michoa Opublikowano 4 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2015 na filmy z lasu, 95% maszyn jeżdżących po lesie to full'e. Do amatorskiej jazdy dla rekreacji to w zupełności wystarcza. a można wiedzieć skąd wziąłeś ten swój wynik ? ewentualnie od kogo kupujesz narkotyki bo sam bym wziął :D ? Ale to może wynika z terenu bo zgaduję że nad morzem trudniej o sensowne górki dla mnie cross w lesie ma sens tylko w bardzo trudnym terenie np w górach gdzie wykorzystasz lekkość moto bo każdy kilogram jest na wagę złota...... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4jku Opublikowano 4 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2015 Michoa, jako były użytkownik KX odpowiem że exc 2t bije w terenie (lasy, górki itp) na głowę KXa. Wystarczył kamienisty podjazd z miejscem do rozpędu 2m i już mi się rzygać chciało. Gdzieś gdzie na KLR250 wyjeżdżałem bez problemu, na KXie nie wiedziałem jak górkę ugryźć. Za to na lokalnym "niby torze", to była maszyna do latania... W terenie, maszyna do zamęczania się. Staniesz w połowie górki (jeśli jest na tyle łagodna że możesz stać) i na KLR, WR, EXC ruszę praktycznie z miejsca i mogę pruć do góry, na KX droga w takiej sytuacji była tylko jedna -> w dół. Ja wiem że się da, tylko widać nie jestem na tyle ogarnięty żeby w takim terenie na crossie śmigać, do tego wychodzę z założenia że lepiej sobie ułatwiać a nie utrudniać życie. Jeśli chodzi o wagę o której wspomniałeś, to właśnie dlatego przesiałem się z WR na exc 2t ;) nie trzeba do tego crossa. dla mnie cross w lesie ma sens tylko w bardzo trudnym terenie np w górach gdzie wykorzystasz lekkość moto bo każdy kilogram jest na wagę złota...... Generalnie mam zdanie dokładnie na odwrót :D czyli w lekkim ternie spoko, w ciężkim.... No nie do tego jest zaprojektowany... Cytuj Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :) https://battle.net/recruit/SGD6NTGVLV?blzcmp=raf-hs&s=HS&m=pc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mort3n Opublikowano 4 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2015 To raczej dane nie poparte żadnymi badaniami bo z tego co widzę w Małopolsce to raczej 80% to enduraki. Ale to może wynika z terenu bo zgaduję że nad morzem trudniej o sensowne górki, tymczasem ja wychodzę z pracy, wsiadam na moto w Mogilanach i mogę lasem dojechać do Makowa Podhalańskiego, a nie jest to droga płaska ;) No nad morzem panują crossy, z tego co kojarzę to na jakieś 10 crossów są dwa enduraki. A górki jako takie są, ale mało ich. Jest więcej "zapie**lania" po lesie, łąkach i plaży. a można wiedzieć skąd wziąłeś ten swój wynik ? ewentualnie od kogo kupujesz narkotyki bo sam bym wziął :D ? dla mnie cross w lesie ma sens tylko w bardzo trudnym terenie np w górach gdzie wykorzystasz lekkość moto bo każdy kilogram jest na wagę złota......Cross w trudnym terenie odpada całkowicie, inna przełożenia i zawieszenie robią swoje, na podjeździe nigdy nie zabraknie Ci mocy, ale prędkości już tak bo co chwilę kończą Ci się biegi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adel Opublikowano 5 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2015 Wszystko zalezy od terenu i umiejetnosci jakie ma kierowca. Do pierdzenia po płaskim lesie to każdy motocykl wystarczy: Dr big, bmw gs, drz, xt, dr, yz, sx, exc itd. Natomiast im trudniejszy teren tym grono motocykli się zawęża do tego stopnia ze w mś enduro jeżdża tylko 300 2t hard enduro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4jku Opublikowano 6 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2015 ... w mś enduro jeżdża tylko 300 2t hard enduro. Poniosło Cię... Cytuj Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :) https://battle.net/recruit/SGD6NTGVLV?blzcmp=raf-hs&s=HS&m=pc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 6 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2015 Cross w trudnym terenie odpada całkowicie, inna przełożenia i zawieszenie robią swoje, na podjeździe nigdy nie zabraknie Ci mocy, ale prędkości już tak bo co chwilę kończą Ci się biegi. idąc twoją logiką to enduro krzeszowice latają w bardzo trudnym terenie i enduro u nich na placach jednej ręki policzysz :D zresztą chłopie po co ci prędkość w trudnym terenie :D Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mort3n Opublikowano 6 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2015 idąc twoją logiką to enduro krzeszowice latają w bardzo trudnym terenie i enduro u nich na placach jednej ręki policzysz :D zresztą chłopie po co ci prędkość w trudnym terenie :DDziwne pytanie po co prędkość, podjeżdżałeś kiedyś pod jakiś naprawdę stromy podjazd? Czy Twoja jazda w terenie ograniczała się tylko do jeżdżenia po małej żwirowni? