Skocz do zawartości

Nie potrafię się zdecydować...


Rekomendowane odpowiedzi

Wiesz, generalnie to każde większe moto da mi więcej frajdy niż moja obecna Suza ;). Nie, żeby mi się znudziła, lubię czasem pojeździć na niej jak pajac, bo jednak ciągle się uczę nowych rzeczy, których spokojna jazda mnie nie nauczy. Dzisiaj wypadłem z kolesiem na Rjeju RS3, po powrocie na nowej oponie z przodu zostało mi może 5 mm 'kurzych pasków' (jak to się w ogóle po naszemu nazywa??) :D Na prostych objeżdżał mnie jak chciał, różnica naszych max prędkości to około 50km/h, ale ronda i zakręty były moje :D :D

Nie zmienia to jednak faktu, że masz rację, chciałbym coś, co szybko mi się nie znudzi ;). Bandita miałem dość objeżdżonego w czasie kursu, ale jak wsiadłem na FZ6 czy właśnie SV650, to dość często odkręcaniu manetki towarzyszyło głośne "ło k******aaaaa" i gdyby nie uszy, to uśmiechałbym się dookoła głowy ;).

Co do warunków, to mam chyba wszystkie możliwe wariacje pogody na swoim koncie - upały, ulewy, zima, wiatry w porywach do grubo ponad 100km/h (tutaj info czerpane z radia :D). Na takie warunki Suza zostanie, bo nawet jak mnie zdmuchnie, to nie będzie bardzo bolało - przynajmniej nie było najgorzej po mojej ostatniej glebie na oblodzonej jezdni, choć dupsko sobie obiłem ;).

A odnośnie dalszych wypadów, to jak na En-ce się da, to na wszystkim się da ;). Jak do tej pory mój rekord osobisty to 465 mil w jeden dzień :D. Prawie non stop jazda, po zakończeniu czułem się jakby mi głowa prosto z dupy wyrosła, ale bardzo miło wspominam.

Qadrat mi namieszał w głowie z tym lytrem, podoba mi się jak cholera, ale jak pisałem wcześniej - tu muszę się poważnie zastanowić. Prawie 10x więcej mocy jednak brzmi zachęcająco, ale...

"Suzuki maj motór maj lajf"
En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96 | En-125 2a '05

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Popatrz jeszcze na Horneta. Fajna geometria zawieszenia i silnik, który na pewno da sporo frajdy. Mocą się nie sugeruj, bo ta jest dostępna dość wysoko, tzn. jak chcesz jechać spokojnie to 3-4 tyś obr wystarczą, ale jak chcesz zabawy, to ruch manetką i jest ogień!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tadek, Hornetem dane mi było jeździć, ale szczerze mówiąc - jakoś mnie nie urzekł. Fakt, że był dość stary, ale co mi się nie podobało, to przegrzewający się silnik w czasie miejskiej, przepisowej jazdy. Być może ten egzemplarz był nieco do bani, nie wiem.


Maciej, a ja myślałem, że to ma jakiś odpowiednik w języku polskim ;)...

"Suzuki maj motór maj lajf"
En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96 | En-125 2a '05

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś musiało być nie tak. Jeździłem Hornetem w upałach i gęstym ruchu i nic kompletnie nie działo się z silnikiem. Jedyne, czego nie lubię w Hornetach to rama. Jestem zwolennikiem pancernych stalowych konstrukcji, które potrafią nie jedno przyjąć "na klatę".

 

Tak więc powtórzę się: bierz Bandziora - "będzie Pan zadowolony!"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejny, który namieszał :D :D :D Tutaj zapewne masz rację, ale są trackdaye dla mini twinów :).

 

Każdy z tych motocykli ma coś w sobie, więc dalej nie mogę się zdecydować :D. Przeglądam oferty i nawiązałem kilka kontaktów z bliższymi i dalszymi znajomymi, którzy próbują pogonić jakieś sprzęty.

Jedna panna ma zajebistego Bandita z początków produkcji. Zadbany, czyściutki, dodatkowo jej nawleczony to mechanik, więc kondycja raczej zajebista jak na wiek i przebieg. Cena 1000 funa.

Kolejny - SRAD po konkretnej przygodzie. Rozdupczony niemal cały tył, łącznie z elementami ramy - ale jak to powiedział właściciel "będzie jeździł, tylko trza doinwestować" :D :D :D Cena taka sama.

