Major87 Opublikowano 27 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2015 Wiesz, generalnie to każde większe moto da mi więcej frajdy niż moja obecna Suza ;). Nie, żeby mi się znudziła, lubię czasem pojeździć na niej jak pajac, bo jednak ciągle się uczę nowych rzeczy, których spokojna jazda mnie nie nauczy. Dzisiaj wypadłem z kolesiem na Rjeju RS3, po powrocie na nowej oponie z przodu zostało mi może 5 mm 'kurzych pasków' (jak to się w ogóle po naszemu nazywa??) :D Na prostych objeżdżał mnie jak chciał, różnica naszych max prędkości to około 50km/h, ale ronda i zakręty były moje :D :DNie zmienia to jednak faktu, że masz rację, chciałbym coś, co szybko mi się nie znudzi ;). Bandita miałem dość objeżdżonego w czasie kursu, ale jak wsiadłem na FZ6 czy właśnie SV650, to dość często odkręcaniu manetki towarzyszyło głośne "ło k******aaaaa" i gdyby nie uszy, to uśmiechałbym się dookoła głowy ;).Co do warunków, to mam chyba wszystkie możliwe wariacje pogody na swoim koncie - upały, ulewy, zima, wiatry w porywach do grubo ponad 100km/h (tutaj info czerpane z radia :D). Na takie warunki Suza zostanie, bo nawet jak mnie zdmuchnie, to nie będzie bardzo bolało - przynajmniej nie było najgorzej po mojej ostatniej glebie na oblodzonej jezdni, choć dupsko sobie obiłem ;).A odnośnie dalszych wypadów, to jak na En-ce się da, to na wszystkim się da ;). Jak do tej pory mój rekord osobisty to 465 mil w jeden dzień :D. Prawie non stop jazda, po zakończeniu czułem się jakby mi głowa prosto z dupy wyrosła, ale bardzo miło wspominam.Qadrat mi namieszał w głowie z tym lytrem, podoba mi się jak cholera, ale jak pisałem wcześniej - tu muszę się poważnie zastanowić. Prawie 10x więcej mocy jednak brzmi zachęcająco, ale... Cytuj "Suzuki maj motór maj lajf"En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96 | En-125 2a '05 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadeo Opublikowano 28 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2015 Popatrz jeszcze na Horneta. Fajna geometria zawieszenia i silnik, który na pewno da sporo frajdy. Mocą się nie sugeruj, bo ta jest dostępna dość wysoko, tzn. jak chcesz jechać spokojnie to 3-4 tyś obr wystarczą, ale jak chcesz zabawy, to ruch manetką i jest ogień! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciejka69 Opublikowano 28 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2015 (edytowane) po naszemu mówimy na to chickeny :D Edytowane 28 Września 2015 przez maciejka69 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major87 Opublikowano 28 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2015 Tadek, Hornetem dane mi było jeździć, ale szczerze mówiąc - jakoś mnie nie urzekł. Fakt, że był dość stary, ale co mi się nie podobało, to przegrzewający się silnik w czasie miejskiej, przepisowej jazdy. Być może ten egzemplarz był nieco do bani, nie wiem.Maciej, a ja myślałem, że to ma jakiś odpowiednik w języku polskim ;)... Cytuj "Suzuki maj motór maj lajf"En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96 | En-125 2a '05 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadeo Opublikowano 29 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2015 Coś musiało być nie tak. Jeździłem Hornetem w upałach i gęstym ruchu i nic kompletnie nie działo się z silnikiem. Jedyne, czego nie lubię w Hornetach to rama. Jestem zwolennikiem pancernych stalowych konstrukcji, które potrafią nie jedno przyjąć "na klatę". Tak więc powtórzę się: bierz Bandziora - "będzie Pan zadowolony!" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 29 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2015 Bierz srada. Jak pojedziesz na tor to będziesz sobie w brodę pluł że masz SV lub co gorsze bandita. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major87 Opublikowano 29 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2015 Kolejny, który namieszał :D :D :D Tutaj zapewne masz rację, ale są trackdaye dla mini twinów :). Każdy z tych motocykli ma coś w sobie, więc dalej nie mogę się zdecydować :D. Przeglądam oferty i nawiązałem kilka kontaktów z bliższymi i dalszymi znajomymi, którzy próbują pogonić jakieś sprzęty.Jedna panna ma zajebistego Bandita z początków produkcji. Zadbany, czyściutki, dodatkowo jej nawleczony to mechanik, więc kondycja raczej zajebista jak na wiek i przebieg. Cena 1000 funa.Kolejny - SRAD po konkretnej przygodzie. Rozdupczony niemal cały tył, łącznie z elementami ramy - ale jak to powiedział właściciel "będzie jeździł, tylko trza doinwestować" :D :D :D Cena taka sama.Patrzyłem też na SV-ki, ale tutaj już serio cudów nie ma. Za cenę, jaką chciałem