? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 19 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2015 za mało paliwa -brudny kranik , zatkane odpowietrzenie baku , wadliwy zaworek igilicowy gaźnika tu szukać ja obstawiam odpowietrzenie baku...... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
veronx Opublikowano 19 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2015 odkręć korek wlewu paliwa i pojeździł bez niego wtedy będziesz wiedział ;) tylko paliwka nie nalej tyle, żeby Ci uciekało ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolek81 Opublikowano 31 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2015 Powracam z powrotem do tematu. Zdjąłem korek paliwa, jeździłem bez niego, kranik wymieniłem na nowy, gaźnik jest czysty. Szukałem tutaj przyczyn, ale to nic nie dało. Jadąc nim na 3 biegu po prostu nagle coś ,,blokuje" silnik, gaśnie i trzeba go zapalać i kontynuować jazdę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 1 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2015 Przejedź się nią jeszcze raz i jak Ci zgaśnie to wykręć świecę,zrób fotę (najlepiej kilka) i wrzuć je tutaj. Podejrzewam za niski poziom wachy w gaźniku ... Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Goofer Opublikowano 1 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2015 Jaki masz tłok?Jeśli jakąś chinę i w dodatku ciasno spasowany to może ci puchnąc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 1 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2015 no właśnie -blokuje w sensie blokuje się koło( staje wał ) czy po prostu gaśnie i hamuje silnikiem ? Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolek81 Opublikowano 1 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2015 gaśnie i hamuje silnikiem tak właśnie się zachowuje :) Co do świecy, to kolor jest jakby brązowy na izolatorze. A może to tłok jak podpowiedział kolega Goofer? Ponieważ zaobserwowałem jeszcze jedną rzecz mianowicie za bardzo coś się cylinder nagrzewa po 2 km mocno gorący nie wiem czy tak ma być,czy nie, ale trudno go dotknąć i dymi się z niego. Kurde! Ja tym zajmuję się od kilku miesięcy, nie znam się jeszcze na tyle co jest, a tak jak od kogoś ten motocykl kupiłem, to nie wiadomo co kto tam majstrował i później wychodzą problemy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 1 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2015 za bardzo coś się cylinder nagrzewa po 2 km mocno gorący nie wiem czy tak ma być,czy nie, ale trudno go dotknąć i dymi się z niego. cylinder takiego silnika podczas pracy to może mieć i 100 stopni więc nic dziwnego że nie da się dotknąć :D A że dymi się może po prostu jest brudny w oleju albo smarze i ten olej albo smar pali się od temperatury i dymi ? gaśnie i hamuje silnikiem tak właśnie się zachowuje :) to ja obstawiam dopływ paliwa , poziom w komorze pływakowej praiwdłowy ? Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolek81 Opublikowano 2 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2015 sprawdzę poziom paliwa w komorze tego jeszcze nie zrobiłem. Dziękuję za odpowiedzi:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.