Limo Opublikowano 6 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2015 To wina rozciągniętego łańcucha rozrządu. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drapakpl Opublikowano 6 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2015 Siema a jak moge sprawdzic czy napewno ten lancuszek jest wyciagniety? Bo podczas robienia gory silnika jak zdejmowalem walki to wszystko bylo wporzadku. I czy lancuszek ma tak siadac na tryby nie dokonca ma wchodzić na zeby zebatki od walkow rozrzadu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 6 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2015 Bo łańcuszek był dopasowany do kół zębatych w starej głowicy. Teraz założyłeś drugą i nie wchodzi na zęby. Jeszcze trochę się wyciągnie i się dopasuje... Żartowałem oczywiście, bo w takim stanie to się może zerwać. Trzeba założyć nowy niestety. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drapakpl Opublikowano 6 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2015 Czyli ewidentnie jest łańcuszek do wymiany ? Jak napinacz zwolnie i rusze pary razy wałem to siedzi na trybach bardzo mocno i nic nie odstaje, jak wsadze srubokret delikatnie to nie odchyli sie nawet minimalnie poza obwod zebatki wałka . Moze ja to jakos zle ustawiam ? bo wczesniej przed cała wymiana nie było nawet slychac łancuszka nic a nic dopiero po całym tym zabiegu z robota gory silnika wyszły takie buty ? Moglem go wyciagnac przez nieumiejetnie zakładanie wałków rozrządu ? Czy raczej to nie mozliwe ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 6 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2015 Moim zdaniem mógł się wyciągnąć przez to. Ale nie trać nadziei, ktoś zaraz może obalić moją tezę :laugh: Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drapakpl Opublikowano 6 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2015 Ok poczekam, jeszcze na kilka podpowiedzi, moze ktos inny sie wypowie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 6 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2015 łańcuszek zakładamy rozpoczynając od wałka wydechowego, później ssący a napinacz wybiera luz, który pozostaje... Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 6 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2015 dokładnie, łańcuch pewnie jest dobry, jak zrobisz to w poprawnej kolejności (jak wyżej) to wszystko zagra. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 6 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2015 to nie będzie działać na innych kołach, muszą być te na których łańcuszek się ułożyłjuż to przerabiałem i tylko nerwy były Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drapakpl Opublikowano 7 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2015 Ok spróbuję zalozyc wszystko w takiej kolejnosci jak kolega wyzej napisal i zdam relacje. A mam takie pytanie jeszcze, znak na wale to ten obok literki "T" ta pozioma kreska, to punkt.ustawienia rozrzadu oraz kreski ma walkach rozrzadu "in" na ssacym i "ex" na wydechowym musza idealnie zrownac sie jednoczesnie z gladzia glowicy? Czy moze na innym.znaku trzeba ustawic wal na dole zeby wtedy pokryly sie ladnie.znaki na walkach na gorze? ???? Nikt juz nie ma koncepcji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 7 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2015 Wyślę Ci zrzut z serwisówki jak będę w domu. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drapakpl Opublikowano 7 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2015 Walki ustawione ale znak na dole przy wale jest pomiedzy kreska a literka "T" lecz blizej do kreski czy tak moze zostac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 7 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2015 Ok spróbuję zalozyc wszystko w takiej kolejnosci jak kolega wyzej napisal i zdam relacje. A mam takie pytanie jeszcze, znak na wale to ten obok literki "T" ta pozioma kreska, to punkt.ustawienia rozrzadu oraz kreski ma walkach rozrzadu "in" na ssacym i "ex" na wydechowym musza idealnie zrownac sie jednoczesnie z gladzia glowicy? Czy moze na innym.znaku trzeba ustawic wal na dole zeby wtedy pokryly sie ladnie.znaki na walkach na gorze? ???? Nikt juz nie ma koncepcji?Tak Swoją drogą, ostatnio jak przerabiałem F4 to miałem zrzuconą głowicę akurat i GMP miałem gdy wał był w położeniu za tą linią występującą przy T. Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drapakpl Opublikowano 8 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2015 Ok Walki ustawione ale znak na dole na wale jest pomiedzy kreska a literka "T" lecz blizej do kreski czy tak moze zostac? ??? Jak myslicie? Bo chce sie upewnic czy to dobrze ustawilem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pamoz Opublikowano 8 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2015 Wg.serwisówki wałki ustawiasz na "T" . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.