Skocz do zawartości

Iskra jest, wszystko jest ale nie pali.


dezwow
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Czesc. A wiec przejde odrazu do tematu, posiadam Aprilie rs 50, kupiony nowy cylinder+tlok i docieram, a w zasadzie docieralem. Docieralem stopniowo pierwsze 100 km jezdzilem do tych 5-5,5 tys obrotow, potem po 100 km, jakies 6-7 tys obrotow i czasami dalem mu troche aby go nie zmulic, oczywiscie na rozgrzanym silniku itd. No i ostatnio wlasnie jade, przydusilem troche tak do 10 tys obrotow, i nagle moto mi zgaslo, zjezdzam na pobocze i nic, krece rozrusznikiem i nic, dodam tez, ze cos sie stalo ze skrzynia, kiedy juz mi zgasl i mialem 6 bieg, i juz gasl to redukowalem do 1, obroty skoczyly na chwile i znowu do 0. Teraz juz cos jest ze skrzynia, ze ciezko wbic jedynke i dwojke, sprzeglo praktycznie nie lapie, dokladnie tak samo mialem przed zatarciem. Kiedy wykrecilem swiece, tlok sie rusza, wiec wal nie jest zblokowany, a swiece chyba lekko zalewa, za kazdym razem jak wloze to jest troszke mokra, motor kreci kreci, ale odpalic nie moze. Wie ktos czym to jest spowodowane? Z gory dzieki i prosze o szybka odpowiedz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak masz chiński cylinder to ja uważam że lepiej docierać go jak demoludy według instrukcji , czyli spokojna jazda przez te 300-500km bez odkręceń -no ja wiem niby to nieprawidłowa szkoła i skutkuje zamulonym motocyklem , ale ja tak docierałem masę motocykli i jakiegoś zamulenia nie zauważyłem w żadnym , a jest to po prostu bezpieczniejsze w przypadku kiepsko wykonanego zestawu .............

 

teraz to w pierwszej kolejności świecę podmień w ciemno , nie musi być o takiej samej ciepłocie nawet , możesz kupić zwykła f95 od iskry za 5 zł jeśli pasuje gwintem i długością gwintu , jak dalej nie zapala i nawet nie strzela, to kompresja albo czapka w górę......

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, dzieki wszystkim za odpowiedzi, no i tak kompresja byla sprawdzona, i wyniosla cos okolo 3, zdecydowanie za malo, co prawda przy nie za bardzo naladowanym akumlatorze, ale wciaz za malo.

 

Zapewne tłok spuchł tym samym zablokował pierścienie w rowkach i za to nie odpala. Zdejmij cylinder tym bardziej jak jechałeś i nagle zgasł :) Jaki cylinder mas założony?

Wlasnie dzisiaj chyba zamierzam zdjac cylinder i zobaczyc pierscienie, bo o tym mi mowil mechanik, w dodatku po nalaniu paliwa na tlok, wszystko przepuszcza, wiec chyba to pierscien?

 

jak masz chiński cylinder to ja uważam że lepiej docierać go jak demoludy według instrukcji , czyli spokojna jazda przez te 300-500km bez odkręceń -no ja wiem niby to nieprawidłowa szkoła i skutkuje zamulonym motocyklem , ale ja tak docierałem masę motocykli i jakiegoś zamulenia nie zauważyłem w żadnym , a jest to po prostu bezpieczniejsze w przypadku kiepsko wykonanego zestawu .............

 

teraz to w pierwszej kolejności świecę podmień w ciemno , nie musi być o takiej samej ciepłocie nawet , możesz kupić zwykła f95 od iskry za 5 zł jeśli pasuje gwintem i długością gwintu , jak dalej nie zapala i nawet nie strzela, to kompresja albo czapka w górę......

Jak zmienie pierscien, bo jeden mam w zapasie, to wlasnie taka metoda bede docieral, bo jednak na chinskim cylindrze po prostu takie odkrecenie na docieraniu, aby nie zamulic, brzmi jak by silnik za chwile mial sie rozwali.

I takie pytanie, bo mam ten pierscien w zapasie, skoro nalalem paliwa na tlok i wszystko odrazu przepuscilo, no to jest to tlok, i przez to nie odpala, to czy po jego wymianie, silnik moze zaskoczyc?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I takie pytanie, bo mam ten pierscien w zapasie, skoro nalalem paliwa na tlok i wszystko odrazu przepuscilo, no to jest to tlok, i przez to nie odpala

 

Kolego,upewnij się czy tłok nie jest w DMP,bo wtedy wszystko co wlejesz na tłok zleci do dyfuzora ....

Nie sztuką jest się rozpędzić.
Sztuką jest wyhamować!

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...