Greedo Opublikowano 11 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2015 (edytowane) Witam po długim czasie,Zakładam temat tutaj bo zagląda tu kilku cennych forumowiczów, m.in. Adam M. Brakuje niestety Piotra Dudka i zawsze chyba będzie.Przechodząc do tematu, kupiłem wczoraj GSX 750 S Katana z 1986 roku. Motocykl generalnie kompletny, ale stan nieznany. I tu pytanie - czy ktoś dyponuje serwisówką do tego sprzętu, albo chociaż danymi serwisowymi? Informacje o wymienności części silnikowych i podwoziowych też byłyby bardzo w cenie :)Chętnie poczytałbym też jak działa regulacja tylnego zawieszenia i jak to ew. naprawić.PS. motocykl to ten model, nie jest to żadne jajco Edytowane 11 Października 2015 przez Greedo Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major87 Opublikowano 11 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2015 http://www.classiccycles.org/ Może tam znajdziesz.Możesz pokazać jakieś foty tego swojego motura? Cytuj "Suzuki maj motór maj lajf"En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96 | En-125 2a '05 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 11 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2015 mam tylko z OLXa, wrzucam: Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major87 Opublikowano 11 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2015 Ło żesz qrfa, zajebista maszyna, nie wygląda jakby dużo było do roboty... Cytuj "Suzuki maj motór maj lajf"En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96 | En-125 2a '05 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 11 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2015 Silnik identyczny jak w moim GS1150, jedyna znaczaca roznica jest mniejszy stator alternatora i chyba inne nastawy / dysze gaznikow.Tylny amortyzator to samo, jeli jest zepsuty to jego naprawa moze byc niemozliwa a nowy to ponad $1000.Ten pojazd najlepiej trzymac w oryginale bo w tej chwili to juz rzadkosc i ceny za dobra sztuke zaczynaja rosnac.Aha jeszcze jedna roznica z moim - hydrauliczne sprzeglo. Wrooooooc, to 750 wiec ten silnik ma wal na panewkach. Sprawdz cisnienie oleju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 11 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2015 (edytowane) A czy amortyzator nie pasuje od GSX750ES /EF? na zdjęciach wygląda na to samo, kody części są różne ale stawiam że to kwestia malowania np wahacza. Gdzie wkręca się tam manometr do sprawdzenia ciśnienia? Motocykl oczywiście robię na oryginał, jak moje wszystkie, jestem zboczony na tym punkcie ;) Major87, motocykl jest przepiękny, ale roboty jednak będzie tam sporo. Dobrze chociaż że jest kompletny, brak jednej owiewki i byłaby kaplica. Niestety ale znaleźć takiego GSXa a co dopiero w Polsce i w dobrym stanie to prawie cud. Dlatego kupiłem w takim jaki był, trzeba go przemalować, zmienić koła (już zrobiłem risercz i są te same co w GSX 750 ES / EF), zmienić wydech (też GSX 750 ES), zamówić oryginalne lusterka no i przede wszystkim odpalić... Edytowane 11 Października 2015 przez Greedo Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major87 Opublikowano 11 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2015 Widać, że moto przepiękne. Aż zaczynam zazdrościć ;). Ta przednia owiewka to po prostu dzieło sztuki ;)Znalazłem coś takiego na Classic Cycleshttp://www.cmsnl.com/suzuki-gsx750_model13694/ Jeżeli uda mi się odzyskać dane z padniętego dysku, to postaram się dorzucić coś więcej. Niestety, ponad 100gb danych - serwisówek, moich filmików itp, poszło się kochać, a ja głupi nie zrobiłem żadnej kopii.... Cytuj "Suzuki maj motór maj lajf"En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96 | En-125 2a '05 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 11 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2015 Niestety, tę stronę też znam ale to inny model... Jakbyś odzyskał jakieś ciekawe rzeczy o takim GSXie to wrzucaj :) Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 11 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2015 Tak amor tylny powinien byc identyczny z modelem 750 ES/EF.Wszystko powinno pasowac od tej 750, jako ze Katana byla jej sportowym rozwinieciem ( glownie wizualnym ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 11 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2015 Adam M, no to ruszam na Allegro ;) Na pewno kupię mu złote kółka i tłumik.Silnik w tych modelach był ten sam czy znasz jakieś różnice? Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 11 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2015 Nie, byl taki sam z tego co przeczytalem na necie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 14 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2015 Ołrajt, hir łi goł egejn.Zalałem nowy olej, podłączyłem akumulator i po kilu minutach (przerwy oczywiście co kilka sekund) kręcenia kontrolka oleju nie gaśnie. Brudny czujnik ciśnienia? Odpalania chyba nie ma co ryzykować na razie. Motocykl stał kilka lat (ze 2 co najmniej) bez oleju ew z resztką. Czy mógł się od tego jakoś "zastać" ten czujnik? Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 14 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2015 Kurde. Nawet nie wiedziałem, że coś takiego istnieje :) To znaczy obrazek wklejony gdzieś kiedyś mi się rzucił w oczy, ale myślałem, że to tzw. "model studyjny" :)Gratulacje. Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 14 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2015 Wkrec zegar cisnienia oleju w miejsce czujnika, lub latwiej chyba w magistrale olejowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arturwroc Opublikowano 14 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2015 (edytowane) Gratuluje. Od dłuższego czasu szukam na aukcjach na ebay podobnego klasycznego sprzętu. Chciał bym CBX 1000 ale to raczej nie ten pułap cenowy ponieważ takie sprzęty to rżadkość a ich ceny są kosmiczne. Myślę że serwisówkę w oryginale możesz kupic w aso suzuki. Spytaj to nic nie kosztuje. Edytowane 14 Października 2015 przez arturwroc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.