Marlew Opublikowano 18 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2004 Ponieważ po 3 motocyklu w ciągu 2,5 roku juz mniej więcej wiem czego chcę od nastepnego :) to znaczy wydaje mi się że wiem...Odrzucam tutaj niestety chcwilowo marzenia w rodzaju starego GSXa 1100 - może kiedys ... jak bede miał warunki na 2 motocykle :) ... A więc wygląda to tak:- prowadzenie się takie jak DR 800 - niedoscigniony ideał w zakrętach :twisted: - zuzycie paliwa jak Katana - 5 l w trasie do 120 - pozycja jak w DR 800 - czyli krzesło- skok zawieszenia jak DR 800- kultura pracy silnika jak w Katanie i XJ 600 - szerokie pasmo obrotów uzytecznych czyli to czego nie było w DR-owiewka - koniecznie!!!-duży bak - ukłon w strone turystyki :D-wysokość siodła ok 82-83 cm - DR miał za duzo a XJ za mało-preferowane dwa tłumiki z tyłu (nie lubie niesymetrii :) )-moc 70-80 KM zupełnie wystarczająca tylko żeby moment był pow. 60-70 Nm Z tych przemysleń wylazło mi pare modeli, z których od razu z uwagi na cenę odrzuciłem Varaderke i V-Stroma 1000... Natomiast jest cos co z dnia na dzień mnie coraz bardziej nęci, spełnia większość wymagań w stopniu co najmniej zadowalejącym i równie dobrze nadaje się do dalekiej turystyki (i to dość szybkiej) jak i jazdy po mieście bez zwracania uwagi na nawierzchnię... Poza tym jest produkowane dość długo więc nie ma problemu ze sprowadzeniem egzemplarza w idealnym stanie od I właściciela itd Tym ideałem jest TDM 850 - i tutaj prośba ponieważ znalazłem stosunkowo mało informacji od uzytkowników to może ktos dosiadał tej Yamaszki i powie coś od siebie. Interesuje mnnie zwłaszcza czy silnik TDMa odziedziczył po SuperTenerce drastyczne zuzycie paliwa bo nie zamiwrzam jezdzic znów czymś co pali więcej niż 7 l na trasie :? Poza tym - max pow 200 (starczy), 0-100- poniżej 4s (OK), wygodna pozycja, dobre podobno hamulce, masa w miare, no i jak sie okazało częsci do Yamahy (oryginalne) są min. 2x tańsze od Suzuki i Hondy... Takiego TDMa moge kupic na Ebuyu za 4000 euro - 99 r 20 tys km od I wł stan idealny a w zimie jeszcze pewnie ceny spadną..., znalazłem nawet TDMa 900 (wtrysk + VI biegów) z 2002 ale za 6500 a to juz przesada...Czekam na opinie ... PS myślałem jeszcze o TRXie 850 - może za sportowy dla mnie ale za to NIEPOWTARZALNY i ciekawy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielos Opublikowano 18 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2004 Mam znajomego który jeździ na TDM'ie z 2000 roku. Z tego co wiem to pali mu około 5 litrów na setke prze prędkości około 120 km/h. Prędkości przelotowe tez są dość konkretne bo jak wracaliśmy z Bielawy w tym roku, na autostradzie prędkość oscylowała w przedziale 180-190 (k)m/h :) Moto jest chyba dośc wygodne bo jego żona zaczęła przysypiać w czasie powrotu na autostradzie. Dobrze jej sie opierało bo mają założony monorack i kuferek. To tyle co wiem o tym moto. Może posiadacze się wypowiedzą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marlew Opublikowano 18 Sierpnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2004 .... pali mu około 5 litrów na setke prze prędkości około 120 km/h. Prędkości przelotowe tez są dość konkretne bo jak wracaliśmy z Bielawy w tym roku, na autostradzie prędkość oscylowała w przedziale 180-190 (k)m/h ....... Danielos lejesz miód na moje serce :) :) :) dzięki, znaczy się podążam w dobrym kierunku.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wicher Opublikowano 18 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2004 Cześć!!! TDM konkret fura:) A co do hamulców,to wszystko można udoskonalic......z czasem :mrgreen: Pozdrawiam :) Cytuj Najlepszym dowodem na istnienie obcej inteligencji w kosmosie jest to, że nas nie odwiedzają... