Skocz do zawartości

Macieksib

Forumowicze
  • Postów

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    FZS 1000 i ER5
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Normanton UK

Osiągnięcia Macieksib

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. ten temat powstał pewnie do nabijania postów i moim zdaniem jest do usunięcia większość wypowiedzi nic nie wnosi do tematu poza tym wypowiadający sie w temacie nie czytają ze zrozumieniem i piszą głupoty ze głowa boli. Autor tematu dostał wszystkie możliwe przyczyny niesprawności motocykla poza tym wykazał sie brakiem jakiejkolwiek wiedzy na temat użytkowania motocykla.
  2. temat śmieszny a odpowiedzi jeszcze bardziej śmieszne 1. kto i po co wrzuca biegi na wyłączonym silniku? 2. jeśli przy włączonym biegu i niepracującym silniku można przepchać motocykl bez wciskania sprzęgła to tylko pasuje wypowiedz lima brak kompresji, a przyczyn może być dużo lub sprzęgło jest u kresu swojej wytrzymałości. nie zmieni tego żadna zmiana płynu ponieważ płyn odpowiada za rozłączanie sprzęgła a jeśli bez wciśniętej klamki można przepchnąć motor to coś jest uszkodzone (patrz wyżej ) Dodam jeszcze do autora tematy wymiana płynu pomaga w tym ze tarcze sprzęgła lepiej sie rozłączają ale jeśli w pierwszym poście piszesz wszystkie obiawy to moje wnioski są takie: kompresja jest ponieważ motocykl pali wiec jest ok na odpalonym silniku wszystkie biegi wchodzą wiec skrzynia ok zostaje tylko skończone sprzęgło które sie ślizga i moto nie jeździ tak jak powinno sprzęgło do roboty pozdrawiam
  3. translap jest do jazdy po szutrach wiec to nie to a może paproch dość duży w gaźniku, kiedy było zaglądanie w gaźniki? jak by membrana była nie szczelna to by cały czas był problem i by nie przeszło
  4. chylę głowę sprawcą szarpania okazały sie gaźniki. Poziom paliwa został na 12.5 mm według książki a śrubki od składu mieszanki dałem na 3,5 obrotu a nie 2 i jest prawie dobrze podciśnienie wzrosło do 210 "nie pamietam skali" a było 140 a powinno być 225. Moto nie szarpie ale trochę za bogato gdzieś bo daje paliwem wiec jutro sprawdzę świece i zrobię korekty Dziękuje za pomoc i pozdrawiam
  5. Witam strzelanie w gaźnik to obiaw zbyt ubogiej mieszanki wiec musisz wyregulować. Analizator spalin podłączyć pod wypustki w kolektorach wydechowych, Świeca Colortune i ustawienie mniej dokładne, Metodą na kolor świecy ale jest to czaso i nerwo chłonne i mało dokładne są jeszcze inne metody ale jest wiele opinii na ich temat pozdro
  6. moto ma przejechane 7500 mil wiec nie dużo a przed rozbieraniem było odkrecone na dwa obroty od składu mieszanki poziom paliwa na 12,5 wiec książkowe ustawienia przywróciłem a stało sie to z dnia na dzień moto zaczęło szarpać i pucha oryginalna trochę nie składnie ale zmęczony jestem
  7. gaźniki czyszczone poziom paliwa ustawiony na serwisówke tak jak i dysze wolnych obrotów zsynchronizowane tylko jedna rzecz może budzić zastrzeżenie mianowicie wartość podciśnienia jest mniejsza w serwisowce jest 225 nie pamietam jednostki a u mnie wszędzie jest po 140 według carbtune na innych moto pokazuje właściwe wartości sprawdzane na fzs 600 i er5 wiec to nie wina urządzenia. lewego powietrza raczej nie bierze bo obroty nie rosną jak psikam plakiem.
  8. ok to gdzie szukać przyczyny skakania moto na niskich obrotach do 4 tys jazda w korku lub po zakrętach jest nie możliwa
  9. to co jej jest motocyklem szarpie przy niskich obrotach na każdym biegu nie da sie jeździć. Kompresja sprawdzona wszędzie 13.2 świece nowe gaźniki czyszczone regulowane i synchronizowane moto pali od strzała trzyma obroty chodzi równo łańcuch jeszcze oryginalny ale nie powyciągany ustawiony dobrze żadne ogniwo nie jest zapieczone i nasmarowany łańcuch, zębatki ok to co może być nie tak to jest filmik jak działa skrzynia
  10. Tylko ze u mnie żeby wyeliminować problem napędu zdjąłem koło i łańcuch i na neutralny silnik pracuje równo i elegancko a po włączeniu jakiegoś biegu obojętnie stuka i puka nie regularnie a jak moto było złożone to szarpał na każdym biegu przy niskich obrotach ,powyżej 4 tys jest wszystko ok moto jedzie jak szalone wiec w moim przypadku to raczej skrzynia
  11. Troszkę odkopię może sie przyda. Mój kilofazerek tez miał problem z szarpaniem do 4 tys obrotów na każdym biegu i na 99% walnięta skrzynia a najłatwiej sprawdzić zdejmując łańcuch i u mnie tucze po zapięciu jakiegokolwiek biegu a w tygodniu idzie na serwis jeśli skrzynia jest ok to może napęd krzywo wyciągnięty, źle wyregulowany lub za słabo smarowany pozdro
×
×
  • Dodaj nową pozycję...