Grisza1234 Opublikowano 7 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2015 Witam potrzebuje pomocy jestem nowy na forum i jeśli zle cos napisze to prosze mnie nie kretykowac . Mam problem ze swoją cbr f4 , polegający na tym ,ze ostanio jadąc z góry wyłonczyłem zapłon i nagle licznik zaczoł rosnac az do ogranicznika i po ponownym odpaleniu nie powrócił do pierwotnej postacji , prosze o pomoc i porady co z tym zrobić .Czy da sieto naprawic , a moze nacie jakiegoś mechanika co by to mogł mi naprawić niestety nie znam sie na elektryce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszZZR Opublikowano 7 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2015 siemka! zacznij szukać od najprostszych rzeczy. Rozłącz klemy od akumulatora(może brak napięcia odmuli zegary) i posprawdzaj kostki pod zegarami i przewód od czujnika prędkości Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grisza1234 Opublikowano 7 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2015 ok rozumiem ,a dokładnie jest tak ze obrotomierz mi chodzi dokładnie i reszta tak samo tylko problem jest z prędkościomierzem , ta wskazówka pozostaje na samym dole przed ogranicznikiem jakies 2 centy , jesli przekrece kluczykiem to wskazówka odrazu rusza sie w lewo strone i dobija to ogranicznika ? . Problem się pojawił nagle po wyłonczeniu zapłnu podczas zjeżdzania z góry , wczesnije nie było z tym nigdy problemu.myślałem nad rozebraniem tylcznika ale po pierwsze nigdy tego nie robiłęm i nei wiem jak się rozbiera , wiem jak się wyciąga zegary z cazchy i wkreca ,ale nei wiem jak dalej je rozkrecić , ale po drugie jesli je rozkrece to nic to nie da pewnie poniewaz nie ma opcji przełożenia wskazówki za ogranicznik bo nastapi uszkodzenie ? prosze o pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 7 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2015 Najlepiej by było podmienić zegary na jakieś inne jeśli znasz kogoś kto ma f4. Ale wygląda to na jakąś zworkę. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszZZR Opublikowano 7 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2015 nie rozkręcaj zegarów bo tam nic nie znajdziesz... sprawdziłeś przewód od czujnika prędkości? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grisza1234 Opublikowano 7 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2015 jeszcze nie a dokładnie które te przewody ? w sb wracam do domu to przeglądne wszyskie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszZZR Opublikowano 7 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2015 Zerknij czy pod zegarami nic się nie rozłączyło, a gdzie jest czujnik prędkości zerknij do manuala-ale myślę że w okolicy skrzyni lub wałka zdawczego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 8 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2015 W F4 czujnik prędkości jest z tyłu silnika. Idzie się do niego dostać od góry ale trzeba podnieść zbiornik. Rozłącz jego wtyczkę (3 pinowa) i uruchom zapłon, obserwując co wyczyniają zegary.Ja jednak obstawiam zegary. W F4 są dość wrażliwe i lubią się zjarać jak regulator jest niesprawny. Jak u ciebie z ładowaniem i w jakiej kondycji jest aku? Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grisza1234 Opublikowano 8 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2015 akumulator mam 4 albo i 5 sezon dobrze trzyma nie mam z nim problemów , ale tak nagle by się mogł zjarać , jadac z góry miałem na liczniku jakies 120 mil i nagle odciołem zaplon znaczy zgasiłęm ja i wskazówka zaczeła rosnąc az sie licznik zamknoł i to cała historia . mysle ze nie mogły sie zjarac zegary poniewaz po odcięciu zapłonu wskazówka zaczeła rosnąc , a po drugie teraz gdy przekrece zapłon to widac jak wskazówka dobija w strone ogranicznika , a po wyłonczeniu pozostaje przed ogranicznikiem jakies 2 cm w sb bede w domu to narpierw odłoncze akulumator pozniej sprawde wpiny licznika a pozniej bede szukał tego czujnika predkości tylko nei wiem jak dokłądnie to wygląda macie jkaies zdjecia albo coś innego z góry dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.