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek_7 Opublikowano 18 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2004 Znowu kombinujesz? Mówiłem, weź 9-kę i będziesz przynajmniej normalnie jechał... TDM ma Ms%$%^ coś, znaczy Babyjagi syn, więc skontaktu się z ni to Ci wszystko wyśpiewa. Z tego co pamiętam wcześniej na mim jeździł mąż Oli. Jest z coś koło 98 rok... Cytuj Mózg elektroniczny będzie za nas tak myślał, jak krzesło elektryczne za nas umiera... (S.J. Lec) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avalon Opublikowano 11 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2004 Odgrzewamy stary temat?Mojemu kumplowi z pracy TDM'a sie pos.....ła :cry: Silnik padł na amen a remont wyliczony został (same części-oryginały) na ok 2500zł. Nieźle, no nie? Dobrze że masz juz "Trypla" to ta informacja z pewnością Cie nie wzruszy. 8) Nie twierdzę że TDM to zły motocykl, bo jak juz kiedys napisałem ..."nie ma złych motocykli, tylko debilni uzytkownicy, brak serwisu i dbałości o sprzęt"... Cytuj Czarny, ciężki, szybki... Olympus E-3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marlew Opublikowano 13 Grudnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2004 Odgrzewamy stary temat?...."nie ma złych motocykli' date=' tylko debilni uzytkownicy, brak serwisu i dbałości o sprzęt"...[/quote'] Dzięki Grzegorz :lol: Mam nadzieję że tym razem trafiłem na ideała ... Tak więc od jakiegoś czasu jestem szczęśliwym aczkolwiek cholernie zadłużonym właścicielem SpeedTripla sprowadzonego przez Pabla (dzięki 100-krotne) z Germanii.Pierwszy raz mam sprzeta o tak małym (17 tys) i w dodatku UDOKUMENTOWANYM przebiegu.Sprzęt oczywiście po małym bum - czyli szlifie na prawej stronie czego efektem były zbite lampy i owiewka , starta i skrzywiona kierownica z prawej i lekko przerysowany boczek i tłumik. Sprzet ma niesamowity zielony kolorek do którego własnie 2 godz temu dobrałem przy sporej :) pomocy Mańka Uvexa w podobnym kolorze... A teraz co do sprzeta - ma nówki oponki ( na oko 200 km przed wypadkiem) i to świetne, jedno miejsce (i tak zostanie), i zbrojeone przewody cham.Za duzo to nim nie pojezdziłem (bez lamp ciężko), ale silnik ciągnie jak mankowy GSXR od dołu chociaż szybciej mu się obrotomierz kończy :Dmg testu Motorradu mimo że dane fabryczne podają 107 KM to nie znaleziono egzemplarza poniżej 116 :twisted: , ma 3 s do 100 i 13 do 200 co postaram się na wiosnę sprawdzić...Fantastyczna pozycja (jak w DRce na krześle ) tylko z uwagi na brak owiewki pewnie pow. 180 bedzie ciężko.Zaletą chwaloną w Motorradzie która dla mnie (turystyka!!!) o duże znaczenie jest zużycie paliwa - dynamiczna jazda poza autostradą 5/100, pełny gaz na autostradzie 9/100 Jak jest w rzeczywistości sprawdzę na wiosnę... Aha - jeżeli chodzi o jeszcze jedno całkiem subiektywne odczucie to mój Trypel ma jeden z najbardziej seksownych tyłeczków jakie miałem okazję widzieć w życiu a co najlepsze mogę go poklepać kiedy zechcę 8) No to aby do wiosny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avalon Opublikowano 13 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2004 Aha - jeżeli chodzi o jeszcze jedno całkiem subiektywne odczucie to mój Trypel ma jeden z najbardziej seksownych tyłeczków jakie miałem okazję widzieć w życiu a co najlepsze mogę go poklepać kiedy zechcę 8) Moja też ma ładny tyłeczek... :) zarówno jeśli chodzi o "Kawke" jaki i .... Jest to co prawda tylko moje prywatne zdanie z którym prosze jednak nie dyskutować :D Cytuj Czarny, ciężki, szybki... Olympus E-3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avalon Opublikowano 13 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2004 Powiem prawdę że nie dopytywałem sie kolegi bo ma ostatnio same problemy. Najpierw motocykl padł, potem samochód, w pracy sie podłozył zupełnie nieświadomie, a na koniec coś z zoną się nie mógł dogadać. Wiem tylko że to był układ korbowo-tłokowy. Jak trzeba to moge dopytac sie dokładnie co sie stało. Cytuj Czarny, ciężki, szybki... Olympus E-3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.