Adrian Ławniczak Opublikowano 10 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2015 Witam,od niedawna posiadam r6 rok 2002. Po kilku dniach rozładował mi się akumulato. Nie mogłem odpalić motocykla ze starteru Ale z biegu palił bez problemu lecz nie podkładował się nic w trakcie jazdy ,dalej musiałem palić z "dwójki ".Pod ładowałem akumulator i palił ze starteru lecz po przejechaniu kilku dziesięciu kilometrów miałem postuj i znowu nie chchciał zapalić ,a z biegu palił od razu. Pomyślałem skoro nie rozładowuje go do końca ze motocykl w czasie jazdy gaśnie ,pewnie złom akumulator. kupiłem Nowy za 160 złotych w sklepie. Założyłem i jest jeszcze gorzej motocykl już w cale nie pali ze starteru czasami jak nie jest rozgrzany po odkręceniu manetki gasną kontrolki jak jest na światłach jak nie jest to nie i czasami świeci się kontrolka od oleju a olej jest.A z popychu zawsze pali i nie mam pojęcia co jest . Proszę o pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bruns Opublikowano 11 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2015 To tak trudno wziąć miernik w łapy i sprawdzić napięcie ładowania ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adrian Ławniczak Opublikowano 11 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2015 Muszę do kogoś podjechać ,po prostu kompletnie się na tym nie znam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszZZR Opublikowano 11 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2015 To tak trudno wziąć miernik w łapy i sprawdzić napięcie ładowania ?zgadzam się... najtańszy miernik i sprawdź napięcie, to nie jest żadna filozofia,chyba że się całkowicie nie znasz...wtedy moto na serwis, bo sam pewnie nic nie zrobisz przy moto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 11 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2015 no pewnie, ze nie ma ladowania i po co ma kupowac miernik by stwierdzic, ze to regulator czy tez pradnica padla jak i tak sie nie zna. Do autora; kupujac nowy aku zdiagnozowales juz ze nie masz ladowania, motocykl do mechanika i po sprawie... Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 11 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2015 A gdybys już kupił miernik to tutaj łopatologicznie:http://forum.motocyklistow.pl/index.php/topic/133793-problem-z-ladowaniem-krok-po-kroku/ Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bruns Opublikowano 11 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2015 Skoro wolał na dzień dobry wydać 180 na nowy aku , zamiast 15 zet na miernik i sprawdzić co się dzieje , to jego sprawa , a problem z ładowaniem nadal pozostał . Zanim wydałeś pieniądze ,trzeba było użyć szukajki , temat jest jasno opisany jak zdiagnozować usterkę ładowania . Monter rzucił linkę do tematu ,nawet amator sobie poradzi . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.