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 6 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2015 (edytowane) no i pod ten podjazd podjeżdżasz jaką prędkościa ? przeciętna crossówka 450 z palcem między nogami kobiety poleci 100 km/h pod jakie podjazdy ty latasz że trzeba ci więcej :D ? ja ze żwirowni wiem tyle że kąt zbocza ogranicza prędkość natarcia znacznie , jak jest bliski 90 stopni to zamykanie 4 czy 5 biegu na rozpędzie skończy się wbiciem w ścianę i stypą , żaden zawias ani pozycja ani rwanie za kierę ci nie pomoże, napędzać do kosmicznych prędkości to się można jak najazd jest łagodny........ja tydzień temu xr600 szedłem pełną 3 i zaskoczył mnie miękki piach na początku zbocza finalnie nawet przednie koło nie wystawało a mnie od salta przez kierę aż zęby bolały :D tu masz stromy i długi podjazd widzisz żeby ktoś tam leciał 100km/h czy więcej ? Edytowane 6 Listopada 2015 przez michoa Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spaliniarz Opublikowano 6 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2015 (edytowane) W bibli jest napisane , że na crosie ustawionym na tor nie będziesz wstanie uzyskać takich czasów(albo będzie to o wiele trudniejsze ) jak na hard enduro ustawionym do typowej jazdy w HE i na odwrót i koniec kropka a to ze ktoś tam lata na crosie po górkach to nic nie znaczy bardzo dużo ludzi wybiera crosa bo "zapie**ala i zajebiscie wygląda " a wszystko zmienia się do pierwszego remontu albo jak kierownice wyrwie na kożeniu i skopie dupsko :) Z podjazdami na full crosach to może być problem tylko przy wolniejszych odcinkach (na tych słabszych sprzętach bez dołu ;)) , pionowe napewno nie będą robić problemu bo tym i tym trzeba dobrze najechać żeby polecieć :) i to trzeba uważać czesto żeby nie wystrzelić . Edytowane 6 Listopada 2015 przez Spaliniarz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mort3n Opublikowano 6 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2015 (edytowane) Podjazdy na 5-tce.. Jeszcze nie próbowałem ;) Ale z tego co się orientuję to mowa jest o "trudnym terenie". Nie miałem na myśli rozpędzania się do 5-tki i wbijania w podjazd. Załóżmy że startujesz z miejsca i musisz podjechać pod jakiś stromy ale nie za długi podjazd. Startujesz z 2-ki podjeżdżasz.. Za krótka bo już łapiesz odcięcie, a stoisz w miejscu, a 3-ki np. nie masz jak wbić bo rozpęd jest za krótki.. I właśnie to miałem na myśli, enduro ma zupełnie inne przełożenia i skrzynię. I w takim "hard enduro" nie ma szans. Edytowane 6 Listopada 2015 przez mort3n Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4jku Opublikowano 6 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2015 Enduro służy do jazdy enduro, cross służy do jazdy cross. Enduro jest lepsze do jazdy enduro niż cross, cross jest lepszy do jazdy crossowiej niż enduro. Chyba że inżynierowie z całego świata nie wiedzą co robią i możecie im coś doradzić. Czy ktoś się z tym nie zgadza? Cytuj Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :) https://battle.net/recruit/SGD6NTGVLV?blzcmp=raf-hs&s=HS&m=pc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mort3n Opublikowano 6 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2015 Enduro służy do jazdy enduro, cross służy do jazdy cross. Enduro jest lepsze do jazdy enduro niż cross, cross jest lepszy do jazdy crossowiej niż enduro. Chyba że inżynierowie z całego świata nie wiedzą co robią i możecie im coś doradzić. Czy ktoś się z tym nie zgadza?Amen. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adel Opublikowano 7 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2015 Poniosło Cię...Tak? To sprawdź sobie np liste startową gold na romaniacsie, albo powiedz czemu w ms rozdaje karty ktm, beta, huska, tm, a japońce zamykają tabelę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mort3n Opublikowano 7 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2015 Tak? To sprawdź sobie np liste startową gold na romaniacsie, albo powiedz czemu w ms rozdaje karty ktm, beta, huska, tm, a japońce zamykają tabelę?Bo nie robią już 2t, chociaż gdzieś kiedyś słyszałem że Yamaha chcesz do WR-ki wrzucić właśnie 300-te w 2t. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.