Patrzyłem też na SV-ki, ale tutaj już serio cudów nie ma. Za cenę, jaką chciałem przeznaczyć można w większości dostać coś do rocznika 2002, z przebiegami ponad 20, a nawet 40k mil. O ile na kosmetykę tak bardzo uwagi nie zwracam, o tyle nie chcę kupować nic wysłużonego. Jedno padło dalej stoi w kuchni, co prawda wymieniłem to i owo, ale to nadal padło :D.

"Suzuki maj motór maj lajf"
En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96 | En-125 2a '05

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejny, który namieszał :D :D :D Tutaj zapewne masz rację, ale są trackdaye dla mini twinów :).

 

 

 

Chyba nie zrozumiałeś :). Na track day możesz pojechać wszystkim ale na SV zabraknie Ci mocy po jednej sesji i będziesz musiał sprzedać :D

 

Ten rozdupcony srad za tysiaka to coś drogo. Za tyle powinny być sprawne. Może kup w pl i ściągnij do siebie. Ubezpieczenie tańsze ;)

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrozumiałem, dlatego dorzuciłem :D :D :D na końcu zdania ;).

Jak poznałem cenę, to ładnie podziękowałem. Tak jak mówisz, za tyle można dopaść sprawne sprzęty, w dobrej kondycji około 1500-2000. Dwóch koła miał teraz nie będę, ale szczerze mówiąc to zaczynam się zastanawiać, coby po prostu nie dozbierać. Nie spieszy mi się, a wiadomo że większa kasa = większy wybór.

"Suzuki maj motór maj lajf"
En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96 | En-125 2a '05

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli faktycznie interesuje Cię tor, to powiem Ci jak będzie :D: pojedziesz raz, drugi, spodoba Ci się iiiii...... przestanie Cię kręcić jazda po drogach publicznych :D. Serio, tak się dzieje. Jazda po prostu robi się nudna. Dlatego gienek będzie jak znalazł na codzienne poruszanie się. A srad na tor. I będziesz mógł mieć na polskich blachach bo rzadko kiedy będziesz jeździł po ulicach (tylko tyle żeby dojechać na tor) więc nie będzie problemu z ubezpieczeniem i policją.

 

Master plan :D

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja dwa lata temu sprzedałem er6 z 2006r. z przebiegiem koło 18000km za 6300 zł. Także może lepiej ściągnij coś z pl:)

 

A ja mimo, że od dwóch sezonów śmigam tylko na torze to chętnie bym pozapierdzielał po ulicy, przejazd z prędkością światła z pewnością dałby mi teraz więcej emocji niż kolenie torowanie:)

Edytowane przez heniek128
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Master plan :D


 

Także może lepiej ściągnij coś z pl:)


Kolejna sprawa do przemyślenia ;). Nie wiem tylko jak to będzie wyglądało z opłatami i transportem, no i będę musiał przerabiać światła (albo nakleić tą magiczną naklejkę na reflektor, można kupić w Halfords za kilka funtów ;)). Biorę się za czytanie, zobaczymy czy to ma szansę się opłacić.

"Suzuki maj motór maj lajf"
En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96 | En-125 2a '05

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak pisałem w innym temacie z Polski sie nie oplaca na wlasnosc bo Policaje sie czepia i bedzie gnoj ...

A tkm moto z angielskimi blachami jest inaczej postrzegane.

A motocykle powyzej 600 cc nie sa takie drogie, najdrozsze wbrew pozorom sa 125.

Edytowane przez majkelpl

ISRA: 27062
SREU: 614

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyczytałem wczoraj na stronie gov.uk, że pojazdy z innych krajów mogą być na wyspie max 6 miesięcy w ciągu roku. Czyli jak dla mnie to odpada całkowicie niestety. W razie kontroli nie wywinę się żadnym kitem pokazując prosiakom angielskie prawo jazdy :D

Co do cen 600 i 125 to Majki masz rację, ale z drugiej strony, jak pisałem wcześniej, nie chcę kupić żadnej padaki tym razem i chyba jednak dołożę nieco do budżetu. Za 2,5, może 3 tysie już ładną, młodą sztukę będzie można upolować. Chyba, że trafi się jakaś serio zajebista okazja, to będę się zastanawiał.

"Suzuki maj motór maj lajf"
En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96 | En-125 2a '05

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...