kravter Opublikowano 3 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2015 (edytowane) witam.mam problem poniewaz cos mi stuka w silniku na wolnych obrotach (tak do 2-2,5k), dzieje sie to tylko na cieplym silniku, na zimnymstuki wystepuja ale sa duzo slabsze. czasami stane na swiatlach i mi tlucze innym razem stane i jestprawie ze cisza a jeszcze innym stuka przerywa i kilka s jest cisza potem znowu zaczyna i tak w kolko, mechanik mowil mi ze to moze byc rozrzad, ale wydaje mi sie ze rozrzad stukalby na calym zakresie obrotow i tez na zimnym silniku. Nie jest to kosz sprzeglowy bo jak nacisne sprzeglo stuki nie ustaja. dodam ze halas jestna prawde dosc spory.motocykl jest z 2010r i ma (niby) 16k km. Nie wydaje mi sie aby w takim czasie lanczuszek zdarzyl sie rozciagnac. Edytowane 3 Czerwca 2015 przez kravter Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kravter Opublikowano 5 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2015 (edytowane) ktos cos podpowie? moze to zaciety napinacz? jest taka mozliwosc? wydaje mi sie ze jest to automatyczny napinacz bo ma tylko 2 sruby do przykrecenia. dzwiek jest poodobny do tego lecz nie znika po nacisnieciu sprzegla moze go nagrac? Edytowane 5 Czerwca 2015 przez kravter Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 7 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2015 Nagraj, nagraj. Jeśli stukot jest nieregularny to pewnie łańcuszek o coś uderza. Możesz zdjąć pokrywę zaworów i poszukać czy nie ma jakichś śladów. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kravter Opublikowano 7 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2015 (edytowane) @Limonagralem na zimnym i cieplym silniku,zimny: cieply (slychac na filmie ze czasami hałas ustaje i chodzi normalnie, czasami potrafi tak pochodzic minute lub troszke dluzej i potem halas wraca): Edytowane 7 Czerwca 2015 przez kravter Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kravter Opublikowano 9 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2015 I jak? Jakies pomysly? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 9 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2015 Ciężko powiedzieć. Nie spotkałem się z czymś podobnym wcześniej. Zastanawiam się czy łożysko kosza sprzęgłowego może dawać takie efekty. Ale to tylko takie zgadywanie. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kravter Opublikowano 9 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2015 ale na pewno to nie panewka, wlasnie zostaje rozrzad ktory wydaje mi sie ze po 16k km nie powinien tak halasowac, albo ten kosz :/ tylko wydaje mi sie ze jak nasicne sprzeglo to halas z kosza ustaje (jest w tle taki delikatny bardzo slabo slyszalny) a ten głowny zostaje ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hipolfs Opublikowano 9 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2015 Ten silnik nie ma panewki tylko łożysko na korbowodzie :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kravter Opublikowano 10 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2015 w takim razie to na pewno nie to :D bo jakby sie lozysko wysypalo to pewnie by mi juz glowice wydarlo do gory :Poddac do mechanika? niech rozkreca i szuka? :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 10 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2015 A masz wyjście? Możesz sam dłubać jak czujesz się na siłach. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kravter Opublikowano 10 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2015 zebym jeszcze wiedzial w ktorym kierunku isc :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kravter Opublikowano 12 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2015 (edytowane) bylem u mechanika i powiedzial ze wedlug niego to na 100% rozrzad (wedlug mnie malo prawdopodobne po 16k km, poza tym byl wymienany cylinder przez mechanika, to nie zauwazylby przy ustawianiu rozrzadu ze jest tak zjechany?) ps, pozagladalem za owiewki, poswiecilem i ten "czubek" napinacza jest zatkany jakas gumowa nasatka z dziurka nie zdejmowalem jej bo jest tam bardzo slabe podejscie, trzeba zdejmowac wszystkie owiewki, ktos moze wie jak dziala ten napinacz?widac ten napinacz na tym filmie (w 2:19 min) i na tym obazkuhttp://images49.fotosik.pl/1066/956c5c24bd3b5f01.jpg Edytowane 12 Czerwca 2015 przez kravter Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kravter Opublikowano 2 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2015 Nie wiem czy to kogos obchodzi, ale mechanik rozebral moto i powiedzial ze to napinaczka tak brzeczala, ma zamowic napinaczke i lancuszek, zobaczymy czy pomoze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
erykkyre Opublikowano 2 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2015 pisz pisz może się przydać dla potomnych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 3 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2015 Obawiam się że to nie napinacz, ale oby Ci się udało. Tutaj stawiałbym na korbę niestety, dwa przypadki miałem i na korbie się kończyło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.