przeznaczyć można w większości dostać coś do rocznika 2002, z przebiegami ponad 20, a nawet 40k mil. O ile na kosmetykę tak bardzo uwagi nie zwracam, o tyle nie chcę kupować nic wysłużonego. Jedno padło dalej stoi w kuchni, co prawda wymieniłem to i owo, ale to nadal padło :D. Cytuj "Suzuki maj motór maj lajf"En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96 | En-125 2a '05 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 29 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2015 Kolejny, który namieszał :D :D :D Tutaj zapewne masz rację, ale są trackdaye dla mini twinów :). Chyba nie zrozumiałeś :). Na track day możesz pojechać wszystkim ale na SV zabraknie Ci mocy po jednej sesji i będziesz musiał sprzedać :D Ten rozdupcony srad za tysiaka to coś drogo. Za tyle powinny być sprawne. Może kup w pl i ściągnij do siebie. Ubezpieczenie tańsze ;) Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major87 Opublikowano 29 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2015 Zrozumiałem, dlatego dorzuciłem :D :D :D na końcu zdania ;).Jak poznałem cenę, to ładnie podziękowałem. Tak jak mówisz, za tyle można dopaść sprawne sprzęty, w dobrej kondycji około 1500-2000. Dwóch koła miał teraz nie będę, ale szczerze mówiąc to zaczynam się zastanawiać, coby po prostu nie dozbierać. Nie spieszy mi się, a wiadomo że większa kasa = większy wybór. Cytuj "Suzuki maj motór maj lajf"En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96 | En-125 2a '05 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 29 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2015 Jeśli faktycznie interesuje Cię tor, to powiem Ci jak będzie :D: pojedziesz raz, drugi, spodoba Ci się iiiii...... przestanie Cię kręcić jazda po drogach publicznych :D. Serio, tak się dzieje. Jazda po prostu robi się nudna. Dlatego gienek będzie jak znalazł na codzienne poruszanie się. A srad na tor. I będziesz mógł mieć na polskich blachach bo rzadko kiedy będziesz jeździł po ulicach (tylko tyle żeby dojechać na tor) więc nie będzie problemu z ubezpieczeniem i policją. Master plan :D Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 29 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2015 (edytowane) Ja dwa lata temu sprzedałem er6 z 2006r. z przebiegiem koło 18000km za 6300 zł. Także może lepiej ściągnij coś z pl:) A ja mimo, że od dwóch sezonów śmigam tylko na torze to chętnie bym pozapierdzielał po ulicy, przejazd z prędkością światła z pewnością dałby mi teraz więcej emocji niż kolenie torowanie:) Edytowane 29 Września 2015 przez heniek128 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major87 Opublikowano 29 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2015 Master plan :D Także może lepiej ściągnij coś z pl:)Kolejna sprawa do przemyślenia ;). Nie wiem tylko jak to będzie wyglądało z opłatami i transportem, no i będę musiał przerabiać światła (albo nakleić tą magiczną naklejkę na reflektor, można kupić w Halfords za kilka funtów ;)). Biorę się za czytanie, zobaczymy czy to ma szansę się opłacić. Cytuj "Suzuki maj motór maj lajf"En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96 | En-125 2a '05 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 29 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2015 (edytowane) Jak pisałem w innym temacie z Polski sie nie oplaca na wlasnosc bo Policaje sie czepia i bedzie gnoj ...A tkm moto z angielskimi blachami jest inaczej postrzegane.A motocykle powyzej 600 cc nie sa takie drogie, najdrozsze wbrew pozorom sa 125. Edytowane 29 Września 2015 przez majkelpl Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 30 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2015 Policja nic nie może zrobić jeśli stan techniczny jest bez zastrzeżeń. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major87 Opublikowano 30 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2015 Wyczytałem wczoraj na stronie gov.uk, że pojazdy z innych krajów mogą być na wyspie max 6 miesięcy w ciągu roku. Czyli jak dla mnie to odpada całkowicie niestety. W razie kontroli nie wywinę się żadnym kitem pokazując prosiakom angielskie prawo jazdy :DCo do cen 600 i 125 to Majki masz rację, ale z drugiej strony, jak pisałem wcześniej, nie chcę kupić żadnej padaki tym razem i chyba jednak dołożę nieco do budżetu. Za 2,5, może 3 tysie już ładną, młodą sztukę będzie można upolować. Chyba, że trafi się jakaś serio zajebista okazja, to będę się zastanawiał. Cytuj "Suzuki maj motór maj lajf"En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96 | En-125 2a '05 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.