gta175 Opublikowano 23 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2015 Witam.Mam mały problemik z R6. Moto przy 4tys obrotów szarpie, jak przekroczy 4tys to idzie jak zła.Zawory ok , rozrząd ok, nowe świece, gazniki czyszcone, składy ustawione, poziomy pływaków ksiązkowe, Jakieś pomysły? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 23 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2015 Śrubami składu mieszanki możesz tylko wyregulować jałowe i niskie obroty. A masz dziurę w przejściu na średnie. Wydech przelotowy jak mniemam. A filtr powietrza jaki? Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KirkBlade Opublikowano 24 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2015 Na każdym biegu Ci tak robi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 24 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2015 exup dziala? Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gta175 Opublikowano 28 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2015 Tłumik standard. Filtr KN wyczyszczony nasmarowany.Exup działa.Znalazłem ciekawostkę że według manuala powinny być dysze 148 i 154 przykładowo a ma w gaźnikach 138.Wymienie dysze i zobacze jaki będzie efekt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 28 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2015 A świece jaki mają kolor. Z takim filtrem będziesz miał uboższą mieszankę więc jeśli świece są białe to jak najbardziej powinieneś zwiększyć dawkę paliwa. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 29 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2015 Śrubami składu mieszanki możesz tylko wyregulować jałowe i niskie obroty. A masz dziurę w przejściu na średnie. Wydech przelotowy jak mniemam. A filtr powietrza jaki?Właśnie jak najbardziej wpływ na to ma regulacja śruby składu mieszanki...Druga sprawa: jeżeli motocykl pracuje dobrze przy pełnym obciążeniu to dysze są odpowiednie..Zwróciłbym uwagę na przepustnice podciśnieniowe. Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Macieksib Opublikowano 13 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2015 Troszkę odkopię może sie przyda. Mój kilofazerek tez miał problem z szarpaniem do 4 tys obrotów na każdym biegu i na 99% walnięta skrzynia a najłatwiej sprawdzić zdejmując łańcuch i u mnie tucze po zapięciu jakiegokolwiek biegu a w tygodniu idzie na serwis jeśli skrzynia jest ok to może napęd krzywo wyciągnięty, źle wyregulowany lub za słabo smarowany pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 13 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2015 Maciek to skrzynia na 1% a na 99% napęd, bądź czujny i nie daj się naciągnąć;) Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Macieksib Opublikowano 13 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2015 Tylko ze u mnie żeby wyeliminować problem napędu zdjąłem koło i łańcuch i na neutralny silnik pracuje równo i elegancko a po włączeniu jakiegoś biegu obojętnie stuka i puka nie regularnie a jak moto było złożone to szarpał na każdym biegu przy niskich obrotach ,powyżej 4 tys jest wszystko ok moto jedzie jak szalone wiec w moim przypadku to raczej skrzynia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 13 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2015 Wałek zdawczy jak nie ma obciążenia to stuka- to normalne. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Macieksib Opublikowano 13 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2015 (edytowane) to co jej jest motocyklem szarpie przy niskich obrotach na każdym biegu nie da sie jeździć. Kompresja sprawdzona wszędzie 13.2 świece nowe gaźniki czyszczone regulowane i synchronizowanemoto pali od strzała trzyma obroty chodzi równo łańcuch jeszcze oryginalny ale nie powyciągany ustawiony dobrze żadne ogniwo nie jest zapieczone i nasmarowany łańcuch, zębatki ok to co może być nie tak to jest filmik jak działa skrzynia Edytowane 13 Września 2015 przez Macieksib Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 13 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2015 No napewno nie skrzynia.To szarpanie jest na konkretnym biegu gdy sprzegla klowe sa na wylocie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Macieksib Opublikowano 13 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2015 ok to gdzie szukać przyczyny skakania moto na niskich obrotach do 4 tys jazda w korku lub po zakrętach jest nie możliwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 13 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2015 Nie wiem jaki to rodzaj szarpania, więc ciężko powiedzieć na odległość.Taki dźwięk jest normalny, to stukają kły biegów o siebie, bo nie mają obciążenia i latają od lewej do prawej, poza tym ten motocykl nie chodzi ładnie, równo. Tak to słyszę i myślę, że to wina gaźników. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.