Skocz do zawartości

trop122

Forumowicze
  • Postów

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    YAMAHA FZR 750
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Białystok

Osiągnięcia trop122

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. W tym silniku było niskie ciśnienie,tylko 3.05-4.0 atm.Silnik uruchamiał się z lekkim trudem. Wymieniłem pierścienie i ciśnienie wzrosło od razu po złożeniu do 7.0-8.0 atm.W tej chwili nie mogę go uruchomić.Jak użyłem samostartu to odezwał się na jednym może dwóch cylindrach tak od niechcenia i dalej nic.W książce podane jest ciśnienie 12 atm. To przy takim jak tu jest powinien zaskoczyć. Proszę o jakąś poradę co mogę z tym zrobić nie wywalając tego na złom.
  2. zmiana hasła

    1. tomkusi1

      tomkusi1

      221port ,takie hasło xD ?

  3. Proszę o poradę.Czym się różni silnik do yamahy fzr 1000 stary typ od nowego?
  4. Zmieniłem wszystkie gumki na zaworach przy okazji sprawdziłem szczelności zaworów ,niektóre trochę puszczały więc dotarłem je ręcznie najdrobniejszą maścią i wszystko wyszło ok.Po złożeniu wszystkiego silnik pracował dobrze po jakimś czasie jak go odpalałem wszystko było w porządku,a jak się nagrzał to wariował,Znajomy powiedział żebym sprawdził luzy na zaworach wydechy mieszczą się w tolerancji natomiast w ssące prawie wszystkie nie mogę włożyć blaszki 0,05.To jest chyb strasznie mały luz.Po dotarciu tych zaworów sprawdzałem luz i był ok.To możliwe,że one same się dopasowały? W razie czego czy płytki można samemu zeszlifować? Proszę o jakąś dobrą radę,Nie chcę już mojego motocykla odstawić na zimę.
  5. W moim motocyklu yamaha FZR 750R sprzęgło bierze na samym końcu wygląda na to, tarcze się kończą.Przeglądałem różne tarcze różnych firm i cenach kompletnie mieszanych Nie jest to nowy motocykl.Proszę o jakąś poradę jakie tarcze do niego założyć.Jeszcze jedna rzecz,czy sprężyny mogę zmienić na inne bo to sprzęgło jest bardzo twarde, a lewy nadgarstek trochę mi się uszkodził nie na motocyklu.Za każdą poradę dziękuje.
  6. Proszę o pomoc.Ten motocykl ma problem z gażnikiem chyba. Uruchamia się bez problemu na dotyk.Pracuje przez parę minut i słychać strzelanie w gażniki nie ciągle ale co jakiś czas. jak zaczyna strzelać to przy dodaniu gazu słabo wchodzi w obroty , nawet strzeli i zgaśnie.Czy może być złe ustawienie składu mieszanki,W każdej rurze wydechowej jest śruba do podłączenia sondy,Czy da się wyregulować inaczej niż liczba obrotów jaką podaje książka.
  7. Dzięki za zainteresowanie tym tematem.Pogrzebałem się w tym parę godzin i jest ok. W tym motocyklu są dwa kraniki pod zbiornikiem główny i z prawej strony taki z napisem RES lub ON.Jest także czerwony przycisk przy kierownicy od zapłonu i pompy paliwa i jest taki przekaznik przez który jest zasilana pompa i on po jakimś czasie u mnie się wyłączał,Zmieniłem go na inny jaki miałem w garażu jest ok,
  8. Mam problem,myślę,że z pompą paliwa.Motocykl ma zsynchronizowane gażniki,uruchamia się bez problemu.Gdy wyjeżdżam na drogę jedzie przez jakiś czas normalnie po jakimś czasie chyba po kolei przestają działać gary,aż wreszcie nawet przy pełnym gazie zjeżdżam na pobocze i koniec.Muszę kilka razy przełączyć start i stop słyszę jak pompa podaje paliwo potem starter i odpali nawet bez problemu.Wyjadę na drogę i po jakimś czasie znowu to samo Buuuuu.i stoję.Proszę o jakąś radę
  9. Mam problem z yamahą FZR 750 R.Motocykl uruchamia bez większego problemu tylko jeśli zacznie łapać temperaturę to pierwszy cylinder przestaje pracować i gaśnie,uruchomić wtedy jest problem. Jeśli w końcu odpali jak dodaję gazu i tak pierwszy nie działa Czasem jest tak, że pracuje stojąc na wolnych obrotach, dodam gazu spadnie na wolne i dalej działa Nie wiem czy to jest wina świec, gażników, modemu,cewki, a może problem tkwi gdzieś głębiej. Proszę o jakąś poradę.
  10. Witam mam YAMAHE FZR 750 R.Wymieniona została uszczelka pod głowicą,wszystko było w porządku.Po jakimś czasie do 3 cylindra zaczą dostawać się olej w takiej ilości,że zalewa świecę.Czy to jest wina uszczelki? może padło coś innego.Nie wiem co mam robić.Uszczelniacze zmienione na wszystkich zaworach.Proszę o pomoc.Mariusz.
  11. Proszę o pomoc. Kupiłem nową uszczelkę pod głowicę,jest cała metalowa z trzech części.Przed założeniem trzeba ją czymś posmarowac czy poprostu dokrecic głowice całkiem na sucho,Ktoś mi mówił zebym posmarował ją sylikonem,albo towotem.Myślę,ze to bez sęsu bo wciśnie sie to coś do cylindrów i na zewnątrz,Kompletnie nie wiem jak mam postąpić.
  12. kiedys miałem taki problem za granicą,aby dorobić kluczyk do stacyjki poprostu wyjąłem cała stacyjkę zawiozlem do serwisu,na drugi dzień odebrałem stacyjkę z dorobionymi 2 kluczykami.
  13. Mam problem z yamahą FZR 750R.Kupiłe ten motocykl jako motocykl ktury działał poprawnie w tamtym sezonie,a teraz nie chce odpalic; odrazu sprawdziłem ciśnienie w cylindrach. Każdy cylinder miał inne, tak ogólnie żaden ie miał większego niż 3.5 bar.. Rozebrałem silnik i okazało sie,że prawie wszystkie pierścienie są zapieczone, wyjołem wsztstkie w całości sprawdziłem szczeliny na zamkach . Żaden nie ma wiecej niz 0,8 Nie wiem czy mogą one jeszcze pracować.Może ktoś mi doradzi co mam zrobić, Jesli trzeba zmienic pierścienie to gdzie powinienem ich szukać.Kiedyś pracowałem w warsztacie jako mechanik lecz taki silnik motocyklowy jest moim pierwszym jaki widze od środka Jeśli ktos mi cis doradzi byłbym bardzo wdzięczny
  14. Moze ktos mi powie jaka może być szczelina na zamku po wlozeniu pierscieni do cylindra.Moje mają ok.1.05mm. Trzeba je zmienic czy mogą być?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...