leopiessi Opublikowano 29 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2015 Witam,Posiadam Sachsa ZZ 125, prawie to samo co Yamaha DT te same części itd. i mam mały problem. Mianowicie po 2 latach nieodpalania mam problem z odpaleniem silnika. Niestety, nie było mnie w kraju i nie miałem kogo poprosić o przepalanie. Na świecy jest iskra, sprawdzałem, próbowałem również dać trochę benzyny na tłok i odpala na jakieś 10 sekund i gaśnie (jak już spali całe paliwo). Oczywiście gaźnik wyczyściłem dokładnie, spuściłem stare paliwo itd. Co prawda był dosyć brudny, na pływakach osadził się dziwny zielony nalot (też wyczyściłem). Miałem podejrzenie, że zatkała się taka membranka tuż przed ujściem paliwa do gaźnika ale sprawdzałem i przepuszcza paliwo. Ogólnie mam wrażenie, że w ogóle nie zasysa paliwa z gaźnika. Gaźnik to Dellorto PHBH VS. Nie jestem wielkim specjalistą w temacie więc proszę o pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 29 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2015 Nie przyszło Ci do głowy że ten zielony nalot będzie wszędzie, w dyszach, kanalikach, etc.? Gaźnik do myjki. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 30 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2015 Zastosuj chemię do gaźników.Później potraktuj gaźnik sprężonym powietrzem.Powinno pomóc. Jak wygląda króciec ? Nie jest popękany/sparciały ? Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leopiessi Opublikowano 30 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2015 właśnie odkryłem że jest troche popękany. Jaką chemie polecasz? Co zrobić z króccem wymieniać czy próbować kleić (choćby po to żeby sprawdzić czy to przez to nie bierze paliwa) ? dzieki za info tak w ogólerozkręciłem cały gaźnik dokładnie przeczyszciłem wszsytko, króciec ssący róznież wymieniłem na szczelny i nadal nic nie ssie paliwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 31 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2015 właśnie odkryłem że jest troche popękany. Jaką chemie polecasz? Co zrobić z króccem wymieniać czy próbować kleić (choćby po to żeby sprawdzić czy to przez to nie bierze paliwa) ? dzieki za info tak w ogóle rozkręciłem cały gaźnik dokładnie przeczyszciłem wszsytko, króciec ssący róznież wymieniłem na szczelny i nadal nic nie ssie paliwanieprawda w przeciwnym razie Twój motocykl jeździłby jak należy... Nie przyszło Ci do głowy że ten zielony nalot będzie wszędzie, w dyszach, kanalikach, etc.? Gaźnik do myjki.Gaźnik do myjki. Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hipolfs Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Wykręć króciec i sprawdź czy pęknięcia są aż do wnętrza gaźnika. Jeżeli gaźnik był wyczyszczony to powinien śmigać chyba że podłączyłeś przewód paliwowy w miejsce np przewodu od podgrzewania w gaźniku ewentualnie z podciśnieniem i kranik się nie otwiera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertfilip Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Do króćca ssącego podczas kręcenia dawaj strzykawką paliwo, jeżeli odpali i będzie coś łapał, to coś zje***** z gaźnikiem, jeżeli nie odpali to na początku wymień świece. Jesli dalej nie będzie odpalać to sprawdź, czy ta membrana jest dobra, jeżeli okaże się, że wszystko w porządku, możesz mieć nieszczelność między kraterami, w co wątpię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.