trop122 Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Mam problem z yamahą FZR 750 R.Motocykl uruchamia bez większego problemu tylko jeśli zacznie łapać temperaturę to pierwszy cylinder przestaje pracować i gaśnie,uruchomić wtedy jest problem. Jeśli w końcu odpali jak dodaję gazu i tak pierwszy nie działa Czasem jest tak, że pracuje stojąc na wolnych obrotach, dodam gazu spadnie na wolne i dalej działa Nie wiem czy to jest wina świec, gażników, modemu,cewki, a może problem tkwi gdzieś głębiej. Proszę o jakąś poradę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
proxma Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Zacznij od wymiany świec na nowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bruns Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Nie wiem czy to jest wina świec, gażników, modemu,cewki, a może problem tkwi gdzieś głębiej.Z grubsza wiesz gdzie szukać , więc sprawdzaj po kolei . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ventura Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Osobiście to najpierw podpiął bym wakuometry. Generalnie to takie zabiegi trzeba by zacząć od podstaw. Najpier sprawdzić luz zaworowy i ciśnienie sprężania. Jeżeli ci się chce to zamienić świece i cewki czy nadal nie będzie pierwszy gar chodził. Może być też że zaworek iglicowy się zacina. Jak będzie kuśtykał na trzech garach to zgaś go i wykręć świecę, będzie coś wiadomo czy to nie wina gaźnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bruns Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2015 `Ja bym zaczął od oględzin koloru świec , czy nie są czarne zakopcone .To objaw typowy dla gaźników które mają za duzy poziom paliwa i przelewają na wolnych obrotach , przy otwartej przepustnicy silnik przepali wszystko nawet bogatą mieszankę . .Sprawdź kolor świec i poziomy paliwa w gaźnikach , to jest podstawa , inaczej ich nie wyregulujesz . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.