Skocz do zawartości

ZR-7 i ustawienie gaźnika.


Michał_zr
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam kolegów i koleżanki :D

 

Mam mały problem z moją kawą a właściwie to chyba z jej gaźnikami. Opisze po kolei co jest zrobione a potem problem.

 

Zrobione:

- luzy zaworowe

- nowy olej

- nowy filtr pow. hiflo

- nowe świece denso

- wyczyszczone gaźniki (wymyte zmywaczem i przedmuchane membrany wg mnie są w stanie idealnym)

- wydech seryjny

 

Przed wyczyszczeniem gaźników był problem bo miła dziurę w mocy od ok 2500 do 3000 obr. Po wymyciu i ustawieniu gaźników dziura jak by trochę zniknęła. Ale nie do końca bo właśnie w okolicach 3tys obr dalej jest jakby mikro dziura w mocy.

 

Gaźniki po czyszczeniu ustawione na 1,75 obr zgodnie z serwisówką i zrobione synchro (jeszcze nie ideał ale jest ok), ale przy takim ustawieni lubił sobie pierdnąć w wydech przy schodzeniu z wysokich obrotów. Dałem mu więc śrubkę od składu na 2obr. i strzelanie w wydech sie uspokoił troche i można by tak w sumie jeździć ale wg mnie trochę za wolno schodzi z obrotów.

 

Wyczytałem jednak że w gaźniku keihin cvk32 śrubką regulujemy ilość powietrza w mieszance i teraz zgłupiałem bo teoretycznie w 'nie nowym" gaźniku powinno się dać bogatszą mieszankę a ja mu w sumie dałem ubogą bo mi kichał w wydech...

 

Dodam że lewego powietrza nie łapie sprawdzałem różnymi łatwopalnymi "szprejami" i nic nie wskazuje żeby gdzieś cos było nie szczelne.

 

Trochę się rozpisałem ale liczę na jakaś pomoc :D

 

Pozdrawiam Michał.

 

P.S. Poprzedni właściciel chyba ułamał czubek śrubki od mieszanki (ten taki szpic) i śrubka na 3 cyl. jest krótsza o około 1mm :/ w planach mam wymianę na nową

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ehmm... primo wymień śrubę od składu mieszanki.

Secundo:

ustaw wstępnie na 2 obroty, rozgrzej, zrób synchro, zobacz jak schodzi z obrotów, jak dobrze to jazda testowa, czy się nie dławi

jeśli dalej się dławi to wykręć o kolejne 1/4 obrotu (wykręcając WZBOGACASZ mieszankę), synchro i jazda, niekiedy trzeba wykręcić aż do 3 obrotów.

 

Ten silnik i tak się pięknie reguluje w stosunku do starego olejaka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ten to też olejak (chyba). :biggrin:

 

Czyli jednak w tym gaźniku śrubką regulujemy paliwo a nie powietrze ? Zacząłem zgłębiać ten temat i wyczytałem że powietrze i że wykręcanie zmniejsza ilość paliwa w mieszance.. no jak widać człowiek się cały czas uczy :D

teraz mam wykręconą 1.5 obr i od wolnych do 3000obr sie dławi (dziury w mocy), dodatkowo na zimnym cos nie pali tak jak powinien.

 

Dzięki za odp

Pozdro Michał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...