Niesmiertelny Opublikowano 8 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2016 Mariusz ale technologia strasznie poszla do przodu i z tej polki to sa juz zabytkowe opony . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 10 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2016 (edytowane) SC2 nie na taką temperaturę. Pozdr.F, Edytowane 10 Czerwca 2016 przez filipr Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 12 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2016 spammerom przypominam, że do handlu jest giełda w przypadku sprzedaży prywatnej i jednostkowej, zaś dział reklama dla przedsiębiorcówjsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MatMax78 Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Hej był kiedyś temat tych nowych gum Metzeler Racetec RR Slick K1,K2, czy ktoś z Was może testował je ? Zastanawiam się nad ich kupnem. Piter Ty byłeś zainteresowany tymi gumami testowałeś je czy nie zdążyłeś ? :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość komandosek Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2016 (edytowane) Czy ktoś spotkał się z pękaniem bocznych ścian opony? Pacjent to Metzeller Rennsport, byłem ledwie z 3 razy na kisielinie i to tyle z jeżdżenia w tym roku. DOT 2014, założona z 2 miesiące temu. Meszanka k1. Edytowane 2 Sierpnia 2016 przez komandosek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Hej był kiedyś temat tych nowych gum Metzeler Racetec RR Slick K1,K2, czy ktoś z Was może testował je ? Zastanawiam się nad ich kupnem. Piter Ty byłeś zainteresowany tymi gumami testowałeś je czy nie zdążyłeś ? :) Tak jak Yuby napisał, jeżdżę na nich. Żywotność w moim przypadku dużo wyższa niż ciętych K1 i K2, które są teoretycznie zamiennikami SC1 i SC2. Zwłaszcza żywotność tyłów. Trzeba jednak uważać na ciśnienie, bo potrafi oponę zeżreć momentalnie jeśli jest złe. Nie tylko z powodu mojej złej techiniki (inny wątek), ale właśnie złego ciśnienia. Zgodnie z moim doświadczeniem na ciepło około 1,6 tył i 2,3 przód +/- 0,05 i powinno być o.k.Przy moich czasach, technice itd. nie mogę mieć do tych opon żadnych zastrzeżeń. Sam jestem ciekaw opinii kogoś kto jeździ szybciej. Nieśmiertelny? Testowałeś? Ciekawe, bo najszybsi koledzy w klasie 600 jakoś na slickach raczej nie jeżdżą :) Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MatMax78 Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2016 (edytowane) Ok to jedną informację już mamy jeśli chodzi o żywotność, druga która mnie interesuje to ten fidbeck czy opona daje dużo szybciej znak że puszcza tak jet np. właśnie z supercorsami, V01 podobno ten margines błędu ma dużo mniejszy, a jak jest w tych Metzeler Racetec RR Slick K1,K2 ? Ja mówię tu o tempie w granicach 1,41 - 1,43. Edytowane 2 Sierpnia 2016 przez MatMax78 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niesmiertelny Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Jesli chodzi o pekanie bocznych scian w Metzelerze ale i jakiejkolwiek innej oponie to reklamacja bo to wada fabryczna albo bardziej prawdopodobne zle skladowane .Moze tak sie zdarzyc jesli np. opona byla przechowywana w niskiej temperaturze ,byla twarda i ktos ja scisnal ,wtedy pojawiaja sie mikropekniecia i niestety ale z czasem to wychodzi.Ja dlatego np. nigdy nie zamawiam opon jak jest juz zimno bo podczas transportu rzucaja.przerzucaja gniota te opony i pozniej wychodza takie kwiatki . Jesli chodzi o Racetec to nie bralem sie za te opony ,mialem sprawdzone Bridgestony i nie chcialem juz mieszac, bylem zadowolony z Bridgestonow i z dzialania i zuzucia i z ceny.Ale moim skoromnym zdaniem w tempie 1:40-43(to juz jest dosyc dobre tempo) to raczej kazda opona typowo torowa da rade .Wiadomo moze tak byc ze kazdy ma jakies inne preferencje czy odczucia ale to juz jest takie tempo ze opona bedzie miala odpowiedna temperature wiec bedzie dzialac prawidlowo a to jest najwazniejsze .Wyczucie poslizgu opony przy tym tempie tez zalezy od tego jak mocno odkrecamy gaz .Jak plynnie to bedziemy czuc ze odjezdza ale jak gwaltowniej to nawet najlepsza opona nie zdarzy nas ostrzec.Z mojego skromnego doswiadczenia to obojetnie czy bedziecie jezdzic (jesli chodzi o to tempo i swieze opony typowo wyscigowe !)na Bridgestonach ,Metzelerach,Michelinach czy Pirelli wszystkie dadza rade .Istotna rzecz jest taka: ile ludzi jezdzi na tych oponach ktore wybierzecie bo wtedy dostep do wiedzy ( cisnieniach ,zuzyciu) bedzie lepszy i bedzie mozna kogos podpytac.Cene pomijam chociaz zdaje sobie sprawe ze tej jest istotna . Ja np. jezdze na Bridgestonach V02 ale nikt w miszczowskiej i chyba? w rookie 1000 z czolowki na nich nie jezdzi wiec nie mam kogo podpytac.Caly czas mam dylemat .Nie jezdza bo : przy wiekszym tempie juz nie daja rady ?Przyczyna mojego dzwona bylo to ze puscila przednia opona ,fakt ze mocno polozylem motocykl ale czy az tak mocno za np. taka Pirelli Superbike tez by pusciła ? Inna sprawa ze taki np. Szkopek jest w stanie np. zajebiscie szybko pojechac na takiej nawet nie topowej oponie ale on ma i lepsza technike i lepsze wyczucie i z tego to wynika. Nie odkreca tak gwaltowie gazu ,bo ma wieksza predkosc w zakrecie bo nie sklada tak mocno motocykla itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MatMax78 Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2016 No właśnie Piotr o to mi chodzi dla mnie najważniejszy jest fidback i cena. Przy moim budżecie nie mogę pozwolić sobie na błąd, głównie chodzi mi o ten sezon, a V właśnie mają ten mały margines, z Molikiem o tym rozmawiałem i to potwierdził pomimo tego że na SD sprzedają tylko V-łki. Myślałem o tym twoim upadku i tobie również nie dała żadnego ostrzeżenia, obojętnie czy ty za mocno się złożyłeś czy odkręciłeś manetę. Cena za te Raceteci jest naprawdę super ale chyba nie ma co eksperymentować na ten sezon tym bardziej że trenuję bardzo mało, praktycznie 5 sesji przed wyścigiem i nie ma kiedy tego przetestować.Ok chyba jednak zostanę na ten sezon przy tych supercorsach. Ostatnio jechałem na supercorsach za 200zł z czasem 1,42-43 i nadal czułem się komfortowo jeszcze zostało mięsa na jeden dzień właśnie w tym przedziale czasowym ale na wyścig chciałem zapodać coś nowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MatMax78 Opublikowano 15 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2016 Mam pytanie czy pireli diablo supercorsa sc2 to to samo co pireli diablo supercorsa V2 ? Dlaczego do pireli diablo supercorsa SP dodają V2 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomaszKoo Opublikowano 15 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2016 (edytowane) V2 to nowsza opona. Taki jakby facelifting supercorsy.Sc to mieszanki, sp to drogowa wersja.V2 jest sc i sp. Edytowane 15 Sierpnia 2016 przez TomaszKoo Cytuj Strony internetowe i aplikacje www: www.seeyou.net.plAutomatyzacja produkcji, kartoniarki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.