dezwow Opublikowano 19 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2015 Czesc. A wiec przejde odrazu do tematu, posiadam Aprilie rs 50, kupiony nowy cylinder+tlok i docieram, a w zasadzie docieralem. Docieralem stopniowo pierwsze 100 km jezdzilem do tych 5-5,5 tys obrotow, potem po 100 km, jakies 6-7 tys obrotow i czasami dalem mu troche aby go nie zmulic, oczywiscie na rozgrzanym silniku itd. No i ostatnio wlasnie jade, przydusilem troche tak do 10 tys obrotow, i nagle moto mi zgaslo, zjezdzam na pobocze i nic, krece rozrusznikiem i nic, dodam tez, ze cos sie stalo ze skrzynia, kiedy juz mi zgasl i mialem 6 bieg, i juz gasl to redukowalem do 1, obroty skoczyly na chwile i znowu do 0. Teraz juz cos jest ze skrzynia, ze ciezko wbic jedynke i dwojke, sprzeglo praktycznie nie lapie, dokladnie tak samo mialem przed zatarciem. Kiedy wykrecilem swiece, tlok sie rusza, wiec wal nie jest zblokowany, a swiece chyba lekko zalewa, za kazdym razem jak wloze to jest troszke mokra, motor kreci kreci, ale odpalic nie moze. Wie ktos czym to jest spowodowane? Z gory dzieki i prosze o szybka odpowiedz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
erykkyre Opublikowano 19 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2015 a sprawdzałeś kompresję? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dezwow Opublikowano 19 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2015 a sprawdzałeś kompresję?Niestety nie, bo nie mam przyrządu do tego, ale czy jest to az tak konieczne? to sie postaram sprawdzic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brzoz3k Opublikowano 19 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2015 Skoro masz iskrę to gaźnik lub kompresja. Mimo wszystko pokusiłbym się o podmianę świecy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hipolfs Opublikowano 21 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2015 Zapewne tłok spuchł tym samym zablokował pierścienie w rowkach i za to nie odpala. Zdejmij cylinder tym bardziej jak jechałeś i nagle zgasł :) Jaki cylinder mas założony? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 22 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2015 jak masz chiński cylinder to ja uważam że lepiej docierać go jak demoludy według instrukcji , czyli spokojna jazda przez te 300-500km bez odkręceń -no ja wiem niby to nieprawidłowa szkoła i skutkuje zamulonym motocyklem , ale ja tak docierałem masę motocykli i jakiegoś zamulenia nie zauważyłem w żadnym , a jest to po prostu bezpieczniejsze w przypadku kiepsko wykonanego zestawu ............. teraz to w pierwszej kolejności świecę podmień w ciemno , nie musi być o takiej samej ciepłocie nawet , możesz kupić zwykła f95 od iskry za 5 zł jeśli pasuje gwintem i długością gwintu , jak dalej nie zapala i nawet nie strzela, to kompresja albo czapka w górę...... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dezwow Opublikowano 22 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2015 Ok, dzieki wszystkim za odpowiedzi, no i tak kompresja byla sprawdzona, i wyniosla cos okolo 3, zdecydowanie za malo, co prawda przy nie za bardzo naladowanym akumlatorze, ale wciaz za malo. Zapewne tłok spuchł tym samym zablokował pierścienie w rowkach i za to nie odpala. Zdejmij cylinder tym bardziej jak jechałeś i nagle zgasł :) Jaki cylinder mas założony?Wlasnie dzisiaj chyba zamierzam zdjac cylinder i zobaczyc pierscienie, bo o tym mi mowil mechanik, w dodatku po nalaniu paliwa na tlok, wszystko przepuszcza, wiec chyba to pierscien? jak masz chiński cylinder to ja uważam że lepiej docierać go jak demoludy według instrukcji , czyli spokojna jazda przez te 300-500km bez odkręceń -no ja wiem niby to nieprawidłowa szkoła i skutkuje zamulonym motocyklem , ale ja tak docierałem masę motocykli i jakiegoś zamulenia nie zauważyłem w żadnym , a jest to po prostu bezpieczniejsze w przypadku kiepsko wykonanego zestawu ............. teraz to w pierwszej kolejności świecę podmień w ciemno , nie musi być o takiej samej ciepłocie nawet , możesz kupić zwykła f95 od iskry za 5 zł jeśli pasuje gwintem i długością gwintu , jak dalej nie zapala i nawet nie strzela, to kompresja albo czapka w górę...... Jak zmienie pierscien, bo jeden mam w zapasie, to wlasnie taka metoda bede docieral, bo jednak na chinskim cylindrze po prostu takie odkrecenie na docieraniu, aby nie zamulic, brzmi jak by silnik za chwile mial sie rozwali.I takie pytanie, bo mam ten pierscien w zapasie, skoro nalalem paliwa na tlok i wszystko odrazu przepuscilo, no to jest to tlok, i przez to nie odpala, to czy po jego wymianie, silnik moze zaskoczyc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brzoz3k Opublikowano 22 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2015 Tak powinno być, o ile to faktycznie wina pierścienia. Jak rozbierzesz to będziesz mądrzejszy :-). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 22 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2015 I takie pytanie, bo mam ten pierscien w zapasie, skoro nalalem paliwa na tlok i wszystko odrazu przepuscilo, no to jest to tlok, i przez to nie odpala Kolego,upewnij się czy tłok nie jest w DMP,bo wtedy wszystko co wlejesz na tłok zleci do dyfuzora .... Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.