Michał_zr Opublikowano 26 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2015 Witam kolegów i koleżanki :D Mam mały problem z moją kawą a właściwie to chyba z jej gaźnikami. Opisze po kolei co jest zrobione a potem problem. Zrobione:- luzy zaworowe- nowy olej- nowy filtr pow. hiflo- nowe świece denso- wyczyszczone gaźniki (wymyte zmywaczem i przedmuchane membrany wg mnie są w stanie idealnym)- wydech seryjny Przed wyczyszczeniem gaźników był problem bo miła dziurę w mocy od ok 2500 do 3000 obr. Po wymyciu i ustawieniu gaźników dziura jak by trochę zniknęła. Ale nie do końca bo właśnie w okolicach 3tys obr dalej jest jakby mikro dziura w mocy. Gaźniki po czyszczeniu ustawione na 1,75 obr zgodnie z serwisówką i zrobione synchro (jeszcze nie ideał ale jest ok), ale przy takim ustawieni lubił sobie pierdnąć w wydech przy schodzeniu z wysokich obrotów. Dałem mu więc śrubkę od składu na 2obr. i strzelanie w wydech sie uspokoił troche i można by tak w sumie jeździć ale wg mnie trochę za wolno schodzi z obrotów. Wyczytałem jednak że w gaźniku keihin cvk32 śrubką regulujemy ilość powietrza w mieszance i teraz zgłupiałem bo teoretycznie w 'nie nowym" gaźniku powinno się dać bogatszą mieszankę a ja mu w sumie dałem ubogą bo mi kichał w wydech... Dodam że lewego powietrza nie łapie sprawdzałem różnymi łatwopalnymi "szprejami" i nic nie wskazuje żeby gdzieś cos było nie szczelne. Trochę się rozpisałem ale liczę na jakaś pomoc :D Pozdrawiam Michał. P.S. Poprzedni właściciel chyba ułamał czubek śrubki od mieszanki (ten taki szpic) i śrubka na 3 cyl. jest krótsza o około 1mm :/ w planach mam wymianę na nową Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 26 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2015 to po grzyba kręcisz jak jeden z gaźników uszkodzony ?wymień tą śrubę, ustaw według serwisówki i dopiero reguluj Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał_zr Opublikowano 26 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2015 nie wiedziałem co z nimi jest to rozebrałem i wyczyściłem, logiczne chyba. A co do kręcenia to jak byś mógł mi wyjaśnić teorie regulacji tego gaźnika :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 3 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2015 ehmm... primo wymień śrubę od składu mieszanki.Secundo:ustaw wstępnie na 2 obroty, rozgrzej, zrób synchro, zobacz jak schodzi z obrotów, jak dobrze to jazda testowa, czy się nie dławijeśli dalej się dławi to wykręć o kolejne 1/4 obrotu (wykręcając WZBOGACASZ mieszankę), synchro i jazda, niekiedy trzeba wykręcić aż do 3 obrotów. Ten silnik i tak się pięknie reguluje w stosunku do starego olejaka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał_zr Opublikowano 4 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2015 No ten to też olejak (chyba). :biggrin: Czyli jednak w tym gaźniku śrubką regulujemy paliwo a nie powietrze ? Zacząłem zgłębiać ten temat i wyczytałem że powietrze i że wykręcanie zmniejsza ilość paliwa w mieszance.. no jak widać człowiek się cały czas uczy :D teraz mam wykręconą 1.5 obr i od wolnych do 3000obr sie dławi (dziury w mocy), dodatkowo na zimnym cos nie pali tak jak powinien. Dzięki za odpPozdro Michał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.