Skocz do zawartości

Problem z licznikiem cbr f4 2000 r,


Rekomendowane odpowiedzi

Witam potrzebuje pomocy jestem nowy na forum i jeśli zle cos napisze to prosze mnie nie kretykowac . Mam problem ze swoją cbr f4 , polegający na tym ,ze ostanio jadąc z góry wyłonczyłem zapłon i nagle licznik zaczoł rosnac az do ogranicznika i po ponownym odpaleniu nie powrócił do pierwotnej postacji , prosze o pomoc i porady co z tym zrobić .Czy da sieto naprawic , a moze nacie jakiegoś mechanika co by to mogł mi naprawić niestety nie znam sie na elektryce

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok rozumiem ,a dokładnie jest tak ze obrotomierz mi chodzi dokładnie i reszta tak samo tylko problem jest z prędkościomierzem , ta wskazówka pozostaje na samym dole przed ogranicznikiem jakies 2 centy , jesli przekrece kluczykiem to wskazówka odrazu rusza sie w lewo strone i dobija to ogranicznika ? . Problem się pojawił nagle po wyłonczeniu zapłnu podczas zjeżdzania z góry , wczesnije nie było z tym nigdy problemu.



myślałem nad rozebraniem tylcznika ale po pierwsze nigdy tego nie robiłęm i nei wiem jak się rozbiera , wiem jak się wyciąga zegary z cazchy i wkreca ,ale nei wiem jak dalej je rozkrecić , ale po drugie jesli je rozkrece to nic to nie da pewnie poniewaz nie ma opcji przełożenia wskazówki za ogranicznik bo nastapi uszkodzenie ? prosze o pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W F4 czujnik prędkości jest z tyłu silnika. Idzie się do niego dostać od góry ale trzeba podnieść zbiornik. Rozłącz jego wtyczkę (3 pinowa) i uruchom zapłon, obserwując co wyczyniają zegary.

Ja jednak obstawiam zegary. W F4 są dość wrażliwe i lubią się zjarać jak regulator jest niesprawny. Jak u ciebie z ładowaniem i w jakiej kondycji jest aku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

akumulator mam 4 albo i 5 sezon dobrze trzyma nie mam z nim problemów , ale tak nagle by się mogł zjarać , jadac z góry miałem na liczniku jakies 120 mil i nagle odciołem zaplon znaczy zgasiłęm ja i wskazówka zaczeła rosnąc az sie licznik zamknoł i to cała historia . mysle ze nie mogły sie zjarac zegary poniewaz po odcięciu zapłonu wskazówka zaczeła rosnąc , a po drugie teraz gdy przekrece zapłon to widac jak wskazówka dobija w strone ogranicznika , a po wyłonczeniu pozostaje przed ogranicznikiem jakies 2 cm



w sb bede w domu to narpierw odłoncze akulumator pozniej sprawde wpiny licznika a pozniej bede szukał tego czujnika predkości tylko nei wiem jak dokłądnie to wygląda macie jkaies zdjecia albo coś innego z góry dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...