Limo Opublikowano 15 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2015 No masz. To było nie sprzedawać tamtej :) Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość komandosek Opublikowano 15 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2015 Konrad, cześciowo się z Tobą zgadzam. ....z drugiej jednak strony można jednak podać trochę przykładów motocykli które nie mają swoich odpowiedników w przedziale cenowym 4-7k. No nie mają i koniec. Nie kupisz za tyle fajnego supermoto, nie kupisz mt-07, nie kupisz właściwie niczego ze sprawnie(tzn efektywnie) działającym ABSem. Dochodzi sprawa nr 2 czyli eksploatacja. Ja np mam dużo znajomych pracujących w branży motocyklowej, dostęp do części w cenach hurtowych, akcesoriów, jak coś to wiem kto może za rozsądną kwote dobrze serwisowac motocykl - a jak mi sie będzie chciało to sam w miarę ogarnę. Jestem pewien, że Ty przez lata zebrałeś znacznie więcej znajomości niż ja. Bez tego zaplecza motocykle w których od A do Z trzeba zrobić wszystko (czyli takie za 4-7k) są trochę mniej opłacalne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 15 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2015 (edytowane) No masz. To było nie sprzedawać tamtej :)tamtej szkoda było przerabiać :) a "nowa" jest odbudowywana praktycznie od zera nie nie żal robić jej po swojemu poza tym była na prawdę w mega promocji ;) Konrad, cześciowo się z Tobą zgadzam. ....z drugiej jednak strony można jednak podać trochę przykładów motocykli które nie mają swoich odpowiedników w przedziale cenowym 4-7k. No nie mają i koniec. Nie kupisz za tyle fajnego supermoto, nie kupisz mt-07, nie kupisz właściwie niczego ze sprawnie(tzn efektywnie) działającym ABSem. Dochodzi sprawa nr 2 czyli eksploatacja. Ja np mam dużo znajomych pracujących w branży motocyklowej, dostęp do części w cenach hurtowych, akcesoriów, jak coś to wiem kto może za rozsądną kwote dobrze serwisowac motocykl - a jak mi sie będzie chciało to sam w miarę ogarnę. Jestem pewien, że Ty przez lata zebrałeś znacznie więcej znajomości niż ja. Bez tego zaplecza motocykle w których od A do Z trzeba zrobić wszystko (czyli takie za 4-7k) są trochę mniej opłacalne.oczywiście masz sporo racji - to moje subiektywne spojrzenie na sprawę ;) nie wyobrażam sobie oddania dwudziestoletniego motocykla na serwis przy salonie na oryginalnych częściach :D Edytowane 15 Października 2015 przez konrad1f Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 16 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2015 pisałem o tym już gdzieś w innym temacie albo na innym forumpowiedz mi w czym jest lepszy "nowy" model VFR800 od VFR800FI sprzed siedemnastu lat?Nowy ma większe hamulce (310mm względem 296mm w starszym), poprawione o większej średnicy lag zawieszenie. V-tec w obecnym wydaniu pracuje dużo bardziej płynnie a nie zero-jedynkowo jak było we wcześniejszych modelach.Masz super działający system C-ABS, czego w starszych nie uświadczysz itd.Jakiś spektakularnych różnic nie ma, ale pytasz też o motocykl, który był bardzo dopracowany jak na swoje czasy i produkowany do 2001 roku, czyli jest to względnie świeży model.Inna sprawa, to jak masz gdzieś info o zadbanej VFR800FI za 5 tyś.(o takiej kwocie jest mowa w temacie) to podaj - jadę po nią z miejsca :) Cytuj Audi Sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 16 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2015 Nowy ma większe hamulce (310mm względem 296mm w starszym), poprawione o większej średnicy lag zawieszenie. V-tec w obecnym wydaniu pracuje dużo bardziej płynnie a nie zero-jedynkowo jak było we wcześniejszych modelach.Masz super działający system C-ABS, czego w starszych nie uświadczysz itd.Jakiś spektakularnych różnic nie ma, ale pytasz też o motocykl, który był bardzo dopracowany jak na swoje czasy i produkowany do 2001 roku, czyli jest to względnie świeży model.Inna sprawa, to jak masz gdzieś info o zadbanej VFR800FI za 5 tyś.(o takiej kwocie jest mowa w temacie) to podaj - jadę po nią z miejsca :) v-tec'a z 2002r nie biorę w ogóle pod uwagę - rezygnacja z pędzenia wałków rozrządu kołami to był strzał w kolano (kolano użytkowników) - m.in. tu jest przewaga FI nad późniejszymi modelami. A teraz po prostu naprawiają to, co sami spieprzyli ;)Powiedz mi jeszcze jak ta zmiana zawieszenia i hamulców wpłynęła na prowadzenie i skuteczność hamowania? stary dual i tak doskonale sobie radził z motocyklem choć faktycznie ABS może być czasem zbawieniem. Za 5kzł może być trudno ale do 7kzł można już przebierać - swoją poprzednią '98r (technicznie jak najbardziej OK, estetycznie do lekkich poprawek) sprzedałem za 6,5 ;) Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.